Bekijk volle/desktop versie : Perfect two!



Pagina's : [1] 2

15-04-2011, 18:19

Perfect Two!

[/SIZE]


[SIZE="3"]Proloog

‘Nee niet doen’ Schreeuwde ik. Ik liep naar me ouders om ze te beschermen.
‘Kowed nu rot kind’ Schreeuwt hij in mij gezicht.
‘Je adem stinkt viezerik laat mij papa en mama met rust’ Zei ik huilend.
‘Namira nee niet doen’ Fluisterde me moeder snikkend.
‘Jawel ik doe het wel jullie zijn mij ouders’ zeg ik huilend.
‘A.u.b. doe mij vrouw en dochter niks’ Zegt me vader met bibberige stem.

‘Hahahahahhahahahaha’ Lacht hij gemeen.
‘Stommerik laat mijn mama en papa me rust zij hebben niks gedaan’ Schreeuw ik huilend.
‘Hahahahahahahhaaha ga daar zitten nu’ Lacht hij weer gemeen.
Met bibberige benen loop ik erheen.
Ik kroop in een hoekje in elkaar en keek hoe mijn vader mijn moeder beschermde.
Ik deed snel mijn handen voor me ogen ik durfde niet te kijken.



‘Verdomme ophouden nu dit kun je niet maken doe dat ding nu weg’ Schreeuwt me vader.
‘Haha, vergeet het maar ik droomde jaren maanden minuten & secondes aan deze dag
Die dag is nu aangebroken die ga ik dan niet verpesten.
‘Jullie hadden dit niet moeten doen ik had nog gezworen om wraak’ zegt hij lachend.
‘Denk je nou dat je hier mee wat bereikt en je zult boeten van je daden, allah zal je straffen ‘ Schreeuwt me vader
‘Zwijg’ Schreeuwt hij tegen me vader en drukt zijn grote scherpe mes tegen me vaders keel aan.

‘Neeeeeeeeeeeeeee, niet doen is smeek het je’ schreeuwt me moeder door haar tranen heen.
Hij haalt zijn mes weg en loopt naar me moeder.
‘Mij best dan begin ik wel met jou’ lacht hij gemeen.
‘Heb jij een laatste wens ?’ Zei hij lachend.
' Alsjeblieft doe dit niet! ' zei mijn moeder snikkend
'jammer genoeg is dat geen wens' zei hij fluisterend tegen mijn moeder
Hij bukte naar mijn moeder toe en stak de mes in haar buik
Daarna nog eens 2 keer.
‘Neeee’ Schreeuwde ik huilend. En ik rende naar mijn moeder toe.

'Alsjeblieeft mama niet weg gaan' zei ik tegen haar
Me vader pakde snel zijn tellefoon en belde 112.
‘Tfoe jij klootzak je zal boeten’ Schreeuwt hij.
Mijn moeder trok me naar haar toe en gaf me een kus op mijn wang
`pas goed op jezelf habiba, niet vergeten mama houd van je` dat waren haar laatste woorden
Ik kon het niet meer aan met alle kracht stond ik op en rende naar de man toe ik begon hem te slaan ook al had het geen zin want hij was veel groter dan mij.
Hahahaham waar ben je mee bezig kleinee!! Schreeuwde hij.

En ik voelde ineens een steek bij mijn borst.
Ik keek naar beneden en zag dat mijn kleren steeds roder en roder werden.
Ik voelde me steeds zwakjes worden en ik storte in elkaar. Ik kon moeilijk adem halen. In de verte hoorde ik mijn vader schreeuwen en later een ambulance steeds dichterbij komen.
Ik kon het niet meer volhouden en viel in een soort van diepe slaap,,,


15-04-2011, 18:20


Inhoudsopgaven

Proloog
B'Day Party!!
Gedachten.
First WorkDay!!
Siham's love


15-04-2011, 18:47
Na paar ups ga ik veder

15-04-2011, 19:28
boeiend begin...ik wil een updat!!!

15-04-2011, 19:53


Lief vragen
Vervolgje staat klaar!

15-04-2011, 19:55
Een vervolgje aub. :P

15-04-2011, 20:02

B'Day Party!!


