Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe blijft mijn haar stevig in model, zonder uit te zakken?



19-04-2011, 14:16
Heyy dames,

Ik heb een probleempje.. Ik heb van mn zelf krullen.. Maar ik houd meer van die big waves in mn haar.. Dus zet ik zet ik van die golven in mn haar met een krultang.. Ik stijl mn haar eerst en vervolgens ga ik met de krultang aan het werk.. Is echt super mooi!!! Maar na een tijdje zakt alles zo uit... Ik weet niet waaraan het ligt.. Hebben julie tips voor me? Welke haarlak het beste is?

Xxx

19-04-2011, 14:18


Heb ik ook , echt irritant

Dus up

19-04-2011, 14:19
Heb ik ook. Gewoon veel haarspray, zelf gebruik ik loreal elnett ben er wel tevreden mee!

19-04-2011, 14:27
thanks voor julie reactie meiden.. Maar stijlvolledame, spray jij die haarspray als je begint met de krultang of pas erna..? En hoelang blijven ze bij jou zitten?

Ik hoor heel veel dat sommige krullen van meisjes wel tot 2dagen kunnen zitten. Terwijl die van mij maar paar uurtjes leven en dan zakken ze als een trein naar beneden.......

19-04-2011, 14:32


up en welke krultang gebruik je diamantje?? ik ben op zoek naar een goeie die mooie waves maakt.

Met mijn remington stijltang kan ik ook mooi waves maken maar ze zijn letterlijk na 5 minuten weer plat

19-04-2011, 14:42
Ik gebruik zo n smalle goedkope krultang(merkloos).. Ik heb dan wel de klem eraf gehaald.. Zodat je zeg maar alleen de lange ding overhoud hihi.. Op deze manier kan ik mijn haar erover heen wikkelen zonder dat die klem in de weg zit. Ik pak dan hele dikke plukken.. En ik gebruik wel een handschoen om mn hand te beschermen tegen de hete staaf! Op deze manier krijg ik mijn pracht waves.. En het werkt het perfect! Maar ze zakken wel uit, maar dat heeft meer te maken met de producten die ik in mn haar doe en dat ik mn haar van te voren gestijld hebt..

19-04-2011, 15:16

Citaat door -Diamantje-:
Ik gebruik zo n smalle goedkope krultang(merkloos).. Ik heb dan wel de klem eraf gehaald.. Zodat je zeg maar alleen de lange ding overhoud hihi.. Op deze manier kan ik mijn haar erover heen wikkelen zonder dat die klem in de weg zit. Ik pak dan hele dikke plukken.. En ik gebruik wel een handschoen om mn hand te beschermen tegen de hete staaf! Op deze manier krijg ik mijn pracht waves.. En het werkt het perfect! Maar ze zakken wel uit, maar dat heeft meer te maken met de producten die ik in mn haar doe en dat ik mn haar van te voren gestijld hebt..


Misschien moet je je haar niet stijlen en ze zo gaan krullen