Bekijk volle/desktop versie : 98 % van de barca en real fans zijn het niet waard om fan te Zijn



Pagina's : [1] 2

21-04-2011, 17:06
Het is best wel hoe jullie elkaar kleinieren elkaar uitlachen bij elke nederlaag van barca of real. Wesh denken jullie dat barca of real de prijzen met jullie gaan delen ofso. Gare mensen

21-04-2011, 17:07


Ribery heeft een undercoveraccount.

21-04-2011, 17:08
Die marokkaan in je avatar, krijg je wat van hem?

21-04-2011, 17:10

Citaat door RealBlood:
Ribery heeft een undercoveraccount.

Yeh gare opmerking, ga maar verder met je hopeloze leven op m.nl

21-04-2011, 17:11



Citaat door moesje:
Yeh gare opmerking, ga maar verder met je hopeloze leven op m.nl


Die eerste reactie van jou was gaar, wat verwacht je dan van de manier waarop ik terugreageer? Ook gaar natuurlijk.

21-04-2011, 17:11

Citaat door GuerillaMo:
Iedere keer wanneer Real een beker wint, ga ik effe Googlen naar de beker die ze gewonnen hebben, print ik 'm uit en leg 'm in mijn prijzenkast neer, dus ze delen 'm wel met mij.



Doe ik ook altijd. Ik heb al nieuwe printer aangeschaft met kleur, zodat ik de titel ga uitprinten, en hang hem boven mijn bed.

21-04-2011, 17:14

Citaat door _Mister_Riffi:
Die marokkaan in je avatar, krijg je wat van hem?

Nee, k ben fan van hem omdat hij gwn goed is en de enige is die zich gedraagt als een leeuw als Marokko speelt

21-04-2011, 17:14

Citaat door GuerillaMo:
Iedere keer wanneer Real een beker wint, ga ik effe Googlen naar de beker die ze gewonnen hebben, print ik 'm uit en leg 'm in mijn prijzenkast neer, dus ze delen 'm wel met mij.

Bsahtek

21-04-2011, 17:16

Citaat door moesje:
Nee, k ben fan van hem omdat hij gwn goed is en de enige is die zich gedraagt als een leeuw als Marokko speelt


Oke dus jij hebt je reden zonder dat je geld of prijzen krijgt toch

21-04-2011, 17:17

Citaat door RealBlood:
Die eerste reactie van jou was gaar, wat verwacht je dan van de manier waarop ik terugreageer? Ook gaar natuurlijk.

Weetje wat het is, je voelt je zwaar aangesproken en drm neem k je niks kwalijk. Maar geef ff antwoord op deze vraag, wrm maken jullie elkaar altijd belachelijk? Sommige haten bv cr7 of Messi en wrm? Alleen omdat ie bij barca of real speelt

21-04-2011, 17:19

Citaat door moesje:
Weetje wat het is, je voelt je zwaar aangesproken en drm neem k je niks kwalijk. Maar geef ff antwoord op deze vraag, wrm maken jullie elkaar altijd belachelijk? Sommige haten bv cr7 of Messi en wrm? Alleen omdat ie bij barca of real speelt


Dat is gewoon die El Clásicosfeer die de supporters zo tegen elkaar opzetten. Kan ik niks aan doen.

21-04-2011, 17:20

Citaat door _Mister_Riffi:
Oke dus jij hebt je reden zonder dat je geld of prijzen krijgt toch

Weetje wat k niet snap? K snap niet wrm jullie elkaar zo klein maken en elkaar zitten uitlachen enzo? Wollah sommige leden haten elkaar alleen omdat sommige voor real Zijjn en de andere voor barca, majah dit is gwn mijn mening en k vind het best triest, majah gefeliciteerd voor de echte SPORTIEFE real fans

21-04-2011, 17:22



Citaat door GuerillaMo:
De titel is ook de laatste prijs die Barca ooit gaat winnen, ik heb nieuwe kleuren catridges aangeschaft om de prijzen van Real uit te kunnen printen.

Ik heb XL catridges mocht Barca ook de CL winnen.

21-04-2011, 17:22

Citaat door RealBlood:
Dat is gewoon die El Clásicosfeer die de supporters zo tegen elkaar opzetten. Kan ik niks aan doen.

KIjk als de mensen in Spanje zo tegen elkaar doen dan heb ik er begrip voor,maar hier op m.nl is het niet nodig,want 99% heeft nog nooit een echte live wedstrijd in de station gezien van barca of real

21-04-2011, 17:23

Citaat door moesje:
KIjk als de mensen in Spanje zo tegen elkaar doen dan heb ik er begrip voor,maar hier op m.nl is het niet nodig,want 99% heeft nog nooit een echte live wedstrijd in de station gezien van barca of real


Ik geef eerlijk toe, ben 1x in het Bernabéu geweest en dat was 2 jaar geleden toen ze tegen Atletico Madrid speelden.

Pagina's : [1] 2