Bekijk volle/desktop versie : Slechts 3 van de 249 "terroristische aanvallen" in EU vorig jaar zijn islamitisch



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-04-2011, 21:27

Citaat door MindGamer:
Het aantal "terroristische aanvallen" in de Europese Unie is in 2010 tegenover 2009 met 21,2 procent gedaald tot 249. Dat meldt de Europese politieorganisatie Europol in een jaarlijks verslag over terrorisme in de Unie. Onder een "terroristische aanval" verstaat Europol zowel aanvallen die uitgevoerd als die enkel gepland werden.

Zeven doden
De 249 aanvallen hadden betrekking op negen lidstaten en veroorzaakten zeven doden. Het merendeel van de aanvallen (160) is toe te schrijven aan separatistische organisaties. Drie van de 249 aanvallen komen op het conto van islamistische organisaties.

ETA
De daling in het aantal aanvallen komt er volgens Europol door een significante daling van terroristische cellen gelieerd aan de Baskische afscheidingsbeweging ETA. Frankrijk (84) en Spanje (90) worden het meest getroffen door de aanvallen.

Volgens Europol daalde vorig jaar het aantal personen opgepakt voor misdrijven gelieerd aan terrrorismefeiten met 2 procent tot 611. Van die 611 zijn er 179 mensen met een band met het islamterrorisme.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1253097/2011/04/19/Vorig-jaar-249-terroristische-aanvallen-in-EU.dhtml
.

19-04-2011, 22:06



Citaat door MindGamer:
En ze zijn niet eens islamitisch, want islam keurt zoiets niet goed, maar goed....

Het moge wel duidelijk zijn, dat er iets niet klopt met het angstbeeld van westerlingen over moslims.



welke moslims gaat gekleed in bomberjack en legerbroek schieten op winkelend publiek geen een het was alweer een hollandse terrorist volgens de joods-christelijke traditie die wilders zo hoog heeft staan

islam is vrede

19-04-2011, 22:08
Waar blijven al die Nederlanders, die normaal gesproken altijd zoals gewoonlijk reageren als het ging om Terrorisme.

19-04-2011, 22:34
Inderdaad, me oom had helemaal gelijk. Nederlanders fihoem kbaa3

19-04-2011, 22:54



Citaat door MindGamer:
En ze zijn niet eens islamitisch, want islam keurt zoiets niet goed, maar goed....

Het moge wel duidelijk zijn, dat er iets niet klopt met het angstbeeld van westerlingen over moslims.

Gotte gotte, Nairobi, Londen, Madrid, Bali en NY vergeten dan?
Aanslagen waarbij zeer veel doden zijn gevallen!
En heden ten dage de vele aanslagen door moslims op moslims in Irak en Afghanistan?
Er gaat geen week voorbij of er gebeurt alweer een aanslag op een moskee of markt.
En dat de islam het niet goedkeurt, betekent niet dat het niet gebeurt!

19-04-2011, 23:03
Het is de Mensheid die dit veroorzaakt, Geloof heeft hier niets mee te maken. dus hou Islam Aub hierbuiten!! Anders ben je een zwakkeling.

19-04-2011, 23:10

Citaat door MindGamer:
En hoe zit het met amerikaanse terreursoldaten, blackwater terreuraanvallen, europese terreursoldaten, israelisch troep en ga zo maar door.

Al die doden op hun geweten.

Ze slaan zelfs hun slag op eigen bodem, kijk naar 9/11 wat een ramp.


En niet te vergeten de Al CIAida...

19-04-2011, 23:14

Citaat door MindGamer:
En hoe zit het met amerikaanse terreursoldaten, blackwater terreuraanvallen, europese terreursoldaten, israelisch troep en ga zo maar door.

Al die doden op hun geweten.

Ze slaan zelfs hun slag op eigen bodem, kijk naar 9/11 wat een ramp.

Je moet het ene niet proberen te verdoezelen door een ander feit.
Als je met dit soort verhalen aankomt met maar 1 doel, moet je erop berekend zijn dat men dat slappe verhaal gaat toetsen aan andere feiten.
Ik bedoel maar, als je tegen een paal gaat staan aanzeiken, moet je rekening houden met het feit dat er zeik op je eigen broek terecht komt.

