Bekijk volle/desktop versie : NEgertaal onder marokkanen....TFOE



Pagina's : [1] 2 3

30-12-2002, 13:55
Dat 2-pac gezeik en geklier begint me echt te irriteren. Overal waar je komt...2-pach shit hier, west-side daar, thug-life, B.ITCH, die talloze plaatjes op marokkaanse sites van negers. Soms hoor ik een marokkaan praten ze3ma in n.eger taal, begrijp er echt geen moer van (fawakaa, osso, scere, lijp, fatoe, etc.) En dan gaan ze nog klagen dat marokkaanse wijfen met negers gaan terwijl ze zelf als negers praten.Waar zit je verstand dan, in je A.SS? Waar komt die wannabe- n.igger- trend vandaan. Wees een echte marokkaan en praat normaal...zelfs de meiden beginnen nu zo te praten. Dat is echt de grootste afknapper aller tijden...als ze zegt Eey fawaka, heb vandaag echt een pampa kawloe dag gehad.....Tfoe

Wees trots op je afkomst...en als je niet van nederlandse taal houdt praat marokkaans....van dat 2-pac poep taal doet gewoon niet...en komt me de strot uit.....

Ali Z

30-12-2002, 13:58


ik geef je groot gelijk ....... je haalt me de woorden uit mn mond

30-12-2002, 14:04

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Dat 2-pac gezeik en geklier begint me echt te irriteren. Overal waar je komt...2-pach shit hier, west-side daar, thug-life, B.ITCH, die talloze plaatjes op marokkaanse sites van negers. Soms hoor ik een marokkaan praten ze3ma in n.eger taal, begrijp er echt geen moer van (fawakaa, osso, scere, lijp, fatoe, etc.) En dan gaan ze nog klagen dat marokkaanse wijfen met negers gaan terwijl ze zelf als negers praten.Waar zit je verstand dan, in je A.SS? Waar komt die wannabe- n.igger- trend vandaan. Wees een echte marokkaan en praat normaal...zelfs de meiden beginnen nu zo te praten. Dat is echt de grootste afknapper aller tijden...als ze zegt Eey fawaka, heb vandaag echt een pampa kawloe dag gehad.....Tfoe

Wees trots op je afkomst...en als je niet van nederlandse taal houdt praat marokkaans....van dat 2-pac poep taal doet gewoon niet...en komt me de strot uit.....

Ali Z
ja ik weet wat je bedoelt ik vind dat zoooooooooo lelijk za3ma 2pac en westside en van die gladde praatjes en echt zo'n loopje erbij bahhhhhhhh ik vind het echt zo nep ik bedoel praat normaal zonder dat stoere erbij. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat je zoveel marokkanen hoort zeggen dat ze negers haten en toch doen ze hun na (ik heb niks tegen negers ofzo) maar ik vind het zo stom als mensen zo praten en zo stoer gaan doen.

30-12-2002, 14:07
Juist, met jullie 2 kan ik praten

Thalou meiden,

Ali Z

30-12-2002, 14:09



Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Dat 2-pac gezeik en geklier begint me echt te irriteren. Overal waar je komt...2-pach shit hier, west-side daar, thug-life, B.ITCH, die talloze plaatjes op marokkaanse sites van negers. Soms hoor ik een marokkaan praten ze3ma in n.eger taal, begrijp er echt geen moer van (fawakaa, osso, scere, lijp, fatoe, etc.) En dan gaan ze nog klagen dat marokkaanse wijfen met negers gaan terwijl ze zelf als negers praten.Waar zit je verstand dan, in je A.SS? Waar komt die wannabe- n.igger- trend vandaan. Wees een echte marokkaan en praat normaal...zelfs de meiden beginnen nu zo te praten. Dat is echt de grootste afknapper aller tijden...als ze zegt Eey fawaka, heb vandaag echt een pampa kawloe dag gehad.....Tfoe

Wees trots op je afkomst...en als je niet van nederlandse taal houdt praat marokkaans....van dat 2-pac poep taal doet gewoon niet...en komt me de strot uit.....

