Bekijk volle/desktop versie : wil graag



19-04-2011, 12:53
[negaffa] worden. Ik ben al heel druk bezig met mijn bedrijfsplan, maar als hier mensen zijn die mij handige tips en trucs kunnen geven ben ik daar heel blij mee. bij een negaffa aankloppen gaat ook moeilijk.

maar denk aan een goede naaister in marokko
waar kan ik de 3amaria kopen in marokko
waar kun je mooie stoffen halen,
make-up cursus waar etc.

ik hoop een paar handige tips te krijgen.

groetjes,

sannee

19-04-2011, 13:54


Als ik jou een tip mag geven mijn lieve zuster.

Het succes van de moslimvrouw bevindt zich in de tevredenheid van Allaah subhaanahu wa-ta3aala. Wil jij het wereldse en hiernamaalse succes behalen? Zet de kwaliteiten die jij hebt in om Zijn tevredenheid te kunnen behalen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een beroep te kiezen waarmee je de moslimgemeenschap kunt dienen, helpen, bijstaan en aansterken. En geloof mij, daar zul je veel meer rust en tevredenheid in vinden. Dit kan geen duizend of honderdduizend euro jou geven moet je weten.

19-04-2011, 14:28

Citaat door Aleenah:
Als ik jou een tip mag geven mijn lieve zuster.

Het succes van de moslimvrouw bevindt zich in de tevredenheid van Allaah subhaanahu wa-ta3aala. Wil jij het wereldse en hiernamaalse succes behalen? Zet de kwaliteiten die jij hebt in om Zijn tevredenheid te kunnen behalen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een beroep te kiezen waarmee je de moslimgemeenschap kunt dienen, helpen, bijstaan en aansterken. En geloof mij, daar zul je veel meer rust en tevredenheid in vinden. Dit kan geen duizend of honderdduizend euro jou geven moet je weten.





19-04-2011, 14:56
haha die gaan om de haverklap failliet ... geen grap (eind oefening)
reden te weinig mensen die trouwen en mensen houden het klein.
dus die tijden van buitensporig en uitgebreide bruiloft is passe'

misschieen over een paar jaar weer




succes

19-04-2011, 16:27



Citaat door Aleenah:
Als ik jou een tip mag geven mijn lieve zuster.

Het succes van de moslimvrouw bevindt zich in de tevredenheid van Allaah subhaanahu wa-ta3aala. Wil jij het wereldse en hiernamaalse succes behalen? Zet de kwaliteiten die jij hebt in om Zijn tevredenheid te kunnen behalen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een beroep te kiezen waarmee je de moslimgemeenschap kunt dienen, helpen, bijstaan en aansterken. En geloof mij, daar zul je veel meer rust en tevredenheid in vinden. Dit kan geen duizend of honderdduizend euro jou geven moet je weten.


Bedankt.

19-04-2011, 16:29

Citaat door Nashat_Dima:
haha die gaan om de haverklap failliet ... geen grap (eind oefening)
reden te weinig mensen die trouwen en mensen houden het klein.
dus die tijden van buitensporig en uitgebreide bruiloft is passe'

misschieen over een paar jaar weer




succes


Mijn tip aan jou houd je marokkaanse semm drang onder bedwang.
En ik geloof best dat mensen als jou altijd failliet zullen
in het leven


Toedels.

21-04-2011, 19:05
lieve meid ik gun je alle beste .

ik zeg gewoon waar het opstaat. zonde van je geld en je energie
ik woon zelf in utr laatst jaar zeker 4 van die winkels failliet gegaan laat staan die van huis opereren

22-04-2011, 11:38

Citaat door Nashat_Dima:
lieve meid ik gun je alle beste .

ik zeg gewoon waar het opstaat. zonde van je geld en je energie
ik woon zelf in utr laatst jaar zeker 4 van die winkels failliet gegaan laat staan die van huis opereren


Laat me raaien, die op de hoek van de Vleutenseweg. Ik dacht nog dat ze het zo goed deed.

22-04-2011, 15:21

Citaat door Nashat_Dima:
lieve meid ik gun je alle beste .

ik zeg gewoon waar het opstaat. zonde van je geld en je energie
ik woon zelf in utr laatst jaar zeker 4 van die winkels failliet gegaan laat staan die van huis opereren


Dat geldt tegenwoordig voor elke ondernemersschap waarbij niet goed rekening is gehouden met de risico's van het vak. En toch gaan er dagelijks duizenden bakkers, kappers en nog meer winkels open. Ik heb een droom en als het verkeerd gaat heb ik het geprobeerd, dis dank je wel voor je kritiek. Maar ik weet wat ik wil.