Bekijk volle/desktop versie : Wat voor gevoel is dat klaarkomen?

Pagina's : 1 [2] 3 4

06-10-2004, 15:48

Citaat door R0osje:
Het is hetzelfde als dat je heel nodig moet poepen op de markt, en dat er dan geen wc's in de buurt zijn... en je haast je dan naar huis, na een uur zit je eindelijk op de wc...
Dat gevoel is het!!
opeens wil ik niet meer klaarkomen nadat ik dit las

07-10-2004, 02:05

Citaat door doc25:
opeens wil ik niet meer klaarkomen nadat ik dit las
Waarom niet?

07-10-2004, 02:18

Citaat door R0osje:
Waarom niet?
je hebt het vies gemaakt

07-10-2004, 02:42

Citaat door doc25:
je hebt het vies gemaakt
Nou mijn mening... dusss

07-10-2004, 02:54

Citaat door R0osje:
Nou mijn mening... dusss
je moet het goed maken met mij

07-10-2004, 11:21

Citaat door lalazina82:
klaarkomen dit klaarkomen dat je krijgt orgasme en dan?
wat is het eigenlijk precies
hoe voel je je omdat moment
en is het vervelend als je niet klaarkomt?
hahhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaha ben je preutz of zo??????? maak je knoert hard en pak het beet vervolgens ga je naar voor en achter en dat een aantal minuten lang totdat je................................................ .................................................. .................................................. ................. klaarkomt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

07-10-2004, 11:39

Citaat door Reqrouz:
hahhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaha ben je preutz of zo??????? maak je knoert hard en pak het beet vervolgens ga je naar voor en achter en dat een aantal minuten lang totdat je................................................ .................................................. .................................................. ................. klaarkomt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Bwahahahahahahahahaha........."je knoert"????? die pak je dus beet en dan ga je van voor na achter ????????

bwahahahahaha........onze expert op het gebied van nietsnut heeft dus zijn zegje gedaan!!! ik heb medelijden met die "knoert" van je!!!

07-10-2004, 11:45

Citaat door R0osje:
Het is hetzelfde als dat je heel nodig moet poepen op de markt, en dat er dan geen wc's in de buurt zijn... en je haast je dan naar huis, na een uur zit je eindelijk op de wc...
Dat gevoel is het!!
Ooooh Roosje jij bent echt grappig !!! Ik hoop alleen niet dat je dit gevoel ook echt krijgt als je daar met je vent ligt te puffen, te kreunen en te hijgen :schreeuw: .......

ik zie mezelf al op een heel mooi heftig moment tegen me vent zeggen.....ja hoor schat...het gevoel dat ik moet poepen...zit er al aan te komen....nog effe een paar keer op en neer !!

(en jij maar denken....goh dit poepgevoel zal wel het klaarkomengevoel zijn.....jij maar harder schreeuwen...zegt je vent opeens.....schat.....JE STINKT....blijkt dat poepgevoel ook echt een poepgevoel te zijn geweest )

07-10-2004, 12:46

Citaat door tmazightmeisje:
Ooooh Roosje jij bent echt grappig !!! Ik hoop alleen niet dat je dit gevoel ook echt krijgt als je daar met je vent ligt te puffen, te kreunen en te hijgen :schreeuw: .......

ik zie mezelf al op een heel mooi heftig moment tegen me vent zeggen.....ja hoor schat...het gevoel dat ik moet poepen...zit er al aan te komen....nog effe een paar keer op en neer !!

(en jij maar denken....goh dit poepgevoel zal wel het klaarkomengevoel zijn.....jij maar harder schreeuwen...zegt je vent opeens.....schat.....JE STINKT....blijkt dat poepgevoel ook echt een poepgevoel te zijn geweest )

Ik probeerde op deze manier sommige uit te leggen hoe lekker klaar komen dan voelt.
Want dat gevoel kent iedereen tenminste..

Hahahaha grappig... ''schat je stinkt''

07-10-2004, 12:48

Citaat door doc25:
je moet het goed maken met mij
Ik zou wel willen maar helaas je bent gebanned. En waarom eigenlijk? Jou reacties zijn altijd alleen maar aardig en grappig..

07-10-2004, 12:55

Citaat door Iraqi_chief:
MAROCSEXER@HOTMAIL.COM

Daar kun je lekker klaarkomen voeg toe....
Geen behoefte, heb al genoeg aan mijn man..

07-10-2004, 13:01

Citaat door R0osje:
Geen behoefte, heb al genoeg aan mijn man..
iemand anders voor de afwisseling, om het spannend te houden

je zegt het maar

07-10-2004, 13:07

Citaat door mohoetoe:
iemand anders voor de afwisseling, om het spannend te houden

je zegt het maar
:ergleuk:

Spannend genoeg, heb geen afwisseling nodig..
Weet jij wel wat de bedoeling is van een huwelijk?

07-10-2004, 13:15

Citaat door tmazightmeisje:
Bwahahahahahahahahaha........."je knoert"????? die pak je dus beet en dan ga je van voor na achter ????????

bwahahahahaha........onze expert op het gebied van nietsnut heeft dus zijn zegje gedaan!!! ik heb medelijden met die "knoert" van je!!!
oooh je bent meisje hahahahahhahahahahahah ja dan weet ik het niet he, vraag aan je moeder dan of aan je tante of gewoon een vriendin, die weten wel hoe het is om klaar te komen op de vrouwelijke manier, het enige dat ik ervan weet is dat ze heeeeeeeeeeeeeeeel hard schreeuwen...............

07-10-2004, 16:12
Het Mooiste Gevoel Dat Er Bestaat

Wil Je Het Een Keer Voelen Koop Dan Een xxxxx

Pagina's : 1 [2] 3 4