Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk MIJN HAAR GROEIT NIET!!! helppp



Pagina's : [1] 2 3

21-04-2011, 11:22
mijn haren groeien al een hele lange tijd niet.
ik ben half jaar geleden naar de tuinen gegaan en heb ik de super haar formule gekocht en die werkte wel goed tegen mijn haaruitval, waar ik echt súper last van had. dat is dus deze:


en ook heb ik paar maanden geleden deze shampoo bij de tuinen gekocht:


mijn haren groeien echter nog steeds niet en ik ben er echt moe van geworden ben gister weer mn puntjes gaan knippen want die splijten ook heeel snel
ik weet echt niet meer wat ik moet doen, hebben jullie ajb adviezen betere shampoos die ik kan gebruiken of natuurlijke olie wat helpt etc???

alvast bedankt

21-04-2011, 11:25


upppppp please advies..

21-04-2011, 11:32
wat kost die super haar formule heb ook veel haaruitval.


& up voor jou ik zou het niet weten mijn haar groet soms te snel maar doe er verder niets in.

21-04-2011, 11:50
wonderolie van de etos of DA

21-04-2011, 12:20



Citaat door Only-my-K007:
wat kost die super haar formule heb ook veel haaruitval.


& up voor jou ik zou het niet weten mijn haar groet soms te snel maar doe er verder niets in.


dankjewel voor je up!!

9.99 voor 90 stuks
en je hebt ook nog een grotere pot volgensmij is dat die van dat plaatje trouwens.
maar ik had em met korting gekocht hebben ze daar bijna altijd.
hij helpt echt goed bij mij voor me haaruitval xx

21-04-2011, 12:22

Citaat door Gucccis:
wonderolie van de etos of DA

dankjewel voor je reactie, maar heb ik helaas ook al gebruikt tijd geleden
en het werkte helaas niet bij mij..

21-04-2011, 12:23
iemand anders nog adviezen??

21-04-2011, 12:29

Citaat door skarbie:
dankjewel voor je up!!

9.99 voor 90 stuks
en je hebt ook nog een grotere pot volgensmij is dat die van dat plaatje trouwens.
maar ik had em met korting gekocht hebben ze daar bijna altijd.
hij helpt echt goed bij mij voor me haaruitval xx



dankjewel.x

21-04-2011, 12:31
heb je bij de tuinen gevraagd of ze iets anders hebben?

21-04-2011, 12:31
ik had een keer gelezen dat sommige haartypen groeien tot een bepaalde lengte en dan stoppen dat het genetisch afhankelijk is. ik heb dat probleem ook. ik heb 2 jaar geleden me haar geknipt van me rug tot schouder lengte en NU nog is het niet dezelfde lengte als voorheen terwijl andere mensen al 10000x hun haren hebbe geknipt in die periode en alles weer terug is gegroeid...

21-04-2011, 12:38

Citaat door Only-my-K007:
heb je bij de tuinen gevraagd of ze iets anders hebben?

ja, van dat merk van die shampoo die ik gebruik daar hebben ze ook pillen van maar ik wil dat liever niet slikken omdat ik ook al die ene super haar formule slik dus heeft niet veel nut dacht ik.. voor de rest had die vrouw niets voor me..

21-04-2011, 12:41

Citaat door Goldielox:
ik had een keer gelezen dat sommige haartypen groeien tot een bepaalde lengte en dan stoppen dat het genetisch afhankelijk is. ik heb dat probleem ook. ik heb 2 jaar geleden me haar geknipt van me rug tot schouder lengte en NU nog is het niet dezelfde lengte als voorheen terwijl andere mensen al 10000x hun haren hebbe geknipt in die periode en alles weer terug is gegroeid...

jaaaa, preciesss!
ik knip me haar bijv tegelijk met me vriendin en die van mij is nog steeds tot me schouders die van haar is al tot haar bil hahaha is echt triest gewoon
maar het is wel raar want ik had daarvoor ook gewoon lang haar tot helft van me rug zeg maar, tot dat ik het op een keer had geknipt omdat het dood was en nu is het nooit meer goed gegroeit en het is ook heel dood gewoon elke keer me puntjes..

21-04-2011, 13:16


upupupupupupupupppp!!!!

21-04-2011, 14:08
Niemaaaand?

21-04-2011, 14:50
Hee meid,

Misschien heb je het wel vaker gehoord, maar ik zou voordat je gaat douchen olijfolie in je haar smeren en ong. anderhalf uur later eruit wassen. Je moet het echter niet opgeven na 1 of 2 keer, het moet een gewoonte worden. Je haar gaat echt sneller groeien, wordt mooi glad en voller. Althans bij mij.

Of henna in je haar, maar de meeste vinden dat niet prettig i.v.m verf etc. Dus olijfolie is eigenlijk het enige wat ik je echt kan aanraden, omdat ik het zelf ook doe en ik zie resultaat!

Pagina's : [1] 2 3