Bekijk volle/desktop versie : vreemdgedrag van man



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

14-04-2011, 19:16
mijn man doet vreemd wanneer mijn zusje bij ons op bezoek is.
en ik heb dat alleen bij een zusje van me??? wie kent dit nog meer en hoe ga je hiermee om?

14-04-2011, 19:17


wat voor vreemd gedrag dan?

14-04-2011, 19:19
als hij wat zegt kijkt hij haar aan, alsof hij het haar verteld terwijl het een onderwerp is wat wij allemaal(iedereen die er dan bij zit) aangaat. Veel met haar lachen en grapjes maken??

14-04-2011, 19:21
Hmmm denk je dat hij een oogje op haar heeft?
Schat tis gewoon sjitan die met jou zit te dollen, doe normaal.
Hoe is hij dan bij andere familieleden?zijn nichtjes etc.
Misschien is hij gewoon een sociale man die met iedereen een babbeltje houdt?

14-04-2011, 19:23


1 vraag zijn jullie pas getrouwd?

2 je denkt dus dat hij je zusje leuk vind ofzo?

3 ik denk dat hij gewoon gastvriendelijk aan het doen is

4 als het je echt dwars zit dan moet je er maar wat van zeggen tegen hem,het is overduidelijk dat het je dwars zit, overigens hoort je man niet eens te lachen metje zusje, is gewoon islamitisch not done

14-04-2011, 19:23
ja maar hoe sociaal is sociaal vraag ik me af, waarom gedraag ik me niet zo met zijn broers?? hou er toch ook rekening mee dat ik getrouwd ben en respect enzo??? ewa ik weet het niet?

14-04-2011, 19:24

Citaat door lobida:
ja maar hoe sociaal is sociaal vraag ik me af, waarom gedraag ik me niet zo met zijn broers?? hou er toch ook rekening mee dat ik getrouwd ben en respect enzo??? ewa ik weet het niet?


zeg t em..blijkbaar ziet hij er niets kwaads in

14-04-2011, 19:25
Dus jij bent die arme vrouw die een andere TS bedoelde, toen haar man haar vertelde dat zijn vriend vreemdging met zijn schoonzusje


Wow, desperate housewives speelt zich af hier

14-04-2011, 19:25

Citaat door lobida:
ja maar hoe sociaal is sociaal vraag ik me af, waarom gedraag ik me niet zo met zijn broers?? hou er toch ook rekening mee dat ik getrouwd ben en respect enzo??? ewa ik weet het niet?

Vreemd.
Hoe gaat je zusje hier op in? Ik zou gewoon tegen me vent zeggen luister ff dit en dit zit me dwars, en dit moet je niet nog een x gaan doen wnt k ga toch ook niet urenlang met je broers brullen en lachen.

14-04-2011, 19:26

Citaat door galtiamina:
Dus jij bent die arme vrouw die een andere TS bedoelde, toen haar man haar vertelde dat zijn vriend vreemdging met zijn schoonzusje


Wow, desperate housewives speelt zich af hier

Zo niet grappig, dit is eerder triest en zielig

14-04-2011, 19:26
we zijn 5 jaar getrouwd maar wat heeft dat er mee te maken haha ja ik vind het ergens ook niet kunnen eigenlijk, je mag lol maken bij familie etc maar dat je iemand speciaal aandacht geeft, vind ik een tekort doen aan je partner. Nou ben ik niet jaloers ingesteld maar merk wel bepaalde signalen op waarvan ik denk wat is dit?? en het is elke keer. Heb hem hierover aangesproken en we hebben sindsdien ruzie????vreemd

14-04-2011, 19:27

Citaat door verhaalmaakster:
Zo niet grappig, dit is eerder triest en zielig


kom kom, de hele tijd serieus zijn is niet goed voor je huid

14-04-2011, 19:28


Hoe reageert je zusje erop?

14-04-2011, 19:28
zitten jullie niet vrouwen mannen apart?

14-04-2011, 19:29

Citaat door lobida:
we zijn 5 jaar getrouwd maar wat heeft dat er mee te maken haha ja ik vind het ergens ook niet kunnen eigenlijk, je mag lol maken bij familie etc maar dat je iemand speciaal aandacht geeft, vind ik een tekort doen aan je partner. Nou ben ik niet jaloers ingesteld maar merk wel bepaalde signalen op waarvan ik denk wat is dit?? en het is elke keer. Heb hem hierover aangesproken en we hebben sindsdien ruzie????vreemd





Citaat door galtiamina:
kom kom, de hele tijd serieus zijn is niet goed voor je huid


Oh vandaar me vette huid sinds kort

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9