Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat vinden de dames lekker...zeg het maar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

new
05-10-2004, 20:54

vanille ijs choc aardbei :D dat bedoel ik natuurlijk niet maar wat vind je in de sex lekker of ben jij iemand die alleen op haar rug ligt haar benen sprijdt en tegen de man zegt gaat u gang maar of ben jij iemand met smaak wat vind je op sex gebied dan lekker

imanexxx
05-10-2004, 21:09
Kan ik eigenlijk nog niet met zekerheid zeggen......maar rechtstaand tegen de muur, dat lijkt me wel wat :D

Mocro_Schatje
05-10-2004, 21:17
:o :o :o :o :o :o vanille ijs choc aardbei :D dat bedoel ik natuurlijk niet maar wat vind je in de sex lekker of ben jij iemand die alleen op haar rug ligt haar benen sprijdt en tegen de man zegt gaat u gang maar of ben jij iemand met smaak wat vind je op sex gebied dan lekker

nurah
05-10-2004, 21:29
nou wat dacht je van op z'n hondjes.....denk een van de beste standjes!! :goedzo:

new
05-10-2004, 21:38

Kan ik eigenlijk nog niet met zekerheid zeggen......maar rechtstaand tegen de muur, dat lijkt me wel wat :D en hoe ga jij je benen plaatsen gewoon op de grond of de een op de grond de ander omhooggetild door de man

new
05-10-2004, 21:40
nou wat dacht je van op z'n hondjes.....denk een van de beste standjes!! :goedzo: het nadeel van op z'n hondjes is als je het in het donker doet kan de man zich van plaats vergissen :D maar deze stand biedt de mogelijkheid om diep te gaan het is ook nauwer met deze stand

nurah
05-10-2004, 21:51
[QUOTE=new]het nadeel van op z'n hondjes is als je het in het donker doet kan de man zich van plaats vergissen :D maar deze stand biedt de mogelijkheid om diep te gaan het is ook nauwer met deze stand haha is jou zeker eens overkomen.....nou mijn man is niet zo'n mssatti als jou ;)

new
05-10-2004, 22:00
[QUOTE=new]het nadeel van op z'n hondjes is als je het in het donker doet kan de man zich van plaats vergissen :D maar deze stand biedt de mogelijkheid om diep te gaan het is ook nauwer met deze stand haha is jou zeker eens overkomen.....nou mijn man is niet zo'n mssatti als jou ;) nou :D idd ik vergis mij meestal maar ik hoor direct dat het verkeerd is :D hou je ook van paardje rijden dus de man op zijn rug jij gespreid boven hem en rijden maar :D

Evisu_girl_18
05-10-2004, 22:06
hahahahha... tegen de muur lijkt me wel wat voor later!!! of ik boven hem....!! Ik zie het alllemaal wel nog ff geduld;)

new
05-10-2004, 22:08
hahahahha... tegen de muur lijkt me wel wat voor later!!! of ik boven hem....!! Ik zie het alllemaal wel nog ff geduld;) wat hebben jullie toch met muren pfff :D

nurah
05-10-2004, 22:29
nou :D idd ik vergis mij meestal maar ik hoor direct dat het verkeerd is :D hou je ook van paardje rijden dus de man op zijn rug jij gespreid boven hem en rijden maar :D bedankt, die was ik helemaal vergeten!! :) ja dat is ook een van de beste standjes..heb je lekker alles zelf in de hand, kun je bv. stoppen en even later weer doorgaan, wordt de man helemaal gek van :D ........gemeen he ?;)

imanexxx
05-10-2004, 22:43
en hoe ga jij je benen plaatsen gewoon op de grond of de een op de grond de ander omhooggetild door de man Hij moet mij omhoog tillen natuurlijk zodanig dat hij het ritme bepaald! En 't is te hopen voor hem dat hij mij kan houden........zoniet zou ik er serieus op afknappen :D

imanexxx
05-10-2004, 22:44

bedankt, die was ik helemaal vergeten!! :) ja dat is ook een van de beste standjes..heb je lekker alles zelf in de hand, kun je bv. stoppen en even later weer doorgaan, wordt de man helemaal gek van :D ........gemeen he ?;) hahahaha :goedzo:

casa_babygurl3
05-10-2004, 22:49
de lekkerste standjes zijn: op de wasmachine met mijn benen over zijn nek heen. Catstyle (wat dat is hou ik liever geheim, is mijn secretstand) doggystyle, ging 1 keer bijna in het verkeerde gaatje, dus vanaf nu is het verboden bij mij. lepeltjesstandje amazonestandje tarzanstandje.. vele weten dit namelijk niet. ik heb een touw hangen boven mijn bed...schijnt een heel leuk spelletje te zijn. ik sta aan het andere kant van het bed op een stoel en spring dan op het touw dat aan de muur is vastgeschroeft door mijn man. Daarna als ik denk dat ik er bijna ben, dan spring ik van de touw op mijn mannetje, hopelijk op het goeie plekje. kaarsvetstandje....zit op mijn mannetje en gooi dan langzaam kaarsvet op zijn onderbuik.. de draaitol standje...............oefffffffff hier word je misselijk van, niet geschikt voor de meeste dames en zeker niet voor de zwangere soo heb nu een keertje mijn fantasie gebruikt............it s only my fantasy...dus ga niet denken dat dit waar is...ik zou het immers nooit op internet gaan zetten.........that's prive TOCH? maare toch jullie mening....grappige standjes he????????

imanexxx
05-10-2004, 22:54
de lekkerste standjes zijn: op de wasmachine met mijn benen over zijn nek heen. Catstyle (wat dat is hou ik liever geheim, is mijn secretstand) doggystyle, ging 1 keer bijna in het verkeerde gaatje, dus vanaf nu is het verboden bij mij. lepeltjesstandje amazonestandje tarzanstandje.. vele weten dit namelijk niet. ik heb een touw hangen boven mijn bed...schijnt een heel leuk spelletje te zijn. ik sta aan het andere kant van het bed op een stoel en spring dan op het touw dat aan de muur is vastgeschroeft door mijn man. Daarna als ik denk dat ik er bijna ben, dan spring ik van de touw op mijn mannetje, hopelijk op het goeie plekje. kaarsvetstandje....zit op mijn mannetje en gooi dan langzaam kaarsvet op zijn onderbuik.. de draaitol standje...............oefffffffff hier word je misselijk van, niet geschikt voor de meeste dames en zeker niet voor de zwangere soo heb nu een keertje mijn fantasie gebruikt............it s only my fantasy...dus ga niet denken dat dit waar is...ik zou het immers nooit op internet gaan zetten.........that's prive TOCH? maare toch jullie mening....grappige standjes he???????? hahahahaha rijke fantasie heb jij, en ben je van plan om ze ook uit te voeren? of blijft het een illusie? En waarom in hemelsnaam kaarsvet over zijn onderbuik gieten? :confused: stimuleert dat het libido extra? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6