Bekijk volle/desktop versie : Heb zojuist de hand gevraagd. :D



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2011, 02:17
Salam broeders en zusters,

Vandaag had ik een zware dag, en ik heb zojuist de hand gevraagd van een nichtje van mijn moeders kant, niet mijn puur nichtje maar, De dochter van de dochter van mijn moeders tante. .
Ze blijkt een goeie moslima te zijn ze bidt en is goed gelovig. Ze zit nog op school maar voor de rest zit ze thuis, toen ik binnenkwam had ze me zelfs geen hand gegeven maar dat geeft niet! ik voelde me niet down ofzo. Ik had een gesprek met de vader en die vondt mij ok. Daarna had ik een gesprek met haar onder vier ogen waar we dingen besproken en ze vondt me ook ok, ik stelde de ene vraag en zij de ander.

in het kort, ik ben nu verloofd Dus misschien zal ik later om tips vragen of andere dingen aangezien ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig ben.

Ma3a salama.

17-04-2011, 02:23


Ach wat schattig.

17-04-2011, 08:51
mabrouk met je verloving

17-04-2011, 09:34
MashaAllah!

Baaraka Allahoe laka, wa baaraka 3alayka wa djama3a baynakoemaa fie gayr, inshaAllah!

(Moge Allah jullie huwelijk zegenen en Zijn zegeningen aan jullie schenken en jullie samenbrengen in het goede)

17-04-2011, 09:46



Citaat door AM9294:
Salam broeders en zusters,

Vandaag had ik een zware dag, en ik heb zojuist de hand gevraagd van een nichtje van mijn moeders kant, niet mijn puur nichtje maar, De dochter van de dochter van mijn moeders tante. .
Ze blijkt een goeie moslima te zijn ze bidt en is goed gelovig. Ze zit nog op school maar voor de rest zit ze thuis, toen ik binnenkwam had ze me zelfs geen hand gegeven maar dat geeft niet! ik voelde me niet down ofzo. Ik had een gesprek met de vader en die vondt mij ok. Daarna had ik een gesprek met haar onder vier ogen waar we dingen besproken en ze vondt me ook ok, ik stelde de ene vraag en zij de ander.

in het kort, ik ben nu verloofd Dus misschien zal ik later om tips vragen of andere dingen aangezien ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig ben.

Ma3a salama.




Aaahhggg wat leuk.., Allah ykamal bel khier ...

mijn advies : zorg goed voor haar .., anders kom je straks weer advies vragen..wat moet ik met haar en so ....

17-04-2011, 10:12
Allah barek. Goed om te lezen dit

Wel die thee met 2 handen vasthouden

17-04-2011, 11:01

Citaat door AM9294:
Salam broeders en zusters,

Vandaag had ik een zware dag, en ik heb zojuist de hand gevraagd van een nichtje van mijn moeders kant, niet mijn puur nichtje maar, De dochter van de dochter van mijn moeders tante. .
Ze blijkt een goeie moslima te zijn ze bidt en is goed gelovig. Ze zit nog op school maar voor de rest zit ze thuis, toen ik binnenkwam had ze me zelfs geen hand gegeven maar dat geeft niet! ik voelde me niet down ofzo. Ik had een gesprek met de vader en die vondt mij ok. Daarna had ik een gesprek met haar onder vier ogen waar we dingen besproken en ze vondt me ook ok, ik stelde de ene vraag en zij de ander.

in het kort, ik ben nu verloofd Dus misschien zal ik later om tips vragen of andere dingen aangezien ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig ben.

Ma3a salama.


Gefeliciteerd. Je gaat trouwen met een schijnheilige ka7ba!

17-04-2011, 11:12

Citaat door DiepOngelukkig_:
Gefeliciteerd. Je gaat trouwen met een schijnheilige ka7ba!


wat ben jij erg Hschuma alik

17-04-2011, 11:22

Citaat door Ahmedino:
wat ben jij erg Hschuma alik




zij is jaloers .....tfouu 3ela bashar bhalha,
3ad hij kwam het ons vertellen mskin en helemaal blij..


Allah ykamel lik bel khier ... ik ben zelf helemaal blij voor jullie

17-04-2011, 11:22

Citaat door Ahmedino:
wat ben jij erg Hschuma alik

Tja, hoe doorzichtig kan een vrouw zijn.
Mannen zijn echt zo makkelijk om de tuin te leiden.
Handje geven deed ze heus niet uit religieuze verplichtingen, maar gewoon om even de indruk te wekken wat voor een ''machallah zuster'' het is.
Geen handje geven, maar wel onder 4 ogen een gesprek met hem voeren. Ik dacht namelijk dat dat ook haram was om met iemand in 1 ruimte te zijn die nog niet wettelijk je echtgenoot is, zonder een mahram..

17-04-2011, 11:23

Citaat door namosa:
zij is jaloers .....tfouu 3ela bashar bhalha,
3ad hij kwam het ons vertellen mskin en helemaal blij..


Allah ykamel lik bel khier ... ik ben zelf helemaal blij voor jullie

Moet ik jaloers zijn op een marokkaanse sukkel die trouwt met een schijnheilige bitch?
Zij zijn niet de eerste, en lang niet de laatste.
Niks om jaloers op te zijn.
Ik vind ze eerder zielig.

17-04-2011, 11:39

Citaat door DiepOngelukkig_:
Moet ik jaloers zijn op een marokkaanse sukkel die trouwt met een schijnheilige bitch?
Hun zijn niet de eerste, en lang niet de laatste.
Niks om jaloers op te zijn.
Ik vind ze eerder zielig.



ga een leven zoeken ... jij bent zelf zielig, en diep ongelukkig

17-04-2011, 11:51


Bas7tek broeder allah y kemel belghair,

@diepongelukkig, ik neem aan dat je niet voor niks die nick hebt aangenomen. Doe iets aan je karakter misschien dat je je dan gelukkig gaat voelen, het is in ieder geval een begin. En dan om iemand voor lka7ba uit te maken terwijl je zelf een foto neemt met een bijna naakte vrouw. Dan denk ik wie is hier eigenlijk de lka7ba een meisje die zich gedraagd tijdens het handvragen of een no-life als jou die blote vrouwen als voorbeeld neemt.

Moeilijk, moeilijk..

17-04-2011, 11:56

Citaat door namosa:
ga een leven zoeken ... jij bent zelf zielig, en diep ongelukkig




Citaat door namosa:
ik haat gierige mannen ...in mijn ogen zijn ze geen mannen


Beloof jij dan dat je een baan gaat zoeken, ipv van op andermans centjes willen teren. Uitschot! Marokkaanse vrouwen zijn niet alleen maar schijnheilig ''machAllah zusters'' maar ook de grootste geldhoeren, en dat heb jij zojuist met deze reactie weer eens bewezen.

17-04-2011, 11:57

Citaat door Ayah009:
Bas7tek broeder allah y kemel belghair,

@diepongelukkig, ik neem aan dat je niet voor niks die nick hebt aangenomen. Doe iets aan je karakter misschien dat je je dan gelukkig gaat voelen, het is in ieder geval een begin. En dan om iemand voor lka7ba uit te maken terwijl je zelf een foto neemt met een bijna naakte vrouw. Dan denk ik wie is hier eigenlijk de lka7ba een meisje die zich gedraagd tijdens het handvragen of een no-life als jou die blote vrouwen als voorbeeld neemt.

Moeilijk, moeilijk..


Blabla..ga je kop in de wc steken ofzo.

Pagina's : [1] 2 3