Bekijk volle/desktop versie : Wat mensen allemaal wel niet hebben gedaan om mij stil te krijgen in me jeugd..



17-04-2011, 17:53
Ik was een gezond Marokkaans meisje. en een gezond marokkaans meisje betekend, een marokkaans meijse dat veel kwebbelt en veel giechelt en veel plezier heeft op school. Zo was ik. vooral het kwebbelen.

Iedereen heeft me via allerlei wegen geprobeerd stil te krijgen. In groep 5 had ik van de juf een "stilboekje" en elke dag dat ze mij NIET hoefde te waarschuwen dus dat ik rustig en stil was kreeg ik een stikker. (het stilboekje is vandaag de dag nog steeds leeg)

van de meester in greop 6 had ik (en de hele klas) een zwijguur. als hij vond dat het tijd was voor het zwijguur dan draaide hij het bordje om en was het "zwijguur".

en noem maar op... nou me moeder had een beter plan. en sloeg hiermee de spijker op zijn kop.

Zij zei dat ze moest betalen als ik teveel praatte en ik mocht maar zoveel woorden per dag zeggen en dan kostte het geld en als het teveel geld kostte dan konden we dit jaar niet op vakantie naar Marokko.