Bekijk volle/desktop versie : Lieve broeders en zusters, Word wakker!!



13-04-2011, 19:45
Assalamoe alaikom broeders en zusters..
Neem de tijd om dit te lezen, en moge Allah sub7ana wata3ala jou hiervoor belonen inshallah Ameen!!

Het einde van de wereld is nabij…..!

En wij staan nog allemaal voor de bioscoop in de rij….

Lieve zuster die worstelt om de hoofddoek te willen dragen: Zeg Allahoe Akbar! Allah is de grootste ! Hij is mijn Heer!

Kijk niet naar die verdwaalde mensen om je heen wat ze van je gaan denken.. maar vertrouw op Degene die je heeft geschapen…….Hij zal je altijd helpen en Hij geeft je nog veel meer…!

Denk aan Hem elke keer…

Hij is jou Heer en mijn Heer……

Lieve broeder en zuster haast je om een goede daad….!

Voordat ons wordt gezegd: HET IS NU TE LAAT!

Allah is zo Barmhartig dat Hij ons duidelijk maakt in de koraan wat we zullen zeggen op de dag des oordeels…of als we bij Allah zijn…..

Allahoe akbarr.. kijk hoe fijn……

Allah geeft ons de mogelijkheden om ons heel goed voor te bereiden….

En Allah de Verhevene waarschuwt ons voor het wereldse leven dat ons staat te verleiden…

Geld…mooie kleren……vrienden…..mooie meiden….

Muziek…disco ……in een mooie auto rijden…….

Al dit behoort tot het wereldse leven….mag dit allemaal niet??

Dit allemaal mag….maar je moet oppassen dat je door deze dingen niet blind wordt en niet ziet….!

Pas op dat een leuke film er niet voor zorgt dat ej ej gebed te laat verricht……!!!

Lees met volle aandacht dit gedicht……!!

Sla acht!!!!

Sta op en zeg tegen alle slechten daden die je begaat :wacht!!!

Wat gaat Allah tegen mij zeggen op de dag dat ik eenzaam in die donkere kamer lig?? Helemaal geen macht……??

Zwak eenzaam en alleen….!?

Nee niemand komt bij je in je graf zitten … nee … geen 1…!!!

Je lieve mams en paps komen ook niet bij je in het graf….!

Vermijd dus de woede van Allah op jou .. vermijd de straf…….!!

Wees tot degene die vaak de moskee bezocht…degene die altijd anderen goede advies gaf……

Lieve zuster wees niet tot degene die zegt: ik doe mijn hjidaab en hoofddoek af…

Beste broeder…beste zuster……… wanneer stop je met het vervuilen van je hart…??????.

Het luisteren van dat muZIEK…ja ook dat marokkaanse..stop er mee en luister naar de Koran die de harten geneest…Wallah dit is een goede start……

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: wanneer alcohol normaal word gevonden verwacht dan het bijna afgelopen is….

Mensen ga opzoek naar kennis…..!

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: wanneer zangeressen heel geliefd worden bij de mensen is de tijd bijna gekomen!!!

Mensen waar zijn we mee bezigg!!!!??????? De tijd is bijna gekomen en wij houden ons nog bezig met muziek en verkeringen wij staan over geld en mooie auto s te dromen!!!

Mensen wordt wakker……!!!!!

Beste broeder… beste zuster…….beste makker….

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: als meisjes zich kleden maar toch nog naakt zijn dan is het bijna tijd…..

Mensen dit zijn Tekenen dat het einde nabij is….waar zijn de zusters die hun hoofddoek dragen?? En kleding …wijd….??????/

Mensen verbeter jezelf… nu het nog kan…..

Doe het!! vrouw en man..!!

Beste broeders jullie roepen allemaal jihaad jihaad…waar blijft jullie baard…???

Behoor jij tot degene die zijn ogen neer slaat of tot degene die een mooie meid 1 uur aanstaard…???????????

Beste broeder en zuster……….het einde komt dichterbij…..

Waarom tonen we niet Allah voor onze slechte daden berouw???? en vervolgens beginnen met een schone lei….?????????

Beste broeder.. beste zusterr….weet je wat masha mooi zou zijn???

En erg fijn????

En erg rein???

Iets heel moois en prachtigs maar we zien het als iets dat is klein?

Je handen verheven in de lucht na het bidden van 2 rak3aat….tranen in de ogen….en zeggend: O Allah ik heb mezelf onrecht gedaan….vergeef mij.. Er is niemand anders dan U die vergeeft….ik hoop echt dat je dit doet….