Ali Z
It's called straattaal, wat ik zelf overigens lelijk vind. Onderling met vrienden wordt er wel soms gegooid met die woorden, maar in het algemeen kies ik toch voor "normaal" Nederlands. Het heeft niks te maken met "negers", want negers gebruiken ook Marokkaanse woorden (lees: tfoe, zahmah, ayow). Het hoort gewoon tot straattaal. En af en toe heb je het van je vrienden die toevallig Surinaams, Antilliaans of Turks zijn.

30-12-2002, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
It's called straattaal, wat ik zelf overigens lelijk vind. Onderling met vrienden wordt er wel soms gegooid met die woorden, maar in het algemeen kies ik toch voor "normaal" Nederlands. Het heeft niks te maken met "negers", want negers gebruiken ook Marokkaanse woorden (lees: tfoe, zahmah, ayow). Het hoort gewoon tot straattaal. En af en toe heb je het van je vrienden die toevallig Surinaams, Antilliaans of Turks zijn.
En hoe verkaar je de negerloopjes?? Is dat straatgedrag?

Ali Z

30-12-2002, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
En hoe verkaar je de negerloopjes?? Is dat straatgedrag?

Ali Z
Straattaal is "macho", wat ook geldt voor dat loopje.

30-12-2002, 14:34

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Straattaal is "macho", wat ook geldt voor dat loopje.
Oke dus je bent het met me eens dat het een trend is en dat het een wanna be a neger gedrag is. Want 2 pac en andere donkere rappers zijn dus het voorbeeld voor de jongeren hier. En toevallig lopen en praten die rappers net als een grote groep jongeren hier. En toevallig zijn die rappers negers.....dus het is straattaal en macho gedrag dat uit toeval is ontstaan...voilaaaaa

30-12-2002, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door mereyem
whahahha wallah wel..;die niggaz wannabes..

ewa die walk die ze doen kan zijn dat hun been pijn doet he..aahhahahahah

enne what tha hell betekent fawaka?trouwens,ik heb laatst nog wat afrikanen dit horen zegge..wallah asahbi c'etais pas moi...
Fawaka betekent: Hoe gaat het....

In Belgie komt het dus niet voor Tifah....zou dat zijn omdat daar weinig negers wonen??

Ali Z

30-12-2002, 14:39

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Dat 2-pac gezeik en geklier begint me echt te irriteren. Overal waar je komt...2-pach shit hier, west-side daar, thug-life, B.ITCH, die talloze plaatjes op marokkaanse sites van negers. Soms hoor ik een marokkaan praten ze3ma in n.eger taal, begrijp er echt geen moer van (fawakaa, osso, scere, lijp, fatoe, etc.) En dan gaan ze nog klagen dat marokkaanse wijfen met negers gaan terwijl ze zelf als negers praten.Waar zit je verstand dan, in je A.SS? Waar komt die wannabe- n.igger- trend vandaan. Wees een echte marokkaan en praat normaal...zelfs de meiden beginnen nu zo te praten. Dat is echt de grootste afknapper aller tijden...als ze zegt Eey fawaka, heb vandaag echt een pampa kawloe dag gehad.....Tfoe

Wees trots op je afkomst...en als je niet van nederlandse taal houdt praat marokkaans....van dat 2-pac poep taal doet gewoon niet...en komt me de strot uit.....

Ali Z



Lachu man.

30-12-2002, 14:43

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19



Lachu man.
Ja echt lachu

30-12-2002, 14:48

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z
Ja echt lachu
Niet verdrietig worden

Roosjes voor jou


30-12-2002, 14:50



Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Niet verdrietig worden

Roosjes voor jou

AAAAAAAAAAAAAhhhhhhh......red flowers makes me fall for u


30-12-2002, 14:52

30-12-2002, 14:53

Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
:mrt:

Pagina's : [1] 2 3