Bekijk volle/desktop versie : Leraar slaat leerling (7) dood voor diefstal van 2 euro



Pagina's : [1] 2

17-04-2011, 11:05
In Maleisië wordt een leraar aan een religieuze school beschuldigd van de moord op een zevenjarige leerling. De jongen zou 2 euro hebben gestolen en werd doorvoor gedurende twee uur onder handen genomen door de leraar. Dat meldt de krant The Star.

Bekentenis afdwingen
De jongen werd opgenomen in het hospitaal met verwondingen aan het hoofd. Vermoed wordt dat hij werd vastgebonden en geslagen door leraar Hanif Mohamad Ali. Die zou de knaap gedurenden twee uur geslagen hebben om hem te doen bekennen dat hij 2 euro zou gestolen hebben van een medeleerling. De jongen stierf twee dagen na zijn opname in het ziekenhuis

Opknopen
Leraar Hanif Mohamad Ali riskeert de doodstraf door opknoping. Hij moet op 13 mei voor de rechter verschijnen. (eb)

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1251829/2011/04/16/Leraar-slaat-leerling-7-dood-voor-diefstal-van-2-euro.dhtml

17-04-2011, 12:27



Citaat door Potjandikkie:
De selectieve verontwaardiging hier spreekt weer boekdelen.



Hij loopt het risico opgehangen te worden. Wat kan je daar nog aan toevoegen. Het zou een ander verhaal zijn als hij net zoals in Nederland een taakstraf zou krijgen.

17-04-2011, 12:33
Kan niets anders zeggen dan: maak hem maar lekker dood.

En hopelijk denkt hij er zelf ook zo over,
zou hem namelijk een waardige dood geven.

17-04-2011, 12:36

Citaat door Potjandikkie:
De selectieve verontwaardiging hier spreekt weer boekdelen.

Moet ik verontwaardigd zijn over het feit dat hij een eerlijke straf krijgt? Zoals Fhamator al zei, als ie net als in nederland naar een hotel gestuurd zou worden was het een ander verhaal.

Leer eerst je battles te picken want je zet jezelf alleen voor paal zo.

17-04-2011, 12:38



Citaat door Potjandikkie:
Waarom lieg je nou?

En als dit een Nederlands bericht was dan zouden we nu al 10 paginas hebben met schreeuwende marokkaantjes. Maar het betreft een broeder dus is het akelig stil hier.
Stom dat ik dit nog uitleg ook want je weet verdomd goed waar ik het over had.


Dit is bullshit, je kan het gewoon niet hebben dat hij een rechtvaardige straf krijgt en dat wij erop wijzen wanneer er in Nederland belachelijk lage straffen gegeven worden.

hou je staart tussen je benen en ren, want je zet jezelf echt alleen voor paal hier.

17-04-2011, 12:38

Citaat door Potjandikkie:
Waarom lieg je nou?

En als dit een Nederlands bericht was dan zouden we nu al 10 paginas hebben met schreeuwende marokkaantjes. Maar het betreft een broeder dus is het akelig stil hier.
Stom dat ik dit nog uitleg ook want je weet verdomd goed waar ik het over had.

Ik tel voor 50.000 man.

17-04-2011, 12:39

Citaat door Potjandikkie:
Ja ja ja...we weten allemaal beter.

Nu gaan dezelfde marokkaantjes ook nog eens ontkennen dat ze hier aan zeer selectieve verontwaardiging doen natuurlijk.

Als je mij een voorbeeld kan geven van selectieve verontwaardiging van een van de reageerders hier geef ik je gelijk en vind ik je geen loser meer.

De kans dat dat gaat gebeuren is -1000 dus doe je best.

17-04-2011, 12:48

Citaat door Potjandikkie:
Waarom lieg je nou?

