Bekijk volle/desktop versie : Dilemma: Trouwen, vaak douchen en HAREN



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18-04-2011, 03:13
Dames hoe doen jullie dat?? Meisjes die stijl haar en makkelijke krullen hebben is hhet makkelijk. Ik heb een krulkroeshkop. Om te stijlen duurt t zkr een uur. Alleen t idee al doet me niet willen trouwen


Welke dames hebben hetzelfde en hoe gaan jullie ermee om. Stel dat je 2 x per dag sex hebt en je mooie gestijlde haren elke keer moet wassen.

Moet er niet aan denken!!

18-04-2011, 08:11


waarover gij je zorgen maakt . Je bent bij je man, hij zal wat meer zien dan alleen je kroezelkop buiten draag je toch hoofddoek, dus alleen een kroezelkop maakt echt niet uit hoor.

18-04-2011, 08:23

Citaat door Bettiga:
Dames hoe doen jullie dat?? Meisjes die stijl haar en makkelijke krullen hebben is hhet makkelijk. Ik heb een krulkroeshkop. Om te stijlen duurt t zkr een uur. Alleen t idee al doet me niet willen trouwen


Welke dames hebben hetzelfde en hoe gaan jullie ermee om. Stel dat je 4 x per dag sex hebt en je mooie gestijlde haren elke keer moet wassen.

Moet er niet aan denken!!



Das alleen in het begin zo..op een gegeven moment mag je blij zijn als je 1x in de maand genomen wordt.

18-04-2011, 08:30
Dan moet je af wegen of seks belangrijker is dan jouw kroeshkop?

18-04-2011, 09:06


hrappige topic.

18-04-2011, 09:06
Je kroeskop in een knotje doen. Of van tevoren je man waarschuwen voor je tsnunami kroeskop die gaat opkomen na het douchen.

18-04-2011, 09:08

Citaat door lovelyass:
Das alleen in het begin zo..op een gegeven moment mag je blij zijn als je 1x in de maand genomen wordt.




idd je moet maar zien wat je belangrijker vindt, indien je niet wilt dat je haar in de war komt door vaak te douchen, heb je één oplossing, geen seks!!!

18-04-2011, 09:10

Citaat door DiepOngelukkig_:
Je kroeskop in een knotje doen. Of van tevoren je man waarschuwen voor je tsnunami kroeskop die gaat opkomen na het douchen.


18-04-2011, 09:15

Citaat door DiepOngelukkig_:
Je kroeskop in een knotje doen. Of van tevoren je man waarschuwen voor je tsnunami kroeskop die gaat opkomen na het douchen.

wat ,n walgelijke avatar

18-04-2011, 09:19

Citaat door DiepOngelukkig_:
Je kroeskop in een knotje doen. Of van tevoren je man waarschuwen voor je tsnunami kroeskop die gaat opkomen na het douchen.



Ik zou m echt wel alvast laten wennen aan je haar. Dus doe een keer gek en spreek met m af na het douchen en laat je krullen zien..

18-04-2011, 09:20
hahaha waar jij je druk om maakt en terecht al die tijd ziet hij alleen je mooi gestylde haartjes en dan ineens ,n kroeskop

kijk maar uit dat hij je niet terugstuurt naar je pappie

ahahaha sorry ben in ,n melige bui..maare maak je niet druk joh is meestal nergens voor nodig, je hoeft toch niet alleen te stijlen je kan je krullen ook in bedwang houden met ,n haar gel/wax nonchalante knot erin hupsakkee

maar wat je ook kan doen is zunnara behandeling daar krijg je stijlere haar van en het is makkelijker recht te stylen..maar is wel duur.

18-04-2011, 09:29

Citaat door Bettiga:
Dames hoe doen jullie dat?? Meisjes die stijl haar en makkelijke krullen hebben is hhet makkelijk. Ik heb een krulkroeshkop. Om te stijlen duurt t zkr een uur. Alleen t idee al doet me niet willen trouwen


Welke dames hebben hetzelfde en hoe gaan jullie ermee om. Stel dat je 4 x per dag sex hebt en je mooie gestijlde haren elke keer moet wassen.

Moet er niet aan denken!!

Ga naar salon jet set in rotterdam en je krijgt voor een jaar
stijlhaar

18-04-2011, 09:29


Kijk waar mensen aan denken, zijn je haren belangrijker dan je gebed ofzo? Dan doe je het maar lekker in een knot en anders ga je maar lekker een hidjaab dragen!

18-04-2011, 09:30

Citaat door Bright-Star-:
Kijk waar mensen aan denken, zijn je haren belangrijker dan je gebed ofzo? Dan doe je het maar lekker in een knot en anders ga je maar lekker een hidjaab dragen!

Hijaab tijdens de daad

18-04-2011, 09:55
knip je haar in een mooi korter model, dan ben je sneller klaar met stijlen en draag buiten een hoofddoek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7