Bekijk volle/desktop versie : je hart gaat er van huilen!!



Pagina's : [1] 2 3 4

20-04-2011, 15:02
salam ou'alaikoum,

Moet je deze wonder zien..
macha'allah echt wondelijk mooi!!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XU0Rn4M0duo

20-04-2011, 16:56



Citaat door NLzuster:
Wa alaykom salaam,

Wat is daar zo wonderlijk aan? De Quraan is wonderbaarlijk je kunt beter daar naar luisteren dan naar een verleidelijk anasheed die jouw tijd verspild geloof me daar heb je totaal niets aan.

Wa assalaam alaykom




20-04-2011, 17:31

Citaat door NLzuster:
Wa alaykom salaam,

Wat is daar zo wonderlijk aan? De Quraan is wonderbaarlijk je kunt beter daar naar luisteren dan naar een verleidelijk anasheed die jouw tijd verspild geloof me daar heb je totaal niets aan.

Wa assalaam alaykom



Wat een rare reactie zeg, alsof ze iets verkeerd heeft gedaan. Als zij dat een mooi filmpje vind dat kan toch. Het gaat over liefde voor de islam, en ja dat is ook wonderbaarlijk. Want wie hebben er nu echt liefde voor het geloof? Als jij echt liefde hebt voor de islam dan zou je niet zo'n onaardige reactie plaatsen naar een zuster die het goed bedoelde.

20-04-2011, 19:44

Citaat door NLzuster:
Dat mag jij vinden zuster.Deze zuster overdrijft echt way to far,ze geeft aan:moet je deze wonder zien,dus dacht ik echt aan een wonder van Allah zoals de Quraan of iets dergelijks en dan bedoelt ze hiermee anasheed Allahoe musta3an!Kon ze het toch beter anders verwoorden bv. wat heeft deze broeder een mooie stem.Ach ja tegenwoordig als je iemand probeert te verbeteren en te adviseren dan nemen ze het niet meer van je aan.

Als jij eens wist beste zuster hoe hard de sahaba tegen elkaar waren waneer zij elkaar aanspraken op iets en elkaar wilden verbeteren en toch accepteerden zij het van elkaar en haalden zij hier een lering uit.En wat te denken nu van ons,wij zijn helemaal niets vergeleken met de echt vrome voorgangers Soebhana Allah.



Je vergist je misschien zuster. Wie zegt dat zij de anasheed bedoeld? Misschien bedoeld ze de inhoud van het filmpje?

Velen sahaba hebben elkaar willen afslachten omdat ze het niet eens waren met elkaar. Dus ze waren niet allemaal zo vroom als jij zegt.

ps. niet alle sahaba.

20-04-2011, 20:04



Citaat door SerieuzeMoslima:
Wat een vieze laster.
Ken je plek.



Dat is geen laster. Wellicht ken jij de geschiedenis niet goed.

20-04-2011, 20:04

Citaat door NLzuster:
Dat zal dan zo wel zijn Allahoe Alem dat mag ze dan zelf komen verduidelijken wa shokran.

Ik bedoel de echte vrome sahaba dus ik heb nergens aangegeven dat ALLE sahaba vroom waren maar er zaten zeker vrome voorgangers tussen.



Wat versta jij onder vroom?

20-04-2011, 22:34

Citaat door Mansora:
Je vergist je misschien zuster. Wie zegt dat zij de anasheed bedoeld? Misschien bedoeld ze de inhoud van het filmpje?

Velen sahaba hebben elkaar willen afslachten omdat ze het niet eens waren met elkaar. Dus ze waren niet allemaal zo vroom als jij zegt.

ps. niet alle sahaba.


bedankt lieve zuster in islaam,
ik bedoelde idd de inhoud van het filmpje..
mss is het ook een beetje mijn fout om het fout te vewoorden!
maar wat er mis is om een anasheed wonderlijk te vinden weet ik niet!?
het gaat toch over allah swt? of mag je enkel naar de Koran luisteren?
daar heb ik nooit iets van gehoord!!

20-04-2011, 23:07

Citaat door SerieuzeMoslima:
Wat een vieze laster.
Ken je plek.


Als ik me niet vergis is zij een moslim van de shia kant.

@ ts mooie anasheed maa shaAllah!

21-04-2011, 06:13
Laat de sahaba's erbuiten, want zij hebben veel werk verricht voor het geloof. Vandaar dat zij in die tijd zijn en wij in deze verdorven tijd. Praat alleen het goede over hun en zorg niet voor het slechte.

En vreest Allah en vermijd discussies...

21-04-2011, 07:56
Ma anzala Lah biha min sultaan.. deze discussie is nergens voor nodig.. Gayr inshaAllah

21-04-2011, 12:55

Citaat door Mansora:
Velen sahaba hebben elkaar willen afslachten omdat ze het niet eens waren met elkaar. Dus ze waren niet allemaal zo vroom als jij zegt.

ps. niet alle sahaba.



hayhaata hayhaat, mevrouw karbala hayhaata hayhaat!

21-04-2011, 16:02

Citaat door dompteurrr:
hayhaata hayhaat, mevrouw karbala hayhaata hayhaat!




ra7 atetsed shem

21-04-2011, 16:39



Citaat door NLzuster:
Dat zal dan zo wel zijn Allahoe Alem dat mag ze dan zelf komen verduidelijken wa shokran.

Ik bedoel de echte vrome sahaba dus ik heb nergens aangegeven dat ALLE sahaba vroom waren maar er zaten zeker vrome voorgangers tussen.


Die Gabitha van een Mansora moet je niet naar luisteren, ze is een verdorven Shi'a die heel onwetend is en de Sahaba haat, maar zoals Allah zegt:

Surah Muhammad;

29. Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn[/SIZE], zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en [SIZE="5"]woede der ongelovigen

Imaam Malik zei over deze ayaa: ''Diegene die de Sahaba haat is ongelovige.'' Dus uw uitspraak is gevaarlijk, want de 'Aqida van Ahli Sunnah is: ''ALLE Sahabax waren vroom, en maakte fouten netzoals iedereen fout maakt, maar door hun Fadl vanuit de Quran en de Soennah zijn zij vergeven.''

Diegene die de Profeet sallahu 'alaihi wa sallam (met geloof in hem) hebben ontmoet en ook op Imaan zijn dood gegaan. Lees hier meer over de rechten van de Sahaba:

http://ar-raafidah.blogspot.com/2007/12/de-rechten-van-de-metgezellen.html

Qatala Allah ar-Rawaafid al-Ghubathaa!

21-04-2011, 16:55
Ik weet niet over wie julie t hebben omdat ik niet meer zo goed kan volgen en als ik nu zou geweten hebben dat jy zo een probleem van ging maken had ik dit nooit M.nl gezet.
Maar voor alle duidelijkheid lieve zuster.. Ik ben ni van de shi'a kant! Ik ben een PUUR SOUNIET en ben elhamdl er ook zeer trots op.
Zeg nooit dingen waar je niets van af weet als je egt zo bezig bent met de koran zou je dit moete weten!!!
ma3a salama

21-04-2011, 16:58
ps: het s niet omdat Mansora iemand probeert te verdedigen om iets dat idd niet slecht is dat ze dan van de shi'a is!
zeg nooit zomaar dingen!

Pagina's : [1] 2 3 4