En als dit een Nederlands bericht was dan zouden we nu al 10 paginas hebben met schreeuwende marokkaantjes. Maar het betreft een broeder dus is het akelig stil hier.
Stom dat ik dit nog uitleg ook want je weet verdomd goed waar ik het over had.


je moet toegeven dat de nederlandserecht gewoon te soft is in berechten.
iemand die iemand doodschopt krijgt bv 8 jr cel met tbs. lekker zeg!
iemand die verkracht en kindertjes misbruikt die krijgt weer een andere softe straf.

nederland is eenmaal een paradijs voor criminelen, verkrachters, pedofielen en dergelijke tuig!

17-04-2011, 12:53

Citaat door Potjandikkie:
Dat kan niet, want er zijn namelijk geen van je broeders of zusters te vinden hier.
Prachtig die ironie. En je staat nu ook behoorlijk voor lul trouwens met je opmerking. Je bent te simpel om door te hebben dat je me gelijk geeft met je opmerking.

Ik zie een nour3ain, ik zie een fhamator, dan ben ik er nog en glouriousbastard daar weet ik niet van wat ie is. Je hebt genoeg keus, maar je kan het niet. Wat ik al stelde, simpelweg omdat het er niet is. Beschuldig dus niemand van selectieve verontwaardiging want als er iemand goed is in selectief verontwaardigd zijn dan is het jouw soort mensen wel.

17-04-2011, 12:55

Citaat door ToosTandloos:
Als je mij een voorbeeld kan geven van selectieve verontwaardiging van een van de reageerders hier geef ik je gelijk en vind ik je geen loser meer.

De kans dat dat gaat gebeuren is -1000 dus doe je best.


Een kans gaat van 0 tot 1

17-04-2011, 13:01

Citaat door sjourt:
Een kans gaat van 0 tot 1

Dat betekend dus dat ik hem aan wil geven dat het extreem onmogelijk is.

17-04-2011, 13:17

Citaat door ToosTandloos:
Dit is bullshit, je kan het gewoon niet hebben dat hij een rechtvaardige straf krijgt en dat wij erop wijzen wanneer er in Nederland belachelijk lage straffen gegeven worden.

hou je staart tussen je benen en ren, want je zet jezelf echt alleen voor paal hier.


17-04-2011, 14:06



Citaat door nour3ain:
In Maleisië wordt een leraar aan een religieuze school beschuldigd van de moord op een zevenjarige leerling. De jongen zou 2 euro hebben gestolen en werd doorvoor gedurende twee uur onder handen genomen door de leraar. Dat meldt de krant The Star.

Bekentenis afdwingen
De jongen werd opgenomen in het hospitaal met verwondingen aan het hoofd. Vermoed wordt dat hij werd vastgebonden en geslagen door leraar Hanif Mohamad Ali. Die zou de knaap gedurenden twee uur geslagen hebben om hem te doen bekennen dat hij 2 euro zou gestolen hebben van een medeleerling. De jongen stierf twee dagen na zijn opname in het ziekenhuis

Opknopen
Leraar Hanif Mohamad Ali riskeert de doodstraf door opknoping. Hij moet op 13 mei voor de rechter verschijnen. (eb)

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1251829/2011/04/16/Leraar-slaat-leerling-7-dood-voor-diefstal-van-2-euro.dhtml



Raar bericht...
wat moet je in dat in dat land met twee euro?
Dat is daar toch geen wettig betaalmiddel?

17-04-2011, 16:26
Gadverdamme en dat noemt zich een man.

17-04-2011, 16:31

Citaat door Potjandikkie:
Waarom lieg je nou?

En als dit een Nederlands bericht was dan zouden we nu al 10 paginas hebben met schreeuwende marokkaantjes. Maar het betreft een broeder dus is het akelig stil hier.
Stom dat ik dit nog uitleg ook want je weet verdomd goed waar ik het over had.


Wat een loser ben jij. Die vent begaat een ernstige misdaad, en krijgt hier hoogstwaarschijnlijk de doodstraf voor. Opgeruimd staat netjes! Niks aan toe te voegen! Niemand zegt dat hij het niet verdient, niemand zegt dat hij het niet heeft gedaan, niemand zegt dat hij in zijn recht stond, en nog loop jij te kakelen als een kip zonder kop.

Dude, ga toch eens krassen... Dan win je misschien nog eens wat!

Pagina's : [1] 2