Bekijk volle/desktop versie : IK ben getrouwd geweest en nog steeds maagd...

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

16-03-2008, 11:54
iemand heeft shor bij jou gedaan zoiets heet die9af, me zus had dat ook maar heeft t laten weghalen bij een rf9i

16-03-2008, 11:56

huh dit is een topic van 2004?????

16-03-2008, 12:18
Lieve schat,

na jou verhaal gelezen te hebben kan ik alleen maar
afvragen hoe zoiets mogelijk is.

Maar niet getreurd voor elke uitdaging is een oplossing.

Dat dit je ook nog eens twee keer overkomt?????????????
Over kansberekingen gesproken

Weet je, niet iedereen weet zijn door allah geschonken gereedschap even goed te hanteren

With love

16-03-2008, 12:23

Citaat door Bettania:
haiii
ik begrijp het eff niet hoe k an hij je niet ontmaagde????
is je .....soms dicht genaaid of zo ik begrijp het niet...............
maar ik zeg een ding IK HEB HET NOG NIET GEDAAN, MAAR IK KAN ECHT NIET ZONDER SEXX HOOR!!!!!! echt ergg voor je dat wel, maar tlbhi allah swt en dan komt inshallah wel goed.........je kan naar marokko gaaan , daar kunnen ze vast wel helpen niet de doktors , zoals shoufha en nog wat, maar zeg het wel tegen je tante of je zusje of weet ik veeel.
Er moet wel een iemand het weten..
Ik wens je nog veeel sterktttte

16-03-2008, 12:26

Citaat door moursel:
als je lul krijgt ben je toch al ontmaagd kifesh?
van welk planeet kom je..........

16-03-2008, 12:30

Citaat door haatsmurf1:
kom naar mij, ik krijg het wel open
(niet goed geld terug)

hoe zo jij haat toch alles haat smurf....ofuhhhhhhh valt sex daar niet onder

16-03-2008, 12:37
Mischien is het sihr

16-03-2008, 12:49

Citaat door Grover:
komen ze weer met die bullshit.

het bestaat wel degelijk en het is geen onzin!

Allah Ta’ala zegt:
"maar de duivels waren ongelovig, en onderwezen de mens in toverij... “Qor’aan 2:102)

De Profeet zei: “Vermijdt de zeven grote vernietigende zonden...” Hij noemde magie als één van hen

Er wordt gezegd dat de Profeet zei:
“Degene die magie beoefent moet met het zwaard geslagen worden.” Maar dit is niet een hadith van de Profeet (vzmh), het is door Joendoeb gezegd, één van de Metgezellen van de Profeet (vzmh).

Aboe Moesa (RA) zei: “De Profeet zei: “Drie (soorten mensen) treden niet toe tot het paradijs: de alcoholicus, de schender van de verwantschapsbanden en de gelovige in (of beoefenaar van) magie.”

Ibn Mas’oed (RA) zei: “De Profeet zei: “Roeqa (een paar woorden die gezegd worden voor iemand die deze nodig heeft zoals een zieke of iemand die benijd wordt... (man of vrouw), amuletten en tiwala (een soort magie die ervoor zorgt dat de man van zijn vrouw houdt) zijn allen (daden) van ongeloof.”

16-03-2008, 15:16
Er bestaat degelijk wel shor..

Ze zeggen dat ze het met een mes kunnen doen of met een slot.. En dat vebergen..

Heb een meid in marokko meegemaakt miskiena.. Ze was 6 maanden getrouwd geweest voordat ze eenmaal ontmaagd werd. Ze is zelf ook overal naartoe geweest. Maar ze vertelde zodra haar boven haar ligt dan, net een betonnen muur waar hij heen moet boren om uiteindelijk bij haar hoogtepunt te komen..
Uit eindelijk is alles goed gekomen en is ze nu gelukkig zwanger..

Ik vind het wel jammer dat je het niet aan je ouders en de dergelijke hebt verteld.. Misschien dat zei jou konden helpen met een imaam of dergelijke..

Maar gair inscha allah.

16-03-2008, 15:39

Citaat door Grover:
komen ze weer met die bullshit.

ja zo denken veel maar het bestaat wel degelijk kerel

mensen zijn tegnwoordig eng daarom geef ik geen trouw feest als ik ga trouwen

en vooral vrouwen houden zich daarmee bezig
vb tijdens henna feest als iemand een deel van je henna stiekem neemt kan zij er voor zorgen dat je niet zwanger kan worden of zoals de zuster zei niet ontmaagd kan worden

zielige mensen ze moesten maar vaak denken waar ze gaan belanden met hun hekserij

wie heeft het uit gevonden eigenlijk

16-03-2008, 15:43

Citaat door Miss_temsemen:
Er bestaat degelijk wel shor..

Ze zeggen dat ze het met een mes kunnen doen of met een slot.. En dat vebergen..
Heb een meid in marokko meegemaakt miskiena.. Ze was 6 maanden getrouwd geweest voordat ze eenmaal ontmaagd werd. Ze is zelf ook overal naartoe geweest. Maar ze vertelde zodra haar boven haar ligt dan, net een betonnen muur waar hij heen moet boren om uiteindelijk bij haar hoogtepunt te komen..
Uit eindelijk is alles goed gekomen en is ze nu gelukkig zwanger..

Ik vind het wel jammer dat je het niet aan je ouders en de dergelijke hebt verteld.. Misschien dat zei jou konden helpen met een imaam of dergelijke..

Maar gair inscha allah.

jah zoiets heb ik ook gehoord

erg he dat mensen zo wreed met elkaar zijn

gelukkig is het gelukt bij haar hmdl

16-03-2008, 17:41

Citaat door LemShisha:
HEy meid,

Mijn nicht had dat ook...ze had zoveel pijn en nog steeds was ze niet ontmaagd...
Het ging er gewoon niet in. Ze was toen naar de dokter gegaan en die wou een operatie maar daar was ze bang voor..

Mohiem om het verhaaltje kort te maken....ze is bij een medicijnman geweest.
En die zei dat iemand shor bij haar heeft gedaan, ik weet niet of je daar in gelooft.
Hij heeft paar sorats gedaan en weet ik veel nog meer...

En na een maand werd ze ontmaagd....

Misschien heb je er wat aan...ik weet het niet kijk zelf maar..

Wens je veel sbar toe
een vriendins zus van mij heeft het ook
en het bleek ook schor geweest te zijn me oma had het ook mieskina bleek het ook weer schor te zijn dus ik denk dat dat het is maar allah oe a3lam

sterkte en suc6 meid lijkt me niet makkelijk zo een situatie

16-03-2008, 22:04

en weten we al hoe het met de topicstarter is?

16-03-2008, 23:16

Citaat door toas:
en weten we al hoe het met de topicstarter is?

Ze is al 3 jaar niet online geweest, I guess we'll never know

17-03-2008, 00:36
i ken ook zo'n meisje met dezelfde probleem,
in haar geval heeft ze me verteld dat ze ooit brut was verkracht door haar ex, vandaar dat het psygisch een probleem is geworden... vanaf een poging voor sex, komen de herinneringen omhoog.
dat is heel erg en volgens mij moet je eens langsgaan naar een psygoloog als dat bij jou ook het geval is.
sterkte in ieder geval :=)

Pagina's : 1 2 3 [4] 5