Bekijk volle/desktop versie : wat is dat allemaal met jullie???



Pagina's : [1] 2 3

16-04-2011, 18:09
ik snap niet dat vrouwen van tegenwoordig meestal die pas getrouwd zijn of een tijdje veel problemen hebben met hun man. vanaf het begin moet je eerst alles goed onderzoeken dan pas op het huwelijksbootje stappen! de een die vreemdgaat, die een die ni mag werken, de ander die uitgescholden word op straat of rammel krijgt... VOOR JE JA WOORD GEEFT ZIE NAAR DE OPVOEDING, NAAR DE OUDERS, MENSEN NAVRAGEN IN ZIJN OMGEVING, HEEFT HIJ DIEN OF NIET,... dan pas beslissing nemen ik vind dat zo erg voor die meiden die dan zwanger zijn of kinderen hebben en dan gaan scheiden

16-04-2011, 18:11


je kunt niet alles voorzien

16-04-2011, 18:13
Badboy's zijn zo cute.

16-04-2011, 18:37

Citaat door sokara:
ik snap niet dat vrouwen van tegenwoordig meestal die pas getrouwd zijn of een tijdje veel problemen hebben met hun man. vanaf het begin moet je eerst alles goed onderzoeken dan pas op het huwelijksbootje stappen! de een die vreemdgaat, die een die ni mag werken, de ander die uitgescholden word op straat of rammel krijgt... VOOR JE JA WOORD GEEFT ZIE NAAR DE OPVOEDING, NAAR DE OUDERS, MENSEN NAVRAGEN IN ZIJN OMGEVING, HEEFT HIJ DIEN OF NIET,... dan pas beslissing nemen ik vind dat zo erg voor die meiden die dan zwanger zijn of kinderen hebben en dan gaan scheiden

Ooit gehoord van el mekteb?

16-04-2011, 18:56


Mektab allah ta3ala

Als je trouwd weet je pas 100 procent hoe iemand is.

Als ben je een genie in onderzoeken het lukt je niet alles te achterhalen voor je gaat trouwen
Bovendien veranderen sommige mensen ook

16-04-2011, 19:45
Je leert pas iemand echt kennen als je samen onder een dak woont. Vele manen doen zich anders voor als ze nog niet getrouwd zijn. Hun ware aard leer je pas in het huwelijk kennen.

16-04-2011, 19:57

Citaat door BoraSita:
Badboy's zijn zo cute.


16-04-2011, 19:59
people change schat.
iemand kan zich voordoen als de ideale man of vrouw maar na het trouwen komt de ware aard pas naar boven bij sommige mannen.

16-04-2011, 19:59
Vind ik ook. Je kan idd niet alles van te voren weten maar een paar zaken kan je van te voren wel taklen.

16-04-2011, 20:00

Citaat door Mra-d-razel:
people change schat.
iemand kan zich voordoen als de ideale man of vrouw maar na het trouwen komt de ware aard pas naar boven bij sommige mannen.

Dat is toch niet veranderen? Dat is liegen en manupileren om iemand aan de haak te kunnen slaan.

16-04-2011, 20:01

Citaat door Gurlyzihmagrib:
Je leert pas iemand echt kennen als je samen onder een dak woont. Vele manen doen zich anders voor als ze nog niet getrouwd zijn. Hun ware aard leer je pas in het huwelijk kennen.




, onderzoeken...... we zijn geen hollanders, eerst samenwonen, onderzoeken en dan besluiten dat je toch maar niet bij elkaar past...

16-04-2011, 20:10
liefde maakt blind zegggen ze. mischien denken de dames wel dat hij ooit gaat veranderen en dat het wel goed komt. ja ik weet het niet. ik was namelijk niet verliefd toen ik trouwde

16-04-2011, 20:10



Citaat door Gurlyzihmagrib:
Je leert pas iemand echt kennen als je samen onder een dak woont. Vele manen doen zich anders voor als ze nog niet getrouwd zijn. Hun ware aard leer je pas in het huwelijk kennen.



Sluit ik me bij aan

Je kan nog zoveel navragen en doen, uiteindelijk is het ook voor het grootste deel el mektab. Wil niet zeggen dat je maar klakkeloos ja moet zeggen, maar soms kun je dingen echt niet zien aankomen.

16-04-2011, 20:11

Citaat door Surfster:
Dat is toch niet veranderen? Dat is liegen en manupileren om iemand aan de haak te kunnen slaan.



ik bedoelde meer. mensen kunnen veranderen maar mensen kunnen zich ook anders voordoen dan ze zijn. ik noemde 2 dingen op.

bedoelde niet t zelfde met people chance en dat mensen zich anders voordoen het kan allebei. komt vaak voor.

er zijn zoveel dingen een voorbeeld.
dan heeft een jongen een relatie met een meisje en draagt ze geen hoofddoek. maar dat vind hij niet erg. maar zodra hij om haar hand heeft gevraagt en als het serieus is en met haar wil trouwen moet ze van hem opeens een hoofdoek op dan denk ik als je een vrouw wil die hoofdoek heeft hoezo ben je dan uberhaupt met haar een relatie aan gegaan ik bedoel je hebt haar toch ontmoet zonder hoofddoek. had haar dan helemaal niet aangesproken of whatever toen ze geen hoofddoek droeg.

en dan draagt dat meisje een hoofdoek omdat het moet van hem en niet omdat ze het zelf wil uit haar eigen hart. vind dat jammer.

en zo zijn er nog tig dingen die ik kan opnoemen.

in ieder geval het ligt meestal aan de man. en ja soms dan trouwen de meisjes zomaar met iemand zonder dat ze hem kennen. ja relatie voor het huwelijk is haram dat weten we maar het is niet meer zoals vroeger.

16-04-2011, 21:00
Je kan zelfs 20jaar getrouwd zijn en een man kan veranderen! Je lot is hoe het is...het is ni alleen dat een man kan veranderen, ieder mens kan veranderen. Of het nou door een situatie komt, een ernstige probleem of wat dan ook, wij mensen zijn ni altijd even sterk. Wat betreft vreemdgaan of je een pak rammel geven is een ander verhaal!

Pagina's : [1] 2 3