Bekijk volle/desktop versie : Wat voor gevoel is dat klaarkomen?



Pagina's : 1 2 [3] 4

07-10-2004, 20:11

Citaat door R0osje:
Ik zou wel willen maar helaas je bent gebanned. En waarom eigenlijk? Jou reacties zijn altijd alleen maar aardig en grappig..
ik ben er nog (onder een andere nick )

ik heb iemand gescholden die mij uitlokte. En het beleid van marokko.nl is: als je vaak mensen beledigt en uitscheldt is er niks aan de hand. Maar als je vaak aardig bent, en 1 keer uitscheldt, dan ga je eruit

07-10-2004, 23:26

sorry maar ik heb effe een vraagje tussendoor. ik ben pas 11 jaar geworden, en ik vraag me echt af wat nou klaarkomen is.

alvast bedankt. ( en als het niet te veel gevraagd is , weten jullie ook wat sperma is? dank jullie wel.

08-10-2004, 00:33

Citaat door targuisttepower:
nou wil je weten hoe het voelt het is inderdaad heeerlijk het is net als dat gevoel voordat je gaat niezen het gaat dan kriebelen en het enige wat je wil dat je zo snel mogelijk niest...het gaat eerst tintelen en dan komt het ........wanneer je niest heb je toch ook zo een lekker gevoel van he he eindelijk eruit.....alleeen is dit lekkerder
beter kun je het niet beschrijven
het gevoel kan zelfs zo lekker zijn dat je er high van wordt

08-10-2004, 08:41

Citaat door Reqrouz:
oooh je bent meisje hahahahahhahahahahahah ja dan weet ik het niet he, vraag aan je moeder dan of aan je tante of gewoon een vriendin, die weten wel hoe het is om klaar te komen op de vrouwelijke manier, het enige dat ik ervan weet is dat ze heeeeeeeeeeeeeeeel hard schreeuwen...............
kan iemand mij vertellen wat een KNOERT is ????
Ik heb begrepen dat je hem vast moet pakken en hard heen en weer schuren

Bwahahahahahaha....Reqrouz......vanuit welke berg heb je verbinding met marokko.nl???

08-10-2004, 14:06


Citaat door tmazightmeisje:
kan iemand mij vertellen wat een KNOERT is ????
Ik heb begrepen dat je hem vast moet pakken en hard heen en weer schuren

Bwahahahahahaha....Reqrouz......vanuit welke berg heb je verbinding met marokko.nl???
knoert = knuppel

hij bedoelt dus het mannelijk geslachtsdeel

09-10-2004, 11:51

Citaat door targuisttepower:
nou wil je weten hoe het voelt het is inderdaad heeerlijk het is net als dat gevoel voordat je gaat niezen het gaat dan kriebelen en het enige wat je wil dat je zo snel mogelijk niest...het gaat eerst tintelen en dan komt het ........wanneer je niest heb je toch ook zo een lekker gevoel van he he eindelijk eruit.....alleeen is dit lekkerder
Allah je gliha sel3a, wanneer heb je dat uitgevonden targuisttenicht?

10-10-2004, 22:33
Wat een grappige reacties.

En Dirkboy dat leer je wel op de Middelbare school bij de Biologie lessen.

11-10-2004, 08:39

Citaat door dirkboy:
sorry maar ik heb effe een vraagje tussendoor. ik ben pas 11 jaar geworden, en ik vraag me echt af wat nou klaarkomen is.

alvast bedankt. ( en als het niet te veel gevraagd is , weten jullie ook wat sperma is? dank jullie wel.
Klaarkomen betekent je bordje groente leeg eten, en na sesamstraat gaan slapen..
Heerlijk gevoel krijg je dan. hmmm

13-10-2004, 08:50

Citaat door R0osje:
Klaarkomen betekent je bordje groente leeg eten, en na sesamstraat gaan slapen..
Heerlijk gevoel krijg je dan. hmmm
dat meen je niet

13-10-2004, 08:51

Citaat door d0c25:
knoert = knuppel

hij bedoelt dus het mannelijk geslachtsdeel
sommige mensen (ik doel dan ook voornamelijk op Reqrouz) hier sporen niet.......enne....euh.....DOC noem het beestje gewoon bij de naam !!!!!

13-10-2004, 13:09

Citaat door tmazightmeisje:
sommige mensen (ik doel dan ook voornamelijk op Reqrouz) hier sporen niet.......enne....euh.....DOC noem het beestje gewoon bij de naam !!!!!
mannelijk geslachtsdeel is een geldige naam

kan jij het wel aan als ik het "beestje" bij de naam noem ?

18-10-2004, 12:35
kom een keertje langs en ik zal je dat gevoel geven!!!

Omdat jij het bent , GRATIS!!!

Kom maar langs.....

21-01-2009, 01:47

ahaha
mensen toch...
klaarkomen is idd lekker jah

maar een vrouw klaarbeffen is helemaal lekker!

30-01-2009, 23:33

Citaat door R0osje:
Het is hetzelfde als dat je heel nodig moet poepen op de markt, en dat er dan geen wc's in de buurt zijn... en je haast je dan naar huis, na een uur zit je eindelijk op de wc...
Dat gevoel is het!!


kreun jij ook van genot als je op de plee zit
stom wijf ben je

31-01-2009, 01:00
zalig gevoel
niet te omschrijven, je moet het zelf ervaren

Pagina's : 1 2 [3] 4