Bekijk volle/desktop versie : Ik mis de ouderwetse dames..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-04-2011, 01:54
Waar zijn jullie??
Tegenwoordig zoveel "dames" die zich meer als man gedragen dan als vrouw.. Ze zeggen en doen de vreemdste dingen.. Zo verwesterd en verkaasd..
Niet dat ik zo heilig ben hoor, verre van, dat weet ik ook wel van mezelf.. Maar ik mis het zo.. Die ouderwetse maatschappij.. Waarin de vrouw ook nog echt de vrouw is.. En niet de rol van de man overneemt..

17-04-2011, 07:46



Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:
Waar zijn jullie??
Tegenwoordig zoveel "dames" die zich meer als man gedragen dan als vrouw.. Ze zeggen en doen de vreemdste dingen.. Zo verwesterd en verkaasd..
Niet dat ik zo heilig ben hoor, verre van, dat weet ik ook wel van mezelf.. Maar ik mis het zo.. Die ouderwetse maatschappij.. Waarin de vrouw ook nog echt de vrouw is.. En niet de rol van de man overneemt..



Wat betekent dat eigenlijk?

17-04-2011, 08:59
Ik begrijp dus ook echt totaal niet wat je bedoelt? Ik kan alleen maar denken aan de momenten dat mannen vroeger hun vrouwen sloegen, vernederden en niet naar buiten lieten gaan en geen buitenlucht kregen als we echt over 'vroeger' praten en de rol van de vrouw. Wat we daar aan moeten missen, dat weet ik niet

17-04-2011, 09:09
Is goed dames haal allemaal jullie schorten tevoorschijn suikerziektes reumas oververmoeidheid 'tifaqahin van hier naar tokio', want dan voelt onze TS zich thuis ps vergeet ook niet de 20 kinderen uit de doos te halen.

17-04-2011, 09:23



Citaat door Bronwater2liter:
Is goed dames haal allemaal jullie schorten tevoorschijn suikerziektes reumas oververmoeidheid 'tifaqahin van hier naar tokio', want dan voelt onze TS zich thuis ps vergeet ook niet de 20 kinderen uit de doos te halen.





17-04-2011, 09:26

Citaat door DJAAZAAiiRiiYAA:
Waar zijn jullie??
Tegenwoordig zoveel "dames" die zich meer als man gedragen dan als vrouw.. Ze zeggen en doen de vreemdste dingen.. Zo verwesterd en verkaasd..
Niet dat ik zo heilig ben hoor, verre van, dat weet ik ook wel van mezelf.. Maar ik mis het zo.. Die ouderwetse maatschappij.. Waarin de vrouw ook nog echt de vrouw is.. En niet de rol van de man overneemt..



hier eentje , ik kan lekker harira maken , alleen ik draag jlaba in plaats van HAyek maar wel met hoofddoek om.... ben je nou te vreden

17-04-2011, 09:27
Zoals jullie nu op haar reageren, dat is het haantjes gedrag die zij bedoelt. Zo stoer en zo hoogmoedig, alsof je niet begrijpt wat zij bedoelt.


Oh en met "jullie" bedoel ik vooral zij die zich door haar aangesproken voelen in dat haantjes gedrag.

17-04-2011, 09:34

Citaat door Miss_Tashel7it:
Zoals jullie nu op haar reageren, dat is het haantjes gedrag die zij bedoelt. Zo stoer en zo hoogmoedig, alsof je niet begrijpt wat zij bedoelt.


Oh en met "jullie" bedoel ik vooral zij die zich door haar aangesproken voelen in dat haantjes gedrag.



Ik begrijp echt niet wat ze ermee bedoelt. Als ik de andere reacties en ook die van jou lees, raak ik nog meer verward.

Wat denk jij dat er precies bedoeld wordt?

17-04-2011, 09:39

Citaat door Miss_Tashel7it:
Zoals jullie nu op haar reageren, dat is het haantjes gedrag die zij bedoelt. Zo stoer en zo hoogmoedig, alsof je niet begrijpt wat zij bedoelt.


Oh en met "jullie" bedoel ik vooral zij die zich door haar aangesproken voelen in dat haantjes gedrag.



ik snap hues wel wat ze bedoelt ..ik doe helemaal niet stoer hooor . ik zei het omdat er soveel meiden die als gewoon meiden gedragen ... echte vrouwen bedoel ik ...

17-04-2011, 09:57
Je hebt gelijk TS de vrouwen lopen zelfs nu achter de mannen aan vergelijken met de meiden van vroeger zouden ze zoiets nooit doen.

17-04-2011, 09:57

Citaat door Miss_Tashel7it:
Zoals jullie nu op haar reageren, dat is het haantjes gedrag die zij bedoelt. Zo stoer en zo hoogmoedig, alsof je niet begrijpt wat zij bedoelt.


Oh en met "jullie" bedoel ik vooral zij die zich door haar aangesproken voelen in dat haantjes gedrag.



Jij wil gaan praten over hoogmoedigheid????? Meid, dat binnen zitten 24 uur per dag stijgt naar je hersencellen. Het wordt tijd om weer bij je man uit te gaan huilen en hem te slijmen om je mee te nemen naar buiten.

17-04-2011, 09:59

Citaat door Fortisi:
Jij wil gaan praten over hoogmoedigheid????? Meid, dat binnen zitten 24 uur per dag stijgt naar je hersencellen. Het wordt tijd om weer bij je man uit te gaan huilen en hem te slijmen om je mee te nemen naar buiten.


Ben jij dan verwesterd en loop jij je ook als een man te gedragen?

17-04-2011, 10:01



Citaat door Miss_Tashel7it:
Ben jij dan verwesterd en loop jij je ook als een man te gedragen?



mss-tashl7it ben jij het op de foto.... je bent mooi slank . ik ben eetjes dikker dan jou ,, ..ik moet nog afvallen maar het is heel erg moeloijk is lukt mee niet ...

17-04-2011, 10:01

Citaat door Fortisi:
Jij wil gaan praten over hoogmoedigheid????? Meid, dat binnen zitten 24 uur per dag stijgt naar je hersencellen. Het wordt tijd om weer bij je man uit te gaan huilen en hem te slijmen om je mee te nemen naar buiten.


En jij kan naar buiten gaan waneer je maar wil he

doe ff normaal joh een vrouw hoort nog altyd haar man te gehoorzamen weet je nog

17-04-2011, 10:03
Ik vind mij zelf niet verkaasd.
Verwesterd ook niet want ik ben geboren en opgegroeid in een westerse samenleving. Dus ben het niet op latere leeftijd geworden.
Ik ken gewoon niet beter.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8