Masha allah…dit is echt zoet……

En Allah vergeeft jou zonden insha Allah en verandert ze in hasanat goede daden…

Dat is wat ik je kan aanraden…..

Beste broeder en zusterr……….breng hetgeen wat niet van jou is naar de eigenaar…

Wallah als we dit niet doen..dan komen deze eigenaren op de dag des oordeels en dan moet ej ze betalen met je hasanat goede daden!! Wallah dan lopen wij echt gevaar!!!!!!!!

Breng alles terug naar de eigenaar en biedt je excusses aan…..

Voordat het wordt bekend gemaakt op de dag des oordeels waarbij dan je ouders en familie en de hele mensenheid bij zal staan……

Doe het nu …nu het nog kan……!!!!

Er is daar gaan terugweg meer dan……!!!

``Allah is blijer met het berouw van een dienaar dan een van ons zou zijn als hij zijn kameel verloor waar zijn eten en drinken in is in de hete woestijn en op de dood wachtte en vervolgens hem ziet en de kameel bij zijn leidsel pak en vervolgens zegt: O ALLAH IK BEN UW GOD EN U BENT MIJN DIENAAR!!!!

Uit zo n grote vreugde dat hij dan zo n grote fout maakt… zien jullie hoe groot die vreugde is…?? Maar Allah is blijer dan deze persoon als iemand berouw aan Allah toont…wallah dit is echt waar!!

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: elke zoon van Adam maakt fouten en de besten van hen zijn degenen die vervolgens berouw tonen…..

Mensen als we dit doen dan zal Allah ons met een grote beloning belonen!!!!

Hopelijk zal Allah ons tot degenen maken die in het Paradijs gaan wonen!!! Amien!!!!!

En zeg noooit ik weet niet of Allah mij zal vergeven misschien…….

Wees ervan overtuigd dat Allah je vergeeft…..

En wees ervan overtuigd dat Hij je lief heeft…..

Maar hou jij wel van Hem? Kijk wat Hij ons allemaal geeft….

Maar wij altijd Hem ongehoorzaam zijn….

Wallah dit is echt niet fijn…….

13-04-2011, 19:45


este broeder …beste zuster….. sta op!! En zeg: LA ILAHA ILLALAH!!!!! Er is geen god dan Hij……!


Verheven is Degene die de mens heeft gemaakt uit klei……!

Allah …er is geen andere god dan Hij! Hij kan alles… Hij is perfect!

Beste zuster…beste broeder……bereidt je voor op de dag dat je zult ``slapen?? en vervolgens wordt opgewekt…..

Beste zuster draag ej hoofddoek…..

En doe weg die strakke broek…..

Twijfel niet aan het dragen van een hjidaab….het bedekken van je lichaam ..het beschermen van je waarde…..


Doe dit beste lieve zuster…voor het verlaten van deze aarde……

Op een dag zul je of naar het eeuwige paradijs of dat andere gaan……

En we zullen voor de weegschaal staan……

Het dragen van een hoofddoek en hjidaab brengt je alleen voordeel….

Alleen het goede ..heel veel……


En volg niet degenen die de wereldse versieringen als een god hebben genomen….

Ze zijn steeds maar bezig met die versieringen van deze wereld…altijd hierover aan het dromen….

Maar degene die het goede pad kiest droomt over het paradijs en de ontmoeting met zijn HEER!!!!!!!!!!!!

En gaat naar de moskee elke keer!!!!!!!!!


En draagt haar hoofddoek en hjidaab….en verleidt geen anderen….

En altijd hebben ze plannen om in goede moslims te veranderen….


Beste broeder ..beste zuster……het einde van de wereld is nabij…….

In andere woorden: het is heel dichtbij……..

De profeet Mohammed vrede zij met hem zei: als aardbevingen en overstromingen toenemen verwacht dan de Dag!!


Het einde nadert en wij zijn druk bezig met het wereldse leven….lekker genieten .. lekker bezig met versieringen met op ons gezicht een glimlach….

Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden..(94: 5)

Waarom laten we ons door deze waardeloze versieringen verleiden???

Als we een mooi meid zien dan zijn we ineens in hartjes en pony s land…..


En we blijven maar een hele tijd staren.. wat is er toch aan de hand???????!!