'NAMIRAAAA WAKKER WORDEENN!!! JE MOET MIJN KADO UITPAKKEN!!!' Riep mijn nichtje springgend op mij. Ik stond met moeite op, ook al is het mijn 20ste verjaardag ik vond het niet echt boeiend ofsow. Ik ging op de rand van mijn bed zitten en ze duwde een klein pakje met een blaadje in mijn handen.'Gefeliciteerd Namira' zei ze en omhelsde me en gaf me een kus op mijn wang. ' Aaah dankjewel Zinaa' ik maakte de opgevouwen blaadje open en zag een tekening van 2 meisjes die elkaars hand vast hadden in een park. En een groot hartje ' kijk die ben jij en deze ben ik' en ze wees naar het blaadje. ' Awwghh dankjewel sgatjee echtt een mooie tekening!! Zullen we hem daar ophangen?' vroeg ik aan haar. ' Jaaaa kan je altijd naar kijken!! En nu je kadotjee uitpakken' zei ze met haar schatiige stemmetje.

Ze rende naar mijn bed waar het kadotje lag en gaf het aan me. Ik maakte het pakketje open die een beetje slordig was ingepakt. ' ik ging samen met mama kado halen en mocht hem helemaal alleen inpakken' zei ze terwijl ik mijn kado uitpakte. Ik had het papiertje eraf gehaald en zag een zwart doosje. Ik keek Wassila mijn nichtje aan en ze straalde helemaal. Ik maakte het doosje open en ik zag een half hartje met een W erin. ' Awwghh zoo lieef en heb jij de andere helft dan?' vroeg ik aan haar terwijl ik het kettingtje om deed.

' jaaaaaa en ik heb N erin, van Namira en als je ze dan bij elkaar doet heb je een heel hartje!' en ze haalde het ketingtje onder haar trui vandaan.' ik ga hem noooiit meer af doen en jij ook niet hee!!' zei ik tegen haar ' nee voor altyd laat ik hem om, maar namira je moet opkleden want ik wil nog taart!! Die moeten we nog halen bij de taart meneer! ' zei ze springend ' is goed sgat ik zal zo snel mogelijk omkleden'

Ze liep snel de kamer uit. Mijn nichtje was echt mijn alles. Ze is maar 6 jaar maar ze weet zo veel. En ik zie mezelf echt in haar. ik woon nu met mijn tante omdat mijn ouders zijn omgekomen door een ongeluk toen ik een jaartje of 7 was. Ik mis ze zo erg! Ik liep naar mijn nachtkastje waar een foto van mijn meoder vader en mij lag. Mijn moeder had me vast. Ik pakte de foto en bekeek hem. Ik voelde de tranen naar beneden glijden. Ik kan me niks herrineren dat is het ergste van allemaal. NIKS zelfs die dagen met mijn ouders niet. Ik had het zo graag gewilt. Soms voel ik me hier neit eens thuis.



Ik ben dan zo jaloers op mijn neef Abdul en nichtje Wassila en mijn nicht Siham zij is het liefste ze is net een echte zus voor mij en mijn beste vriendin. Maar mijn neef staat wel altyd voor me klaar hij is zo lief en helpt me met alles.

Ik moet maar eens opstaan. Wassila zal beneden op mij wachten ik pakte kleren uit mijn kast . een wit lange truitje met een zwarte colbert. Ik pakte een spijkerbroek. En liep naar de douche ik nam snel een douche en kleedde me om. Ik liep naar mijn kamer. Mijn oom en tante hadden tbarkallah een groot huis en iedereen had een eigen kamer en ik kreeg er ook één. ik droogde mijn haren en deed het in een staart.

Ik liep naar beneden waar iedereen zat. Ik liep de woonkamer in en heel de woonkamer was versiert. En ze begonnen te zingen. ' WOOOWW is dit voor mij?? ' zei ik toen ik om me heen keek. ' Jaa duuh voor wie anders gekkiee!!' riep mijn nicht Siham. Dit hadden ze nooit voor mij gedaan. Mijn feestjes waren altyd gewoon normaal. Niet een echte feest, maar ik wou het ook nooit, want hoe kan ik feesten zonder mijn ouders? Ik keek om me heen en kreeg weer tranen in mijn ogen. Ik rende op mijn nicht af en gaf haar een dikke kus. En ik ging iedereen af en bedankte ze allemaal. Ik heb zulke mooie kadotjes gekregen. We hebben zo gelachen, en gedanst. Hahhaha zelfs mijn oom ging met ons dansen. We hebben ons vol gevreten met taart. Die ik met mijn Wassila heb uitgekozen. Het was gewoon in 1 woord geweldig!!


