Bekijk volle/desktop versie : Dit is pas een gruwelijke trouwfeest haha..



Pagina's : [1] 2

14-04-2011, 06:06
Als ik ooit ga trouwen inchallah, dan geen Rachid Kasmi , Tahour of wat dan ook. Neeeeee, deze chlouh ga ik inhuren voor een onvergetelijke dag haha.

Geen grap, ze kunnen feesten....

http://www.youtube.com/watch?v=SdyhQWTXxEg&feature=related

14-04-2011, 06:13



Oke
Nu trouw ik niet meer met je.

14-04-2011, 06:14
http://www.youtube.com/watch?v=hbP8pmgR_xQ

Lijkt er meer op

14-04-2011, 06:22
hahaha...Is toch leuk? Een beetje Marokkaans cultuur terugbrengen in het hedendaagse trouwleven in plaats van dat verwesterde gebeuren tegenwoordig erom heen zoals rijst gooien....Wollah als iemand rijst op me gaat gooien, gooi ik cocosnoten terug.

14-04-2011, 06:29


Hahahahahahah neeee kijk dat filmpje dat ik stuurde
Perfecte trouwdag!

14-04-2011, 06:34
Ik ben zelf geen sousia dus wil dat echt niet op me bruiloft, ik vind het wel altijd kei mooie muziek

14-04-2011, 06:35

Citaat door Adilos24:
hahaha...Is toch leuk? Een beetje Marokkaans cultuur terugbrengen in het hedendaagse trouwleven in plaats van dat verwesterde gebeuren tegenwoordig erom heen zoals rijst gooien....Wollah als iemand rijst op me gaat gooien, gooi ik cocosnoten terug.



Rijst: , waar kom je vandaan uit Marokko?

14-04-2011, 06:40
Nee dat is een traditie die heel veel kufar doen
Brengt geluk z3ma

14-04-2011, 06:41
of was het nou vruchtbaarheid?

14-04-2011, 06:44
Hahah owhh okeoké

14-04-2011, 06:55
Ik kom uit Tanger, maar is een keer wat anders dan die standaard Arabische muziek. En wat zei je over die rijst? Dat ze het gooien omdat het geluk moet brengen??? Als een man in het huwelijksbootje stapt, moet hij al 80% van zijn geluk al inleveren....Dan moet die rijst wel heeeeeeeel speciaal zijn om dat geluk te compenseren....en mijn Pandanrijst gaat het niet lukken hoor.

14-04-2011, 06:58

Citaat door Adilos24:
Ik kom uit Tanger, maar is een keer wat anders dan die standaard Arabische muziek. En wat zei je over die rijst? Dat ze het gooien omdat het geluk moet brengen??? Als een man in het huwelijksbootje stapt, moet hij al 80% van zijn geluk al inleveren....Dan moet die rijst wel heeeeeeeel speciaal zijn om dat geluk te compenseren....en mijn Pandanrijst gaat het niet lukken hoor.



Uit Tanger oke, ja oké voor even is dat wel leuk maar de hele avond soesmuziek aan te horen? Nou nee dankje. Waarom zou je 80% van je geluk inleveren als je het huwelijk ingaat. Ik neem aan dat je dan niet aan trouwen moet denken als je zulke uitspraken plaatst.

14-04-2011, 07:09


Je moet het niet te serieus nemen. Iedere man wil uiteindelijk trouwen, kinderen, huisje en leuk autootje voor de deur. Alleen tsja, wil je naar studio sport kijken, wilt zij goede tijden slechte tijden kijken, wil jij naar een aktiefilm kijken, wil zijn naar hopeloze huisvrouwen kijken of naar van die rare Bollywoodfilms waar mannen uit het niets beginnen te dansen...

Tsja....Soms ben ik echt bang dat ik als Al Bundy van Married with Childeren eindig....

14-04-2011, 07:12

Citaat door Adilos24:
Je moet het niet te serieus nemen. Iedere man wil uiteindelijk trouwen, kinderen, huisje en leuk autootje voor de deur. Alleen tsja, wil je naar studio sport kijken, wilt zij goede tijden slechte tijden kijken, wil jij naar een aktiefilm kijken, wil zijn naar hopeloze huisvrouwen kijken of naar van die rare Bollywoodfilms waar mannen uit het niets beginnen te dansen...

Tsja....Soms ben ik echt bang dat ik als Al Bundy van Married with Childeren eindig....



Haha het ligt aan je aanstaande zelf, je hebt natuurlijk van die meiden die echt huilend op de bank zitten en Bollywoordfilms kijken of dergelijke, maar er zijn er ook zat die ook van actiefilms houden of horror enzovoorts. In de periode dat je je 'aanstaande' leert kennen zul je veel over haar te weten komen dus dan ben je toch wel een beetje voorbereid met wat je thuis op de bank krijgt.

14-04-2011, 07:18
Dus ik zou dan weten wat ik thuis op de bank krijg als ik iemand leer kennen? hahaha....tegenwoordig is het bij veel Marokkaanse meiden helaas niet het geval....Ik bestel een Leuk schattig chiwawa hond, hoe je het ook schrijven mag,en later is het veranderd in een gemene hyena hond....

Pagina's : [1] 2