Beste broeder .. beste zuster….verbeter jezelf nu het nog mogelijk is……

Ga opzoek naar kennis!


Schrijf je in voor islam lessen ! schrijf je in voor Arabisch!

Blijf altijd kennis zoeken van wieg tot kist…..!

De zoeker naar kennis heeft bij Allah een hele hoge positie….ik hoop dat ej dit niet mist…

En ik hoop dat je insha Allah snel les gaat volgen..ik hoop dat je je niet vergist…

Beste lieve zuster…beste lieve broeder…..zoek ej vrienden zorgvuldig uit!! Neem alleen goede vrienden..vrienden die je helpen om naar het paradijs te gaan….


Geen vrienden die je helpen om slechte daden te verrichten..die je opdragen om mensen slecht te behandelen en hun te slaan…

Een vriend van een smidt kan altijd een probleem verwachten….misschien krijgt hij een keer een splinter in zn vinger…of zijn kleren worden vies als hij zijn vriend omhelst…of hem een hand geeft…

Maar degene die een vriend heeft genomen die in een parfum winkel werkt kan altijd iets goeds verwachten…als hij het winkeltje uitkomt dan zijn zijn kleren vol met lekkere parfum…of hij krijg een flesje…in andere woorden ..dit is degene die goeds beleeft…

Kies je vrienden zorgvuldig uit…wees niet als een blind schaap…


En sta op uit je slaap….

Als je wakker bent…..

Zorg ervoor dat je naar elke goede daad rent….

En als je iets wilt gaan doen….behoor tot degenen die goed over iets nadenkt…

En behoor niet bij degene die als een blinde door het leven gaan…

En roept: ik ben gevaarlijk!!….thug life!!….ik ben een gevaarlijke marokaan…!!

Beste broeder…loopt niet alle kanten op…..

En zeg tegen die mooie meiden: stop!!

Vrees Allah!! wallah!! Op een dag wordt jij horizontaal naar een eenzame plek gedragen!!!!

Omdat jij alleen maar om versieringen en slechte daden stond te vragen..!!!

Wallah!!beste broeder als ej niet oppast..wordt je het eten van slangen en ongedierten in je graf!!!!!


En nog een veel ergere straf!!!!!
Lieve broeder en zuster word wakker!!!!!!!!!!

Het einde van de wereld is nabij…..!!!!!!!

En wij staan nog allemaal voor de bioscoop in de rij….

Lieve zuster die worstelt om de hoofddoek te willen dragen: Zeg Allahoe Akbar! Allah is de grootste ! Hij is mijn Heer!

Kijk niet naar die verdwaalde mensen om je heen wat ze van je gaan denken.. maar vertrouw op Degene die je heeft geschapen…….Hij zal je altijd helpen en Hij geeft je nog veel meer…!

Denk aan Hem elke keer…

Hij is jou Heer en mijn Heer……

Lieve broeder en zuster haast je om een goede daad….!!!!!

Voordat ons wordt gezegd: HET IS NU TE LAAT!!!!!!!!!!1

Allah is zo Barmhartig dat Hij ons duidelijk maakt in de koraan wat we zullen zeggen op de dag des oordeels…of als we bij Allah zijn…..

Allahoe akbarr.. kijk hoe fijn……

Allah geeft ons de mogelijkheden om ons heel goed voor te bereiden….

En Allah de Verhevene waarschuwt ons voor het wereldse leven dat ons staat te verleiden…

Geld…mooie kleren……vrienden…..mooie meiden….

Muziek…disco ……in een mooie auto rijden…….

Al dit behoort tot het wereldse leven….mag dit allemaal niet??

Dit allemaal mag….maar je moet oppassen dat je door deze dingen niet blind wordt en niet ziet….!

Pas op dat een leuke film er niet voor zorgt dat ej ej gebed te laat verricht……!!!

Lees met volle aandacht dit gedicht……!!

Sla acht!!!!

Sta op en zeg tegen alle slechten daden die je begaat :wacht!!!

Wat gaat Allah tegen mij zeggen op de dag dat ik eenzaam in die donkere kamer lig?? Helemaal geen macht……??

Zwak eenzaam en alleen….!?

Nee niemand komt bij je in je graf zitten … nee … geen 1…!!!

Je lieve mams en paps komen ook niet bij je in het graf….!

Vermijd dus de woede van Allah op jou .. vermijd de straf…….!!