15-04-2011, 20:02
[I]Alstublieft mogen wij een vervolgje [/I]!

15-04-2011, 20:11
Kijk eens boven je

15-04-2011, 20:12
Mooi verhaal.
x je nieuwe lezeres!

16-04-2011, 09:33

Gedachten.

[/FONT]

[FONT="Century Gothic"]Met een diepe zucht laat ik mezelf vallen op mijn bed. Me ogen glijden naar mijn nachtkasje. Ik beet op mijn onderlip en pak de foto op mijn nachtkasje. ‘Waarom Kan ik me niks herinneren papa mama ik wil bij je zijn’ dacht ik. Weer beet ik in me onderlip om me tranen in te houden.

De deur ging in 1 klap open. Geschrokken keek in naar de deuropening ‘Schatje morgen gaan we voor het eerst werken’ Zei Siham blij. ‘Weet ik, ik heb er z’n zin in kan niet wachten op morgen’ Zei ik ze3ma ook blij. We knuffelden elkaar snel. Siham keek in me ogen. ‘Jij hebt gehuild’ zij Siham bezorgd. ‘Nee, waar heb je het over? ik heb niet gehuild alleen me ogen jeuken echt irritant’ Zij ik ze3ma langend. ‘Ow ok schatje als er wat is kun je altijd bij me terecht he’ zei ze met een glimlach. ‘Ja, lieverd dat weet ik maar ik heb echt zin in morgen’ zei ik ze3ma enthousiast.

Maar eerlijk gezegd boeit het me niet eens het kan me hellemaal niks schelen Ik kan niet leven zonder mijn moeder en vader. Mijn moeder zou nu eigenlijk met mij zijn en mij steunen en mij helpen met alles. En mijn vader zou mij beschermen voor iedereen en alles die mij pijn zou doen.

‘NAMIRAAA’ Schreeuwde Siham in me oor. Geschrokken keek ik haar aan. ‘Sorry, lieverd ik was ff weg ben echt moe’ Zei ik met een glimlach. ‘Oke is goed schat ik laat je wel met rust morgen moeten we vroeg opstaan’ Zei ze blij. Ze draaide zich nog om en gaf me een kus op me wang. Ze liep huppelend de deur uit. Ik keek haar lachend aan.

‘Gek kind’ riep ik haar nog lachend na. Ik trok wat makkelijks aan. Ik pakde me toilettasje en liep snel naar de douch.
Vervolgens liep ik naar mij douch en ging me tandenpoetsen. Ik spoelde me mond met Listerine. Snel vis ik een crème potje ik smeerde het op me gezicht.



Snel leg ik alles terug en loop de douche uit en duik me bed in. Starend keek in naar het plafon. Langzaam werden me ogen zwaarder en viel ik in slaap. ‘NAMIRAA WAKKER WORDEN VAANDAG IS DE DAG’ Schreeuwde Siham enthousiast. Ze trok me dekbed van me af. ‘Laat me met rust ik wil slapen’ Zij ik gapend. Ik droomde gelijk weg.

Ik voelde iets heel kouds op me gezicht. ‘Koud koud’ schreeuwde ik en stond gelijk op. Ik keek Siham aan die dubbel lach van het lachen. ‘Stomme trut’ schreeuwde ik. ‘Zied ga douchen’ zei Siham. ‘En jij dan ik heb al gedoucht’ Zei ze lachen.

Me ogen gleden naar de kleren die Siham had klaar gelecht. Ik pakde mijn kleren en liep naar me douch. Heerlijke stralen verwende me lichaam. Ik draaide de kraan dicht en trok me onder goed aan. Trok me badjas aan en deed me haren in een staart. Ik nam een sprintje naar me kamer.

‘Kijk deze trek jij aan ik trek precies het zelfde aan alleen in andere kleur’ Zei ze met een glimlach. ‘Haha ok schat’ zei ik lachend. Snel trok ik het aan en ging me haren föhnen.


