Bekijk volle/desktop versie : DRAAIBOEK voor een BRUILOFT> HELP!



19-04-2011, 22:47
Dames, Assalaamu alaykum,

Ik ben DRINGEND op zoek naar een draaiboek voor een bruiloft? Wie o wie kan mij uit de brand helpen????

BEDANKT!!!

19-04-2011, 22:58


Ik heb t ergens in mn hotmail staan. ik ga het morgen zoeken, als ik t heb gevonden stuur ik t naar je.

19-04-2011, 23:05
Koffie drinken, thee drinken, met koekjes en nootjes erbij, en daarna vlees, vis, en/of kip eten, en afsluiten met een stukje taart en nog meer koffie. En uiteindelijk met buikpijn naar huis gaan.

19-04-2011, 23:09

Citaat door 1982-Faatje:
Ik heb t ergens in mn hotmail staan. ik ga het morgen zoeken, als ik t heb gevonden stuur ik t naar je.

Super, dank je wel .

20-04-2011, 10:07


Meestal maakt een neggafa die voor je, althans de meeste. Die proffesioneel te werk gaan.!

20-04-2011, 10:52
ja en meeslat huur je een catering in die doet ook alles voor je:
koffie, cakjes, jus dorang, nootjes, marokaanse thee en marokaanse koekjes, de gerechten 2 of 3 en een lekkere toetje bijv. exotische fruit met ijs of baverois en dan idd taart met iets erbij om te drinken.
hahaha en dan met buikpijn naar huis gaan ook moet je seheda doen voor wat er gaat gebeuren voor het bruidje hahahah grapje schat.

20-04-2011, 11:11

Citaat door hallallove:
Een draaiboek voor een bruiloft? Was dat en is dat echt nodig?
Ja, natuurlijk haha.

Citaat door san_rayane:
Meestal maakt een neggafa die voor je, althans de meeste. Die proffesioneel te werk gaan.!
Dank voor je reactie!

Citaat door Diamant_17:
ja en meeslat huur je een catering in die doet ook alles voor je:
koffie, cakjes, jus dorang, nootjes, marokaanse thee en marokaanse koekjes, de gerechten 2 of 3 en een lekkere toetje bijv. exotische fruit met ijs of baverois en dan idd taart met iets erbij om te drinken.
hahaha en dan met buikpijn naar huis gaan ook moet je seheda doen voor wat er gaat gebeuren voor het bruidje hahahah grapje schat.


20-04-2011, 11:14
geen probleem schatje,
maar ga jij trouwen?