Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft Betalen



19-04-2011, 17:44
Hoe word dat nu gedaan tegenwoordig?
Betaald de man nog steeds het hele bruiloft of word het nu verdeeld?

Getrouwde dames, deel hier jullie ervaring!



Groetjes,

Saloua!

19-04-2011, 18:02


ja tegenwoordig springt de vrouw bij. het is niet zo zeer dat ze 50-50 doen maar dan toch ik vind dat de vrouw als zij een ziana wil dat ze er ook zelf voor betaald. en als de vrouw een hele sircus wil maken van haar bruiloft. dat vind ik het meer terecht als het 50- 50 is dan

19-04-2011, 18:03
ziana betaal ik volledig
bruidsauto betaald hij volledig

19-04-2011, 18:03

Citaat door sammia34:
ja tegenwoordig springt de vrouw bij. het is niet zo zeer dat ze 50-50 doen maar dan toch ik vind dat de vrouw als zij een ziana wil dat ze er ook zelf voor betaald. en als de vrouw een hele sircus wil maken van haar bruiloft. dat vind ik het meer terecht als het 50- 50 is dan



Dit lijkt me idd meer dan logisch. Of de man moet het zelf willen.

maar dan vraag ik me ook af. Wat word er dan met de bruidsschat gedaan? gebruiken ze die niet voor de bruiloft? en mag dat trouwens wel?

19-04-2011, 18:05


zelf gaan we 50-50,alleen me hij wilt alles betalen en dat vind ik een slecht idee!

19-04-2011, 18:08

Citaat door Just_Saloua:
Dit lijkt me idd meer dan logisch. Of de man moet het zelf willen.

maar dan vraag ik me ook af. Wat word er dan met de bruidsschat gedaan? gebruiken ze die niet voor de bruiloft? en mag dat trouwens wel?



de bruidschat is voor de vrouw, en eigenlijk mag jij dan bepalen wat ermee gebeurt. sommige kopen er sieraden en jurken van. maar dat is aan jou. bv hier bij mij in de buurt heeft een meisje haar bruidschat gedoneer naar marokko voor de arme mensen daar

19-04-2011, 18:37
mijn aanstaande en ik hebben het een beetje verdeelt.
hij wou eerst alles zelf betalen maar daar ging ik absuluut niet mee akkoord.

ik betaal mijn eigen henna dag.. ziana..dj..bedankjes en fotograaf krijg ik kado van me zus.
hij betaald zijn eigen henaa dag..dekka..zaal..catering+deco..Dagje efteling video opnamen..Vervoer en natuurlijk huwelijksreis!

en kleine dingentjes maar dat is niet zoveel.

19-04-2011, 20:49
hier 50/50 behalve catering, mijn vader vond bij mijn broers dat zij dat echt zelf moeten betalen en dat het onmannelijk is als ze de vrouw laten mee betalen voor het eten.

ik vind dat ook sorry. je kan je eigen ziana betalen en genoeg andere zaken maar toch geen vlees voor ook zijn gasten tenzij de bruid met een belachelijk soort menu komt maar ik vind dat elke man het eten van zijn gasten zelf hoort te betalen.

19-04-2011, 20:51

Citaat door ikkemaar:
hier 50/50 behalve catering, mijn vader vond bij mijn broers dat zij dat echt zelf moeten betalen en dat het onmannelijk is als ze de vrouw laten mee betalen voor het eten.

ik vind dat ook sorry. je kan je eigen ziana betalen en genoeg andere zaken maar toch geen vlees voor ook zijn gasten tenzij de bruid met een belachelijk soort menu komt maar ik vind dat elke man het eten van zijn gasten zelf hoort te betalen.



Hmm.. ja daar heb je wel een punt