Bekijk volle/desktop versie : Rare opmerkingen.



Pagina's : [1] 2 3 4

22-04-2011, 21:06
Ik krijg ze altijd, lijkt 't.


Laatst weer tijdens stage, begroet ik een (oude) vrouw samen met een collega. M'n collega introduceert mij met: "ik heb een jonge collega bij me vandaag, die kijkt mee."

Zegt die vrouw: "ja ik zie het en ook nog een mooie."

Die vrouw zei dat vast om gewoon aardig over te komen, maar ik voelde me er ongemakkelijk bij. Ze is overigens de tweede die het zegt, niet lang geleden ook zo'n oude omaatje die het zei.

Laatst zat ik net buiten een winkel te wachten op iemand toen er een man met een vrouw naar buiten kwam. Die man bekeek me van top tot teen en bleef me 5 seconden aankijken.

Dus zei ik: 'ja, ik heb veel tassen, hè!', om de stilte te doorbreken. Toen zei hij: 'wat ben jij mooi. Zo mooi.'

Je kunt je voorstellen dat ik me steeds ongemakkelijker begon te voelen.

Zegt hij: "kijk, wat heeft ze een mooie kleur! Jij komt uit Marokko, hè?"

Toen zei ik: "nee, uit een ander land."

Die man deed opeens zijn handen voor zijn mond alsof hij iets fout had gedaan en begon te giechelen. Toen wist ik dus dat hij verstandelijk gehandicapt was.


Waarom deel ik dit met jullie? Misschien om jullie met deze gekke anekdotes het idee te geven dat ik mooi ben, omdat jullie toch niet weten hoe ik in het echt eruitzie en jullie vanalles kan wijsmaken.

Misschien heb ik die anekdotes wel verzonnen. Misschien ben ik wel zo gek als een deur in het echt.

xTEMTEMTEMTEMMMx

Jullie zullen het nooit weten.

22-04-2011, 21:08


Ur crazy

22-04-2011, 21:08

Citaat door Loveyou20:
Ur crazy


Misschien, misschien niet

22-04-2011, 21:09


You know i kind of love you

22-04-2011, 21:10




Eindelijk eens een leuke topic.

22-04-2011, 21:10
Trrrr wil je even laten weten dat je mooi bent. Weetje hoeveel er geflirt word met meiden en hoeveel complimentjes ze krijgen.

JIj bent zehma de eerste meid ofzo schaap

22-04-2011, 21:11
haha gekkie!

22-04-2011, 21:13

Citaat door Gangstar:
Trrrr wil je even laten weten dat je mooi bent. Weetje hoeveel er geflirt word met meiden en hoeveel complimentjes ze krijgen.

JIj bent zehma de eerste meid ofzo schaap


22-04-2011, 21:13
Tem tem tem!

22-04-2011, 21:14

Citaat door tanger_lover:


You know i kind of love you


I love you too, honey!


Citaat door Marokkaantje001:


Eindelijk eens een leuke topic.




Citaat door Gangstar:
Trrrr wil je even laten weten dat je mooi bent. Weetje hoeveel er geflirt word met meiden en hoeveel complimentjes ze krijgen.

JIj bent zehma de eerste meid ofzo schaap


OEhhhhh ik ben zooooooo mooooooi. xomhelst zichzelfx


22-04-2011, 21:14

Citaat door Gangstar:
Trrrr wil je even laten weten dat je mooi bent. Weetje hoeveel er geflirt word met meiden en hoeveel complimentjes ze krijgen.

JIj bent zehma de eerste meid ofzo schaap

Tsss, jij bent gewoon jaloers, ga ga!

22-04-2011, 21:15
Hahah met een eind maak je t weer leuk.

K dacht inderdaad oke wat wil je hiermee zeggen :/

22-04-2011, 21:15



Citaat door Smile_:





Citaat door mis-krulenbol:
haha gekkie!


Misschien ben ik wel gek, ja

22-04-2011, 21:17
jij bent cool!

22-04-2011, 21:19
Het is idd niet makkelijk, maar wij knappe mensen moeten gewoon sbar hebben en de last dragen waar Allah ons mee opgescheept heeft

Pagina's : [1] 2 3 4