Bekijk volle/desktop versie : Szczesny gelooft nog in de titel: ‘Man United laat nog punten liggen’



18-04-2011, 16:22
Arsenal leek zondag uitstekende zaken te doen in de Engelse titelstrijd door Liverpool diep in blessuretijd op achterstand te zetten, maar in extremis beslisten the Reds anders. Dankzij strafschoppen van Robin van Persie en Dirk Kuyt werd het 1-1. Doelman Wojciech Szczesny, weer teruggekeerd na een blessure aan zijn vinger, stond weer in het doel van the Gunners. Hoewel Arsenal zes punten moet goedmaken op Manchester United heeft de Pool nog altijd hoop op de titel.


“Natuurlijk kunnen we nog kampioen worden”, laat de keeper weten via de officiële kanalen van de club uit Noord-Londen. “We moeten zelf nog tegen United en zij moeten nog tegen Chelsea. Ze gaan punten laten liggen en ik denk dat we goed genoeg zijn om alle resterende wedstrijden te winnen.”

“Het gelijkspel was enorm teleurstellend”, blikt Szczesny terug op de krachtmeting met Liverpool. “We dachten dat we de winnende goal hadden gemaakt, maar dankzij een makkelijk gegeven penalty maakten zij nog gelijk. We hadden moeten winnen om de druk op United hoog te houden.” De eerstvolgende wedstrijd voor Arsenal is geen gemakkelijke: de ploeg moet woensdag op bezoek bij aartsrivaal Tottenham Hotspur. “We zijn het aan de fans verplicht om een goed resultaat neer te zetten.”


Meskien

18-04-2011, 16:23


1. Man Utd 69
2. Arsenal 63
3. Chelsea 61

Ik zou maar oppassen dat Chelsea niet over jullie heen gaat Szczesny.

18-04-2011, 16:29
Programma Arsenal:

Tottenham uit (puntenverlies)
Bolton uit
United thuis (puntenverlies)
Stoke City uit
Aston Villa thuis
Fulham uit (puntenverlies)

Programma Manchester United:

Newcastle uit
Everton thuis
Arsenal uit
Chelsea thuis
Blackburn uit
Blackpool thuis

Programma Cheslea:

Birmingham thuis
West ham United thuis
Tottenham thuis
Man United uit
Newcastle thuis
Everton uit

18-04-2011, 16:32
Manchester verliest van Arsenal en Chelsea en dan staan ze weer gelijk

18-04-2011, 16:34



Citaat door Smooth3x3:
Manchester verliest van Arsenal en Chelsea en dan staan ze weer gelijk


Stel dat zou gebeuren eh, Arsenal wint al haar wedstrijden etc etc.
Dan nog is doelpunten saldo van United beter

18-04-2011, 16:36

Citaat door marmita-lover:
Stel dat zou gebeuren eh, Arsenal wint al haar wedstrijden etc etc.
Dan nog is doelpunten saldo van United beter


Ja maar ik ga shor zetten op Edje vd Sar. Hij gaat 10 keer in eigen doel schieten

18-04-2011, 16:38

Citaat door Smooth3x3:
Ja maar ik ga shor zetten op Edje vd Sar. Hij gaat 10 keer in eigen doel schieten


Keep on dreaming, dit seizoen :
De Titel + Champions League