16-04-2011, 10:17


First WorkDay!!

Ik rende snel naar boven en pakte mijn tas waar al mijn spulletjes in zaten en deed mijn zwarte pumps aan.
' SLOMMEEE SCHIET OP ANDERS KOMEN WE TE LAAT' hoorde ik mijn nicht beneden roepen.
' ja ja ik kom al rustigg ' riep ik terug
Oef kan ik er wat aan doen dat ik langzaam ben?? Ik checkte mezelf snel in de spiegel en liep naar beneden.

' hehe Miss Perfect eindelijk klaar?' zei ze lachend tegen me!
' haha lopen jij'
We liepen naar de deur en riep mijn tante gedag! Ik deed mijn deur achter me dicht en liep samen met Siham richting de bus.

' woow zo lekkere zon' zei ik tegen me nicht
En pakte mijn zonnebril uit mijn tas en deed hem op. De elastiekje in mijn haar irriteerde me hij was helemaal uitgerekt. Het word eens tijd dat ik nieuwe ga kopen. Ik deed mijn haar los naar achter en liep naast me nicht.



' wat voor kleren zijn dit die rok zit zo raar! '
' zeur niet je moet er wel goed uit zien als je gaat werken ! ' zei mijn nicht lachend
' als het aan mij lach ging ik gewoon in mijn trainingspak, ik ga daar om te werken niet om mooi te zijn. '
'hahaha je weet maar nooit straks komt er ineens een leuke jongen bij de balie zit je daar in je trainingspak, hahaha '
' natuurlijk, en dan het gaat om innnerlijk niet uiterlijk!! ' zei ik zelfverzekerd
'hahah je hebt gelijk ' gaf ze toe

Haha ik heb altyd gelijk!!! We liepen door en kwamen aan bij de bushalte. Daar moesten we nog 10 minuten wachten voordat onze bus kwam.
We zaten rustig te praten over van alles en nog wat. Toen we ineens gestoord werden door een paar jongens die langs kwamen en die natuurlijk stoer probeerde te doen.
' kijk kijk a sahbi check die 2 daar!! ' riep één van die jongens
' niet verkeerd gek!! De mooiste tweeling die ik ooit heb gezien man' zei die andere jongen en hij staarde ons aan.
' Wie zegt wij zijn tweeling, ga geen onzin lullen?' zei ik tegen hun en keek ze arrogant aan!
' Zoozzo pittige tante, saffi we laten je a schoonheid' zei hij en liep door.
' wat doe je ? Kijk hoe mooi die jongens waren!!!' zei mij nicht geiiriteerd tegen mij.
' a kehba het gaat om innerlijk en niet om uiterlijk weetje nog? En die jongen wat denkje zijn alleen van die ieegg!!'

Ze was gelijk stil. Tozz wat denkt zij? Ik ben niet zo die achter jongens aan gaat. Misschien wil ik helemaal geen jongen. Maar siham die let daar echt op ze heeft ook al een keer een vriendje gehad, maar die jongen is toen vreemd gegaan. Ze heeft echt dagen gehuild, maar ze is er tog overheen gekomen. Ik vind het echt knap van haar.
Onze bus was er ondertussen aangekomen en we stapten in. We gingen achterin zitten en hadden weer een heel gesprek over van alles en nog wat. Na een paar minuten kwamen we aan. We stapte uit en moesten nog een beetje lopen. ik voelde ineens iets raar in mijn buik. Dit is allemaal voor het eerst oef zenuwen. Ik zag het gebouw steeds dichterbij komen. We stonden voor het gebouw. Het begin van weer iets nieuws..


16-04-2011, 11:29


Upa ^^ !

16-04-2011, 11:47
oepaa

17-04-2011, 09:49

Siham’s love.[/FONT]
[FONT="Century Gothic"]
Siham en ik keken elkaar nog aan. En liepen naar binnen. Ik drukte op lift knopje. En liep naar binnen ik zag dat een man met zijn hand de liftdeur tegenhield. Geschrokken keek ik naar de hand.

Hij liep naar binnen. Hij glimlachte na ons. ‘Jullie zijn zeker nieuw’ zij hij met een glimlach. ‘Uhm, ja wij zijn nieuw’ Zei ik. ‘Dan kunnen jullie meteen met mij mee’ Zei hij met een glimlach. De lift deuren ging open. Wij liepen eruit. Bewonderd keek ik om heen.

