Bekijk volle/desktop versie : Hoe Zou Een Meisje Haar Huwelijksn8 Willen Doorbrengen..??

Pagina's : 1 [2]

04-10-2004, 23:06
mensen doen moeilijk hey use ur fantasie het is internet en je bent anoniem. Waarom denk je datze dit onderwerp hiertoe hebben aangebracht! duss ik denk gewoon wat ik wil meemaken hahahha
bye

05-10-2004, 00:06

Ik zeg niet dat ze niet mogen fantaseren, maar het gaat mij om of ze wel weten dat ook hier een stukje godsdienst aan te pas komt.

That's it

Wassalaam.

05-10-2004, 00:15
al die dromen over de EERSTE KEER ...... het komt wel als jullie nu al gaan denken hoe en wat..... je kan niet zeggen hoe je dag er uit gaat zien dat zie je dan wel .....

05-10-2004, 01:26

Citaat door carameltje2:
Ik ga direct na mijn bruiloft op huwelijksreis (heeft mijn nicht ook gedaan) zeg maar als het om 2 uur afgelopen is vlieg je rond 6uurin de ochtend weg naar een mooi land (ik wil naar Mexico) Je komt aan in het hotel met mooi zee uitzicht. Je doet het rustig aan het is dan dag dus pak je je spullen uit neemt een douche gaat gezellig buiten eten en een strand wandeling en dan ga je rustig naar je hotel kamer waar je mannetje alles al had geregeld (ik wil witte rozen en kaarsen) dan ga ik me omkleden mooie witte korset met jaratels met daar overheen een mooie hij ook iets wits lekker licht. Een lekkere coctail (non alcohol natuurlijk). Effe gezellig wat praten daar OEPS!je laat je coctail perongeluk overje heen vallen. Je mannetje pakt iets omtedrogen maar jah hij denkt jah dat hoeft eigelijk niet het gaat toch uit zo. En dan jah begint het langzaam wat intiemer te worden.
hahahahahah leuk of niet ik zie het al voor me. ;-)
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Tringggggggggggggg wekker is gegaan.... opstaan

10-10-2004, 18:54

Citaat door R0osje:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Tringggggggggggggg wekker is gegaan.... opstaan

owhh neej jij bent echt bad hhihiihi

10-10-2004, 20:33
Het zal nooit lopen hoe je het echt precies wil, maar ik wil incha allah na mijn bruiloft meteen een nachtje in een hotel daarna twee daagjes in een kuuroord in Scheveningen om helemaal tot rust te komen. En wil dat HET gebeurd als ik op huwlijksreis ben naar de Malediven incha allah.

11-10-2004, 08:40

Citaat door miss_mimi:
owhh neej jij bent echt bad hhihiihi
Iets anders had ik er niet van kunnen maken..

11-10-2004, 22:26

Citaat door rdamzuid_chick:
Hey Dames
Een Vraagje Hoe Zouden Jullie Je Huwelijksn8 Willen Doorbrengen..?
-zou Je Het In Een Hotel Willen
-op Huwelijksreis
-gewoon Eigen Huis..

Nou Ik Wil Als Ik Thuis Aankom Met Me Man(inshallah)
Overal Kaarsen Willen Hebben En Overal Rode Rozen..
En Ik Wil Vooral Veel Rozen Op Me Bed...en Als Je Thuis Kom Neem Je Gelijk Een Bad Met Extra Rozen..en Dan Trek Je Je Mooie Lingerie Aan
En Daarboven Een Doorzichtige Nacht Japon...en Als Je Eruit Kom Dan Ruik Je Lekker Helemaal Naar Rozen...en Dan Ga Je Eerst Praten Met Je Man
Hoe Het Was En Zo En Dat Jullie Het Gelukkig Allemaal Hebben Gered...
En Dan Begin Je Rustig...
Nou Zo Wil Ik Het Wel Mee Maken Inshallah

(het Is Wel Een Beetje Fanta Achtig Maar Meeste Meisjes Zijn Het Met Me Eens)

Mohim Meisje Graag Serieuze Reactie's
sfsdsg sgdgr tw tttwt

Pagina's : 1 [2]