Bekijk volle/desktop versie : Lieve getrouwde dames,



Pagina's : [1] 2

15-04-2011, 08:59
[Wat hebben jij en je geliefde gedaan op de dag dat jullie 1 jaar getrouwd waren? ]

15-04-2011, 09:00


uppppppppppppppppp wat bedoel je wat ze toen hebben gedaan????

15-04-2011, 09:01

Citaat door melkpoedertje:
uppppppppppppppppp wat bedoel je wat ze toen hebben gedaan????

Hahahaaha ze bedoelt hoe hebben ze het gevierd

15-04-2011, 09:01
We waren het beide helemaal vergeten. Pas na een week kwamen we erachter ofzo. Ik vier geen jubilarissen van mn huwelijk etc.

15-04-2011, 09:02



Citaat door miss_ikke:
Hahahaaha ze bedoelt hoe hebben ze het gevierd

ohh dacht al wat zegt ze maar bedankt voor het antwoorden

15-04-2011, 09:02

Citaat door amahoela:
We waren het beide helemaal vergeten. Pas na een week kwamen we erachter ofzo. Ik vier geen jubilarissen van mn huwelijk etc.

bij jullie is het altijd feest

15-04-2011, 09:04
Hahaha ja, Melkpoedertje ik bedoel hoe hebben ze het gevierd en wat ze die dag hebben gedaan? ;o.




Citaat door amahoela:
We waren het beide helemaal vergeten. Pas na een week kwamen we erachter ofzo. Ik vier geen jubilarissen van mn huwelijk etc.


Hahaha, echt? .

15-04-2011, 09:04

Citaat door melkpoedertje:
bij jullie is het altijd feest



Ja, ik doe uitgebreid mee met alle islamitsche feestdagen. En waarom zou ik perse die dag iets leuks moeten doen? Op mn huwelijksdag was ik heeel geemotioneerd. Wilde in de avond niet mee gaan met mn man, wilde met mamma mee

15-04-2011, 09:09

Citaat door amahoela:
Ja, ik doe uitgebreid mee met alle islamitsche feestdagen. En waarom zou ik perse die dag iets leuks moeten doen? Op mn huwelijksdag was ik heeel geemotioneerd. Wilde in de avond niet mee gaan met mn man, wilde met mamma mee

Uiteraard doet iedereen uitgebreid mee met de Islamitische feestdagen. Tenminste daar ga ik wel vanuit.

Oh ok, vandaar. Ja, voor ons was het echt een hele mooie dag, Alhamdoelilah. En wij zijn beide best romantisch, . Dusss, als er mensen zijn met leuke ideetjes, dan hoor ik dat graag.....

15-04-2011, 09:12

Citaat door Zijn_Vrouwtje:
Uiteraard doet iedereen uitgebreid mee met de Islamitische feestdagen. Tenminste daar ga ik wel vanuit.

Oh ok, vandaar. Ja, voor ons was het echt een hele mooie dag, Alhamdoelilah. En wij zijn beide best romantisch, . Dusss, als er mensen zijn met leuke ideetjes, dan hoor ik dat graag.....

ga een weekendje naar parijs met zen tweeen of lekker samen uit eten of in de ochtend als het lekker weer is samen uit gebreid onbijten is dit iets

15-04-2011, 09:12
Het is niet haram om je huwelijksdag te vieren neem ik aan? Ik ga het zeker wel doen. Elk jaar wat leuks doen op die ene speciale dag.

15-04-2011, 09:12

Citaat door amahoela:
Ja, ik doe uitgebreid mee met alle islamitsche feestdagen. En waarom zou ik perse die dag iets leuks moeten doen? Op mn huwelijksdag was ik heeel geemotioneerd. Wilde in de avond niet mee gaan met mn man, wilde met mamma mee

ewa het is nu toch goed gekomen dame

15-04-2011, 09:13


Wij hebben eigenlijk ook niks bijzonders gedaan. Uit eten geweest en iets voor elkaar gekocht, doen we ieder jaar.

15-04-2011, 09:14

Citaat door Fortisi:
Het is niet haram om je huwelijksdag te vieren neem ik aan? Ik ga het zeker wel doen. Elk jaar wat leuks doen op die ene speciale dag.



Je mag kufaars niet imiteren,. Kufaars vieren meestal jubilarissen

15-04-2011, 09:20
ik vier het niet grootste onzin dat er is net zoiets als je verjaardag vieren.

ik vergeet altijd die dagen. mr moehiem ieder zijn ding natuurlijk dit geld voor mij

Pagina's : [1] 2