19-04-2011, 23:19
Ik ben eerder bang wat het huidige klimaat met mensen (inclusief mij) doet.
Waren mensen maar wat beter in nuanceren en relativeren. Ik doe m'n best, maar als ik weer eens 1 van de vele ongenuanceerde reacties lees van met name enkele moslims zakt me soms de moed me in de schoenen.

19-04-2011, 23:22

Citaat door Foppe:
Ik ben eerder bang wat het huidige klimaat met mensen (inclusief mij) doet.
Waren mensen maar wat beter in nuanceren en relativeren. Ik doe m'n best, maar als ik weer eens 1 van de vele ongenuanceerde reacties lees van met name enkele moslims zakt me soms de moed me in de schoenen.


Ben je nou echt serieus? Heb je een paar woorden nodig voor je gemoedsrust? ...want die kan ik je geven als je daar behoefte aan hebt.....?

Doet dit forum echt wat met je ?

Is een serieuze vraag...

19-04-2011, 23:26

Citaat door MindGamer:
Ach je hebt half geen idee, hoeveel het zionisme als invloed heeft op het aantal doden en ellende op deze wereld, daar speelt de westerse wereld als grootmacht de grootste rol in.

Daar kan ik een heel groot discussie met jou over aangaan, maar ik bespaar me dat zelf.

Aangezien jij zelf niet eens ziet wat je neer typt, je hebt het over verdoezelen, terwijl je zelf begon gezien de topic.

Djeezes, je kletst wel een lekker end weg hé.
En plots, zeer toevallig betrek je er de zionisten in.
Je opzet was al duidelijk van in het begin.
Want natuurlijk zijn het de zionisten en de westerse grootmachten.
Want moslims zouden nooit geweld gebruiken.
Buiten dat ze elkaar constant naar het leven staan, aanslagen plegen op onschuldigen in het westen, een religie waar soennieten..sjiieten haten, een religie die versplinterd is als een rot stuk hout....en de waanzinnige hopeloze utopische drang naar de ummah..is alles wel best met de islam.

19-04-2011, 23:29

Citaat door MindGamer:
Foppe gaat ons heus niet doden hoor uit zelfverdediging, als wij zijn huis binnenstormen, zijn pa en ma vermoorden en zn bezittingen in beslag nemen



Wat gaat er door zijn hoofd miskien...?? Wij lachen en zij zijn 'bloedserieus'.....

19-04-2011, 23:32



Citaat door MindGamer:
Moslims gebruiken wel geweld, maar alleen uit zelfverdediging.

De moslims die jij ziet die zomaar aanvallen, kunnen volgens de islam zichzelf geen moslim noemen , maar moenafiek.


Maar daar hebben we het nu niet over. We hebben het over "islamieten" die het westen binnendringen en alles en iedereen uitmoorden en bezittingen in beslag nemen, althans dat beweren de westerlingen.

Met als resultaat dat je maar slechts 3 terroristische "islamitische" aanvallen ziet, dat zegt al genoeg dus.

Dat gebeurt hedendaags nu juist andersom. Het zionisme regeert overal in de wereld en maakt alles kapot.

Ja jongen, dat jij nog wil geloven in sprookjes is je volste recht, nu enkel nog volwassen worden.
Slaap ze..en denk eraan, handjes boven de lakens.

19-04-2011, 23:33

Citaat door Crash:
Ben je nou echt serieus? Heb je een paar woorden nodig voor je gemoedsrust? ...want die kan ik je geven als je daar behoefte aan hebt.....?

Doet dit forum echt wat met je ?

Is een serieuze vraag...


Niet echt.
Was meer cynisch bedoelt. Alleen dat relativeren bedoelde ik serieus.
Niet dat ik daar zo'n ster in ben...............

19-04-2011, 23:36

Citaat door MindGamer:
Foppe gaat ons heus niet doden hoor uit zelfverdediging, als wij zijn huis binnenstormen, zijn pa en ma vermoorden en zn bezittingen in beslag nemen


Zou ik maar geen gif op in nemen..................
Je ligt zo ingegoten in het beton in het Noordzeekanaal.

Pagina's : [1] 2 3 4 5