Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen bezorgd



04-10-2004, 19:03
Salaam allemaal,

Ik vind het maar vreselijk wat er gebeurd met de marokkanen in Nederland. Waar gaat dit toch heen. Krijgen we nou bij elke kleine beweging invallen in onze huizen..
Ze3ma terrorismebestrijding... nou ik geloof er niks van, aangezien het elke keer weer niks met terrorisme te maken had, er word niks gevonden, behalve geschrokken, angstige mensen..

04-10-2004, 19:04


Marokkanen bezorgd door politie-inval

AMSTERDAM - De Marokkaanse gemeenschap is sinds de politie-inval bij het Marokkaans gezin in de Utrechtse Bucheliusstraat zeer bezorgd. Dat liet het Samenwerkingsverband Marokkanen en Tunesiërs (SMT) maandag weten. Volgens het SMT is de politie-inval geen incident en worden Marokkanen vaak " onterecht" in verband gebracht met terrorisme.


Daardoor vrezen veel Marokkanen een grote kans ten onrechte te worden aangehouden onder het mom van terrorismebestrijding, aldus het SMT-voorzitter S.Boudouft. Dat tast niet alleen de geloofwaarheid van de rechtsstaat aan, maar werkt ook de integratie van Marokkanen tegen, vindt de voorzitter.

Het gevoel als tweederangsburger te worden behandeld wordt versterkt en het vertrouwen in de overheidsorganisaties wordt ondermijnd, stelt Boudouft. De organisatie dringt er bij Justitie op aan om meer zorgvuldigheid te betrachten alvorens tot aanhoudingen of arrestaties over te gaan. Verder wil de organisatie dat de slachtoffers worden gerehabiliteerd. Dat kan het vertrouwen enigszins herstellen, denkt de SMT-voorzitter.

Een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie liet eerder weten dat het gezin de schade aan hun woning als gevolg van de politie-inval vergoed krijgt. De grootschalige inval in de bovenwoning van het gezin had te maken met een lopend onderzoek naar terrorisme. De recherche was op zoek naar explosieven. De doorzoeking van het huis leverde geen belastend materiaal op. De drie gezinsleden zijn na twee dagen vrijgelaten.

De SMT verwijst in de verklaring verder naar de inval in augustus bij Marokkanen in Roosendaal op basis van informatie van de Spaanse informatiedienst. Achteraf blijkt dat de verkeerde personen zijn aangehouden. In maart werd een groep Marokkanen die op Schiphol familie kwam afhalen, zonder enige uitleg door de marechaussee gefouilleerd. In augustus 2002 werd een Hagenaar van Marokkaanse afkomst door zes politieauto's en een politiebusje op de Van Brienenoordbrug aangehouden. Na vier uur cel kwam hij vrij. De reden van zijn arrestatie kreeg hij nooit te horen.

De Marokkaanse gemeenschap in Utrecht heeft vorige week al in een verklaring, bestemd voor minister Donner, gezegd dat een inval als in Utrecht "stigmatiserend" op de Marokkanen werkt.

04-10-2004, 19:06
Lijkt me wel stug dat ze daar lijsten met adressen van de voetbalvereniging hebben gevonden

04-10-2004, 19:06
We hebben al zo een 10 threads gehad over een paar mensen die zich verschrikkelijk aanstellen, is het nu niet genoeg geweest? Kent jullie gewentel in zelfmedelijden geen grenzen?

04-10-2004, 19:08



Citaat door knorknor:
We hebben al zo een 10 threads gehad over een paar mensen die zich verschrikkelijk aanstellen, is het nu niet genoeg geweest? Kent jullie gewentel in zelfmedelijden geen grenzen?
Biggen hebben niks te zeggen..

04-10-2004, 19:10

Citaat door knorknor:
We hebben al zo een 10 threads gehad over een paar mensen die zich verschrikkelijk aanstellen, is het nu niet genoeg geweest? Kent jullie gewentel in zelfmedelijden geen grenzen?
MODERATERS KAN DEZE MAN NIET EENS EEN KEETJE GEBAND WORDEN> DIT IS TOCH EEN MAROKKAANSE SITE WAAR ZAKEN OMTRENT MAROKKANEN BESPROKEN WORDEN.

OF IS DIT EEN DAGBLAD VOOR DE VERKOOP VAN VETGEMESTE ROZE VARKEN!

04-10-2004, 19:10

Citaat door Raihana:
Biggen hebben niks te zeggen..
Ga jij je maar fijn heel erg zielig vinden.

04-10-2004, 19:12

Citaat door knorknor:
Ga jij je maar fijn heel erg zielig vinden.
Dat gevoel heb ik nou ook steeds als ik knorknor zie..
Knorrr is weg jij..

04-10-2004, 19:13

Citaat door Saima_hel666:
MODERATERS KAN DEZE MAN NIET EENS EEN KEETJE GEBAND WORDEN> DIT IS TOCH EEN MAROKKAANSE SITE WAAR ZAKEN OMTRENT MAROKKANEN BESPROKEN WORDEN.

OF IS DIT EEN DAGBLAD VOOR DE VERKOOP VAN VETGEMESTE ROZE VARKEN!
Als jij lekker wil wentenen is je zelfmedelijden dan kan je dat toch lekker in een van de treads doen die afgelopen dagen al zijn geopend.

Ps. varkensvlees ik erg smakelijk!

04-10-2004, 19:23

Citaat door mismuis:
je weet donders goed dat marokkanen helemaal NNIET willen intergreren.
je ziet de reactie op deze site.

Dat staat voor hen gelijk aan ASSIMULATIE
Dat weet ik niet... kan jij dat als de donder even uitleggen dan mismens!

04-10-2004, 19:25

Citaat door mismuis:
je weet donders goed dat marokkanen helemaal NNIET willen intergreren.

je ziet de reactie op deze site.

Dat staat voor hen gelijk aan ASSIMULATIE
Assimulatie??? hoe bedoel je freudiaanse verspreking...ipv assimilatie een achtervoegsel erachter aan plakken dat lijkt op mutilatie

nu weten we meteen hoe je er diep van binnen over denkt

04-10-2004, 19:36

Citaat door Cicatrice:
Assimulatie??? hoe bedoel je freudiaanse verspreking...ipv assimilatie een achtervoegsel erachter aan plakken dat lijkt op mutilatie

nu weten we meteen hoe je er diep van binnen over denkt


Maar ook zonder deze verspreking wisten we al hoe mismuis denkt.