Bekijk volle/desktop versie : Zitten die Barçafans nou nog steeds te huilen om die 1-1??



Pagina's : [1] 2

17-04-2011, 15:23
Serieus zoek een leven ofzo of pleeg zelfmoord. Janken om een wedstrijd die totaal geen waarde meer had voor zowel de Realsupporters als voor een eventuele kampioenschap voor Real.

Ik zie overal topics geopend worden met dingen als: "Realfans doen stoer, Barça was oppermachtig, Barça had moeten winnen, Scheids was kut". Wollah, echt geen leven jullie.

17-04-2011, 20:07


Ik zelf vond het een penalty van Marcelo, Alves speelt totaal niet de bal en is te laat met zijn sliding

17-04-2011, 20:10

Citaat door said6666:
Ik zelf vond het een penalty van Marcelo, Alves speelt totaal niet de bal en is te laat met zijn sliding


Ach laat het joh. Of het nou een penalty was of niet, of Real nou gisteren won met 10-0 of niet, deze wedstrijd was niet meer van belang. Er stonden drie punten op het spelen waar Real uiteindelijk toch niet zo veel aan had.

Woensdag begint de echte strijd en dan wint Real inschallah

17-04-2011, 20:17
Het viel mij op dat Barca op haar sterkste opstelling speelde op Abidal na!

Barca had 70% balbezit omdat ze achterin steeds combineerden, Real counterde dodelijk en had Barcelona voor de rode kaart helemaal vast!

Mooi tactiek van Mourinho om Pepe op het middenveld te laten spelen, echt totaal niet verwacht!

Woensdag ben ik er zeker van overtuigd dat Madrid zal winnen!

17-04-2011, 20:24



Citaat door said6666:
Het viel mij op dat Barca op haar sterkste opstelling speelde op Abidal na!

Barca had 70% balbezit omdat ze achterin steeds combineerden, Real counterde dodelijk en had Barcelona voor de rode kaart helemaal vast!

Mooi tactiek van Mourinho om Pepe op het middenveld te laten spelen, echt totaal niet verwacht!

Woensdag ben ik er zeker van overtuigd dat Madrid zal winnen!


Ga er maar van uit dat Mourinho deze opstelling zal hanteren in de Copa finale. De finale is maar 1 wedstrijd. Win je dan krijgt jouw team de beker mee naar huis, verlies je dan heb je pech en mag je met lege handen naar huis. Gezien Barça heel sterk is in de aanval, zal Mourinho volop verdedigen en wachten op het goede moment om te counteren en te scoren.

Barça speelde gisteren bloedserieus, gezien een overwinning zou betekenen dat ze La Liga in hun broekzak hebben, maar tegelijkertijd raakte ze ook snel uitgeput. Je zag het op het einde, ze konden geen eens Real met 10 man op de knie krijgen en er waren erg slordige pasen. Guardiola gunde geen eens zijn basisspelers wat rust voor woensdag, wat Mourinho wel deed door Alonso eruit te halen.

17-04-2011, 20:40
K ben geen barcA fan en ook geen real fan,maar jij bent degene die het heel erg vind dat ze gelijk hebben gespeeld,want je zit er heel erg mee.

17-04-2011, 20:45

Citaat door moesje:
K ben geen barcA fan en ook geen real fan,maar jij bent degene die het heel erg vind dat ze gelijk hebben gespeeld,want je zit er heel erg mee.


Jij bent top !

17-04-2011, 20:51

Citaat door RealBlood_:
Ga er maar van uit dat Mourinho deze opstelling zal hanteren in de Copa finale. De finale is maar 1 wedstrijd. Win je dan krijgt jouw team de beker mee naar huis, verlies je dan heb je pech en mag je met lege handen naar huis. Gezien Barça heel sterk is in de aanval, zal Mourinho volop verdedigen en wachten op het goede moment om te counteren en te scoren.

Barça speelde gisteren bloedserieus, gezien een overwinning zou betekenen dat ze La Liga in hun broekzak hebben, maar tegelijkertijd raakte ze ook snel uitgeput. Je zag het op het einde, ze konden geen eens Real met 10 man op de knie krijgen en er waren erg slordige pasen. Guardiola gunde geen eens zijn basisspelers wat rust voor woensdag, wat Mourinho wel deed door Alonso eruit te halen.


Klopt, en heb alle vertrouwen in Mourinho! Een echte topcoach!

17-04-2011, 22:46
Waarom moet de barca fans gaan huilen om een 1-1 ?? Kampioen zijn ze toch al.

17-04-2011, 22:57
wie wordt er kampioen?

17-04-2011, 23:00

Citaat door psvamazigh:
wie wordt er kampioen?


FC. Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaa

17-04-2011, 23:02

Citaat door 2Pac:
FC. Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaa


17-04-2011, 23:05



Citaat door psvamazigh:
wie wordt er kampioen?

En wie gaat Copa en CL winnen?



Madriiiiiiiiiiid

17-04-2011, 23:05

Citaat door GuerillaMo:
Successupporter.


gást 30 vs 70 procent balbezit .... zegt voldoende over wat Real op het veld kwam doen...

17-04-2011, 23:05

Citaat door GuerillaMo:
Successupporter.

ja man

Pagina's : [1] 2