Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen met hoge hakken.



15-04-2011, 20:26

Citaat door mabroka:
Vrouwen met hoge hakken.

Sheikh Mohammed Salih Al-Moenadjjied vertelde over deze onderwerp het volgende: het dragen van hoge hakken is niet toegestaan, omdat op deze manier de vrouw wordt blootgesteld aan het risico om te vallen. De sharee’ah beveelt ons om gevaar, in algemene zin, te vermijden; Allah zegt namelijk: En doodt julie zelf niet” [An-nisaa-e 4:29] “en stort jullie niet in de ondergang” [al-Baqarah 2:195].


Tevens is het zo, dat het dragen van dergelijke schoenen, ervoor zorgt dat vrouwen er langer uitzien, dan dat ze in werkelijkheid zijn, en dat hun zitvlak meer benadrukt wordt. Voor een gelovige vrouw is het niet toegestaan om haar sierraden (bijv. boezems, zitvlak etc.) te laten zien, aangezien Allah zegt: “…en hun sierraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten, of hun vaders, of de vaders van hun echtgenoten, of hun zonen, of de zonen van hun echtgenoten, of hun broeders, of de zonen van hun broeders, of de zonen van hun zusters, of hun vrouwen (zusters in de Islam)…” [an-Noor 24:31]

Uit: Fataawa al-Ladjnah al-Daa-iemah, Madjallat al-Boeh’ooth, 9/46.
Bovendien is het zo dat hoge hakken ervoor zorgen dat vrouwen, meer voorover gebogen lopen. Het gevaar is dus dat de waarschwing die geldt voor vrouwen die lopen op een lokkende wijze, ook zal gelden voor deze vrouwen. [er is een hadieth die zegt dat vrouwen die lopen op een dergelijke manier, niet eens de geur van het paradijs zullen ruiken van een verre afstand]. Overigens is het medisch bewezen dat het lopen op hoge hakken de rug schaadt. Natuurlijk dienen de hakken zelf ook niet vergeten te worden; deze maken namelijk een geluid dat de aandacht van mannen aantrekt en een verleiding voor hen vormt.
.

16-04-2011, 10:05



Citaat door ElBasque.:
Hoge hakken zijn oke, het maakt duidelijk met wat voor 'n wijf ik genoegen heb. Een Marokkaans wijf op hoge hakken is er een van het makkelijke soort.



op het platteland dragen ze er geen ga dan daar de uitdaging aan want volgens uwe uitspraak zijn die de moeilijkste?????????

16-04-2011, 10:32

Citaat door ElBasque.:
Je moet lezen wat er STAAT, ik heb geschreven dat wijven met hoge hakken ordinaire höeren zijn, daarmee zeg ik niet dat wijven die geen (hoge) hakken dragen, bnat nass zijn a debiel. Typisch Marokkaans wijf, dommer ben ik ze nog niet tegengekomen.


wat doe je dan op deze website waar 80% marokaanse op zitten te surfen ga dan ergens anders. en hoe oud ben je aan u uitspraak te zien nog maar een kind weet u ma dat j op het net zit, ga u pamper laten verversen en ga hollandse wijven lastigvallen want een marokkaanse kun je blijkbaar niet aan
looserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr

16-04-2011, 18:05
http://www.nissaelyaoum.freebb.be

16-04-2011, 19:22


ik droeg ze alleen naar feestjes ,nadat ik mijn kids heb gekregen
niet meer meestal belga met klein hakje niet eens de moeite waard