Bekijk volle/desktop versie : Gezocht leuke marokkaanse knul die met me wil bellen of ik bel jou!



Pagina's : [1] 2 3 4

21-04-2011, 22:44
Hallo leuke knullen,

Ik zoek leuke, spannende telefoongesprekken omdat ik me een beetje alleen voel op dit moment. Wie wil?

dikke bwousa van Janine

21-04-2011, 22:55


Janine hou het bij de Nederlanders. Een tip waar je me altijd dankbaar voor zult zijn.

21-04-2011, 22:55
Ik wil me best voordoen als een knul, hoor.

21-04-2011, 22:57
met een achternaam als verhagen maak je geen vrienden op m.nl

21-04-2011, 22:59


ik wel hoor, zullen we trouwens iets leuks doen in het weekend, het is namelijk erg warm dan

21-04-2011, 23:02

Citaat door ILI_Amazigh:
met een achternaam als verhagen maak je geen vrienden op m.nl



Echt wel. Ikke.

21-04-2011, 23:07
janine de bolle is leuker

21-04-2011, 23:07

Citaat door REGYTTT_2:
tfoee hollandse wijven zijn de smerigste gewoon, krijg kots neigingen als ik ze zie.


Wat bedoel je met openbaarvervoer sletten?

21-04-2011, 23:09

Citaat door Watkiekjenou:
Janine hou het bij de Nederlanders. Een tip waar je me altijd dankbaar voor zult zijn.



mijn thee kwam letterlijk uit mijn neus na het lezen van jouw reactie

21-04-2011, 23:17
Wat een botte reacties weer.

Ik heb inmiddels al twee leuke kerels aan de haak geslagen met allebei gebeld en de leukste uitgekozen.

Om twaalf uur heb ik een beldate dus het kan wel.

Ik snap niet waarom jullie zo kijken naar gemengde relaties. Ik zie tegenwoordig zoveel Marokkaanse mannen met Nederlandse vrouwen. En zelfs andersom begint het te komen. Anno 2011 zou dat geen probleem meer moeten zijn!

Zelf val ik echt puur op Marokkanen. Niks anders! Heb iets met de cultuur, het eten, de mensen, de sfeer. Ben drie keer in Marokko geweest en zou zo graag weer willen gaan. Helaas zijn de buren ( met wie ik altijd meeging) verhuisd en hebben we minder contact.

21-04-2011, 23:19

Citaat door Esperanza.:
mijn thee kwam letterlijk uit mijn neus na het lezen van jouw reactie


En ik spuug mijn laatste stukje brood uit mijn mond toen ik jouw reactie zag

21-04-2011, 23:20
Kom maar op.

21-04-2011, 23:20



Citaat door Esperanza.:
mijn thee kwam letterlijk uit mijn neus na het lezen van jouw reactie


Ik probeer er een te redden.

Stik voorzichtig

21-04-2011, 23:21

Citaat door Janineverhagen:
Wat een botte reacties weer.

Ik heb inmiddels al twee leuke kerels aan de haak geslagen met allebei gebeld en de leukste uitgekozen.

Om twaalf uur heb ik een beldate dus het kan wel.

Ik snap niet waarom jullie zo kijken naar gemengde relaties. Ik zie tegenwoordig zoveel Marokkaanse mannen met Nederlandse vrouwen. En zelfs andersom begint het te komen. Anno 2011 zou dat geen probleem meer moeten zijn!

Zelf val ik echt puur op Marokkanen. Niks anders! Heb iets met de cultuur, het eten, de mensen, de sfeer. Ben drie keer in Marokko geweest en zou zo graag weer willen gaan. Helaas zijn de buren ( met wie ik altijd meeging) verhuisd en hebben we minder contact.


je zou voor minder verhuizen

21-04-2011, 23:21

Citaat door Janineverhagen:
Wat een botte reacties weer.

Ik heb inmiddels al twee leuke kerels aan de haak geslagen met allebei gebeld en de leukste uitgekozen.

Om twaalf uur heb ik een beldate dus het kan wel.

Ik snap niet waarom jullie zo kijken naar gemengde relaties. Ik zie tegenwoordig zoveel Marokkaanse mannen met Nederlandse vrouwen. En zelfs andersom begint het te komen. Anno 2011 zou dat geen probleem meer moeten zijn!

Zelf val ik echt puur op Marokkanen. Niks anders! Heb iets met de cultuur, het eten, de mensen, de sfeer. Ben drie keer in Marokko geweest en zou zo graag weer willen gaan. Helaas zijn de buren ( met wie ik altijd meeging) verhuisd en hebben we minder contact.


Minder contact? Duidelijk weg gevlucht

Pagina's : [1] 2 3 4