Bekijk volle/desktop versie : Marcelo laat Messi vallen met een actie



Pagina's : [1] 2 3

18-04-2011, 10:13
http://www.youtube.com/watch?v=6cSwYFiUa2E&feature=related



Hij vouwt zijn eigen rug op

18-04-2011, 10:51


heb je gezien hoe messi marcelo tegen de scheidsrechter liet botsen

18-04-2011, 10:57
mooie beweging

18-04-2011, 11:45
hahah madrid fans zijn echt zielig. dat je zulke nutteloze momenten eruit haalt en hierover een topic opent, dat zegt genoeg.

een ding wat wel zeker is marcelo speelde beter dan ronaldo. zonder ronaldo en met ozil erbij had madrid gewonnen

18-04-2011, 12:28



Citaat door Marokkino:
hahah madrid fans zijn echt zielig. dat je zulke nutteloze momenten eruit haalt en hierover een topic opent, dat zegt genoeg.

een ding wat wel zeker is marcelo speelde beter dan ronaldo. zonder ronaldo en met ozil erbij had madrid gewonnen

Ronaldo moet je nooit op de bank laten, ook al speelt hij 7 slechte wedstrijden achter elkaar. Spelers als hij worden "cracks" genoemd, en dat soort spelers kunnen in één keer meteen een wedstrijd beslissen. Daar komt nog bij dat Ronaldo bijna altijd goede wedstrijden speelt, dus die zet je sowieso niet op de bank.

Özil moest wel beginnen, maar ik denk dat Mourinho hem op de bank liet beginnen om die 3-mans middenveld te testen met Pepe. Ging erg goed. Ik denk dat Mourinho met zelfde opstelling begint a.s. woensdag, maar dan Özil i.p.v. Di María, en dan Higuaín (nog niet helemaal wedstrijdfit, anders begon hij in de basis), Kaká en Di María als breekijzers mocht Madrid achterstaan.

18-04-2011, 13:07

Citaat door 3bdelilah:
Ronaldo moet je nooit op de bank laten, ook al speelt hij 7 slechte wedstrijden achter elkaar. Spelers als hij worden "cracks" genoemd, en dat soort spelers kunnen in één keer meteen een wedstrijd beslissen. Daar komt nog bij dat Ronaldo bijna altijd goede wedstrijden speelt, dus die zet je sowieso niet op de bank.

Özil moest wel beginnen, maar ik denk dat Mourinho hem op de bank liet beginnen om die 3-mans middenveld te testen met Pepe. Ging erg goed. Ik denk dat Mourinho met zelfde opstelling begint a.s. woensdag, maar dan Özil i.p.v. Di María, en dan Higuaín (nog niet helemaal wedstrijdfit, anders begon hij in de basis), Kaká en Di María als breekijzers mocht Madrid achterstaan.


Ronaldo brengt weinig op bij grote wedstrijden bij madrid, dat hebben we na 2 seizoenen gezien. hij is makkelijk uit te schakelen

maakt niet uit hoe mourinho de middenveld gaat aanvullen, de versnelling van barcelona van middenveld naar de aanval is ziek, barca heeft dat keer op keer bewezen tegen de grote clubs. zaterdag speelden ze minder, ze zijn aan het einde van het seizoen en zijn vermoeid, en dat zag je in hun spel

en als pepe hetzelfde gaat spelen als zaterdag, dan sluit ik niet uit dat hij rood krijgt, de scheidsrechter van woensdag heeft zeker naar de wedstrijd gekeken, dat mensen hier hem ophemelen

di maria kan op tribune gaan zitten, en kaka ??? wie is dat

Ozil is de man op dit moment

18-04-2011, 13:30

Citaat door BroodjeIzan11:




http://www.youtube.com/watch?v=6RI8gNgz8No


18-04-2011, 13:52

Citaat door realmadridno1:
http://www.youtube.com/watch?v=6cSwYFiUa2E&feature=related



Hij vouwt zijn eigen rug op


AHahahahahahahah hahahaha

vorig jaar kreeg ie panna van kaka en nu dit

18-04-2011, 13:57


Grappig hoe de Barca fans zich meteen gekrengd voelen! Meteen andere filmpjes alles erbij halen..

Tering wat een Barca sletten zeg, zuigen voor niets.

18-04-2011, 14:02

Citaat door Gerontofilie.:


Grappig hoe de Barca fans zich meteen gekrengd voelen! Meteen andere filmpjes alles erbij halen..

Tering wat een Barca sletten zeg, zuigen voor niets.


Hun heilige vader messi wordt hier uitgelachen duh


oh ja vergeten

18-04-2011, 14:03

Citaat door BroodjeIzan11:
Mag ik aan je neus zuigen



Gewoon mee kappen, want je geeft me echt het gevoel dat ik je een tijdje terug heel hard aan het janken heb gemaakt.

Oh wacht nee dat was ook echt zo, je was toen weken spoorloos hier.

1-0

18-04-2011, 14:05

Citaat door _Mister_Riffi:
Hun heilige vader messi wordt hier uitgelachen duh


oh ja vergeten


Als Messi hun nu zou aanraden om betere moslims te worden omdat hij dat ook is, zouden ze opeens allemaal 3iyeeeeeeeeek praktiserend worden! Dat zegt denk ik genoeg over hoe hoog ze hem hebben zitten..

Ik doe ook mee: x1089

18-04-2011, 14:06


Oh ja we zijn 1 persoon.

18-04-2011, 14:06

Citaat door BroodjeIzan11:
Ik heb wel het idee, dat als relnicht missriffia verschijnt, verschijnt onze grote neus ook.

Maar als hij weg is, is zij ook gelijk weg

Dan zijn alle Madrid-fans weg, vooral realmadridno1.
Die bleef weg, toen Madrid thuis verloor.

18-04-2011, 14:08

Citaat door BroodjeIzan11:
wanneer ga je nou eens toegeven, dat je dr echt mee zit




Ik ga kapot omdat jij het vaker dan wie dan ook over mijn neus hebt! Ik ben niet achterlijk dat kan maar 1 ding betekenen dat jij een neus-trauma hebt.

Pagina's : [1] 2 3