Bekijk volle/desktop versie : Nederlanders ongerust over situatie Arabische Wereld



Pagina's : [1] 2

16-04-2011, 11:57
Veel Nederlanders maken zich zorgen over de gevolgen van de recente ontwikkelingen in landen als Egypte en Libië. Dat blijkt uit een onderzoek van TNS Nipo, waarvoor Forum, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken opdracht had gegeven.


Van de ondervraagde mensen gaf de helft te kennen zich zorgen te maken over de grote aantallen vluchtelingen die uit de regio komen. Driekwart is bezorgd over de stijgende olieprijzen, bijna 70 procent is bang voor radicalisering en dreiging van terrorisme.
Het onderzoek werd enkele weken geleden uitgevoerd. TNS Nipo nodigde 1100 respondenten uit, van wie er ruim negenhonderd meewerkten.


bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/578956/2011/04/16/Nederlander-bang-voor-gevolgen-onrust-Arabische-wereld.dhtml


Goh ... ik dacht dat ze ongerust waren over de onschuldige burgerslachtoffers

16-04-2011, 12:04



Citaat door gekkeappie:
Veel Nederlanders maken zich zorgen over de gevolgen van de recente ontwikkelingen in landen als Egypte en Libië. Dat blijkt uit een onderzoek van TNS Nipo, waarvoor Forum, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken opdracht had gegeven.


Van de ondervraagde mensen gaf de helft te kennen zich zorgen te maken over de grote aantallen vluchtelingen die uit de regio komen. Driekwart is bezorgd over de stijgende olieprijzen, bijna 70 procent is bang voor radicalisering en dreiging van terrorisme.
Het onderzoek werd enkele weken geleden uitgevoerd. TNS Nipo nodigde 1100 respondenten uit, van wie er ruim negenhonderd meewerkten.


bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/04/nl_burger_ongerust_over_arabis.html
Goh ... ik dacht dat ze ongerust waren over de onschuldige burgerslachtoffers


Die hollanders toch alleen maar janken en angst uitstralen.
Wat een schijterds zijn het toch.
Verbaasd mij niks, als hun leider Wilders al een schijterd en bangerik is laat staan het volk.

16-04-2011, 12:10

Citaat door Morrokito:
Die hollanders toch alleen maar janken en angst uitstralen.
Wat een schijterds zijn het toch.
Verbaasd mij niks, als hun leider Wilders al een schijterd en bangerik is laat staan het volk.

Wat ben jij een generaliserend dom etterbakje. Erger dan Wilders.

16-04-2011, 12:11

Citaat door Simcha:
Wat ben jij een generaliserend dom etterbakje. Erger dan Wilders.



Joh het is er zo 1 die als eerste met een bootje lampadusa zou proberen te bereiken.

16-04-2011, 12:14



Citaat door Simcha:
Wat ben jij een generaliserend dom etterbakje. Erger dan Wilders.


Als ik erger was dan Wilders dan zou jij op mij stemmen en niet op Wilders

16-04-2011, 12:19

Citaat door vinnie_paz:
jah ze zijn natuurlijk bang dat de olieprijs stijgt ze geven niks om de libiesche volk ze janken alleen omdat de benzine zo duur is



Nee de arabische wereld geeft om het libische volk..die zie je niet eens.

16-04-2011, 12:20

Citaat door vinnie_paz:
jah ze zijn natuurlijk bang dat de olieprijs stijgt ze geven niks om de libiesche volk ze janken alleen omdat de benzine zo duur is


Nederlanders zijn een gierig volk, ze geven alleen om hun portemonnee

16-04-2011, 12:21

Citaat door Morrokito:
Als ik erger was dan Wilders dan zou jij op mij stemmen en niet op Wilders

Jij en Wilders zijn nou niet de personen waar ik mijn vertrouwen aan zal schenken. Jammer gap, demoniserende gekken, gebroeieerde racisten en ander soort tuig met fascistische kenmerken, mogen mijn deur voorbij lopen.

16-04-2011, 12:22

Citaat door Morrokito:
Nederlanders zijn een gierig volk, ze geven alleen om hun portemonnee



Wat dat beterft lijken we op de marokkaanse immigranten..die kwamen hier ook op financiele gronden.

16-04-2011, 12:22

Citaat door rbatyboy:
de radicalen zijn juist in Europa! Diegenen die willen komen willen alelen werken en leven... Domme hollanders...

Gaat het?

16-04-2011, 12:23

Citaat door Simcha:
Jij en Wilders zijn nou niet de personen waar ik mijn vertrouwen aan zal schenken. Jammer gap, demoniserende gekken, gebroeieerde racisten en ander soort tuig met fascistische kenmerken, mogen mijn deur voorbij lopen.


Jij bent zo`n type die niet zegt dat hij op de PVV stemt, maar in het stemhokje als je alleen bent stem je toch op Wilders

16-04-2011, 12:25

Citaat door tostimarok:
Wat dat beterft lijken we op de marokkaanse immigranten..die kwamen hier ook op financiele gronden.


Dat is ook waarvoor Wilders pleit: Eerst integreren in land van herkomst voordat ze hierheen komen.

16-04-2011, 12:25



Citaat door tostimarok:
Wat dat beterft lijken we op de marokkaanse immigranten..die kwamen hier ook op financiele gronden.


Ja, en heeft zijn vruchten afgeworpen, ga maar eens kijken in marokko je weet niet wat je ziet wat de Marokkaanse Nederlanders daar bereikt hebben in 40 jaar

16-04-2011, 12:28

Citaat door Morrokito:
Ja, en heeft zijn vruchten afgeworpen, ga maar eens kijken in marokko je weet niet wat je ziet wat de Marokkaanse Nederlanders daar bereikt hebben in 40 jaar


Inderdaad ... voordat je het weet hebben we NL leeggeplukt (oa. middels subsidiesponzen en toeslagen) en zodra we in Marokko rijker zijn dan in NL ... gaan we en masse terug naar vaderland.

16-04-2011, 12:28

Citaat door Morrokito:
Ja, en heeft zijn vruchten afgeworpen, ga maar eens kijken in marokko je weet niet wat je ziet wat de Marokkaanse Nederlanders daar bereikt hebben in 40 jaar



Als ik het zo lees...een grote werkeloosheid onder de jeugd..zelfs onder hoger opgeleide jeugd

Pagina's : [1] 2