‘Het is hier echt mooi’ dacht ik in mezelf. ‘Ik ga ff melden dat jullie er zijn’ zij hij met een glimlach. Wat me opviel is dat hij heel veel naar Siham zat te staren. Ik schat dat hij 24 is hij was niet verkeerd of zo.Later kwam hij terug.

Hij gaf Siham de hand. 'Aangenaam ik ben Jaouad' Zei hij tegen Siham en keek haar aan. 'Siham' Zij Siham verlegen zonder naar hem te kijken. 'Aangenaam ik ben Jaouad' Zei hij. 'Namira' Zei ik ongeïnteresseerd 'Kom maar' mee zij hij. Siham en ik deden wat hij vroeg. 'Ik zie iets bloeien' Fluisterde ik in de oor van Siham.



Siham werd rood en liep door. Ik keek haar raar aan. Niks voor Siham om rood te worden.

Jaouad opende de deur. ´Siham dit is jou kantoor´ Zij hij met een knipoog tegen Siham. Siham werd rood en liep naar binnen. Wat is er met haar ze word nooit rood als een jongen naar haar knipoogt. Ik keek haar raar aan. Maar zij negeerde me blik.

'Namira kom maar mee' zei hij. Ik liep achter hem aan hij opende de deur. 'Dit is jou kantoor' zij hij. Ik liep naar binnen en ging op de stoel zitten. Hij legde alles uit wat er van me verwacht word enz. Toen hij klaar was liep hij weg. Ik ging maar aan het werk. Na 2 uurtjes kwam Siham me kantoor binnen stormen.

'Daar is onze verliefde Siham' Zei ik met me wenkbrauwen op en neer. 'Hou op ik ben niet verliefd' Zei ze lachend ze gaf me een speelse klap. 'Mevrouw Siham wanneer is uw bruiloft me Jaouad´ Zei ik sarcastisch. 'Stomme trut ik ben niet op hem verliefd' Zei Siham. Ik zag Jaouad in de deuropening staan ik keek hem aan. 'En ten slotte is Jaouad mijn type niet' Zei Siham ze had het nog steeds niets door dat hij daar stond wat is Siham toch een trol. Ik gaf haar een por in haar zei. Ik zag dat zijn gezichts uitdrukking veranderde. Siham volgde mij blik en keek hem geschrokken aan. 'Ik wou zeggen dat we moeten vergaderen' Zei hij droog.

Siham en ik stonden op en liepen hem achterna. Ik zat naast Siham en Siham zat naast Jaouad. Na een 2 uurtjes was de vergadering afgelopen. Siham en ik liepen naar de gang. Ik liep naar mijn kantoor en Siham naar die van haar.

Ik ging nog veder met mijn werk. Inmiddels was het al tijd om naar huis te gaan. Gelukkig was ik bijna klaar morgen ga ik de laatste dingetjes doen. Ik pakte me tas en liep de kantoor uit ik deed me kamer op slot.

Ik deed de deur open en ik zag Jaouad en Siham praten. Siham was zo rood als een tomaat. 'Siham kom we gaan' zij ik. Ze keek me blij aan.

Jaouad liep haar kantoor uit zij pakte nog snel haar tas en deed haar deur op slot. 'Waar ging dat ove'´ vroeg ik aan Siham. 'Hij vroeg of mij werk af heb' Zei Siham.
'Hij wou nog wat zeggen maar toen kwam jij, dankjewel schat ik hou van jou. voegde ze eraan toe Ik moest lachen om haar.

'Kom kom' Zei ik lachend. We liepen samen naar de bushalte. Gelukkig de bus kwam er gelijk aan We lieten onze Ov zien we namen achter plaats. We waren allebei heel stil. Aangekomen bij onze bestemming liepen we uit de bus.

Siham stopte haar sleutel in de slot. En we liepen naar binnen. Ik deed gelijk mijn pumps uit. Dat mensen op die dingen kunnen lopen me voeten doen echt pijn. En die kleren zitten ook niet echt lekker. Ik liep naar boven en ging omkleden.


Pagina's : [1] 2