Wees tot degene die vaak de moskee bezocht…degene die altijd anderen goede advies gaf……

Lieve zuster wees niet tot degene die zegt: ik doe mijn hjidaab en hoofddoek af…

Beste broeder…beste zuster……… wanneer stop je met het vervuilen van je hart…??????.

Het luisteren van dat muZIEK…ja ook dat marokkaanse..stop er mee en luister naar de Koran die de harten geneest…Wallah dit is een goede start……

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: wanneer alcohol normaal word gevonden verwacht dan het bijna afgelopen is….

Mensen ga opzoek naar kennis…..!

13-04-2011, 19:47
De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: wanneer zangeressen heel geliefd worden bij de mensen is de tijd bijna gekomen!
Mensen waar zijn we mee bezigg. De tijd is bijna gekomen en wij houden ons nog bezig met muziek en verkeringen wij staan over geld en mooie auto s te dromen!
Mensen wordt wakker.
Beste broeder, beste zuster, beste makker.

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: als meisjes zich kleden maar toch nog naakt zijn dan is het bijna tijd.
Mensen dit zijn Tekenen dat het einde nabij is, waar zijn de zusters die hun hoofddoek dragen? En kleding, wijd?
Mensen verbeter jezelf. Nu het nog kan.
Doe het!! vrouw en man!
Beste broeders jullie roepen allemaal jihaad jihaad…waar blijft jullie baard?
Behoor jij tot degene die zijn ogen neer slaat of tot degene die een mooie meid 1 uur aanstaard?

Beste broeder en zuster……….het einde komt dichterbij…..
Waarom tonen we niet Allah voor onze slechte daden berouw, en vervolgens beginnen met een schone lei?
Beste broeder.. beste zusterr….weet je wat masha'Allah mooi zou zijn?
En erg fijn?
En erg rein?
Iets heel moois en prachtigs maar we zien het als iets dat is klein?
Je handen verheven in de lucht na het bidden van 2 rak3aat, tranen in de ogen, en zeggend: O Allah ik heb mezelf onrecht gedaan, vergeef mij.. Er is niemand anders dan U die vergeeft, ik hoop echt dat je dit doet….
Masha allah, dit is echt zoet.
En Allah vergeeft jou zonden insha Allah en verandert ze in hasanat goede daden.
Dat is wat ik je kan aanraden.

Beste broeder en zusterr, breng hetgeen wat niet van jou is naar de eigenaar…
Wallah als we dit niet doen..dan komen deze eigenaren op de dag des oordeels en dan moet ej ze betalen met je hasanat goede daden! Wallah dan lopen wij echt gevaar!
Breng alles terug naar de eigenaar en biedt je excusses aan.
Voordat het wordt bekend gemaakt op de dag des oordeels waarbij dan je ouders en familie en de hele mensenheid bij zal staan.
Doe het nu, nu het nog kan!
Er is daar gaan terugweg meer dan!

``Allah is blijer met het berouw van een dienaar dan een van ons zou zijn als hij zijn kameel verloor waar zijn eten en drinken in is in de hete woestijn en op de dood wachtte en vervolgens hem ziet en de kameel bij zijn leidsel pak en vervolgens zegt: O ALLAH IK BEN UW GOD EN U BENT MIJN DIENAAR!!!!
Uit zo n grote vreugde dat hij dan zo n grote fout maakt… zien jullie hoe groot die vreugde is? Maar Allah is blijer dan deze persoon als iemand berouw aan Allah toont…wallah dit is echt waar!

De profeet Mohammed vrede en zegeningen met hem zei: elke zoon van Adam maakt fouten en de besten van hen zijn degenen die vervolgens berouw tonen.
Mensen als we dit doen dan zal Allah ons met een grote beloning belonen!
Hopelijk zal Allah ons tot degenen maken die in het Paradijs gaan wonen! Amien!
En zeg noooit ik weet niet of Allah mij zal vergeven misschien.

Wees ervan overtuigd dat Allah je vergeeft.
En wees ervan overtuigd dat Hij je lief heeft.
Maar hou jij wel van Hem? Kijk wat Hij ons allemaal geeft.
Maar wij altijd Hem ongehoorzaam zijn.
Wallah dit is echt niet fijn.
Beste broeder, beste zuster, sta op! En zeg: LA ILAHA ILLALAH! Er is geen god dan Hij!
Verheven is Degene die de mens heeft gemaakt uit klei!
Allah, er is geen andere god dan Hij! Hij kan alles. Hij is perfect!
Beste zuster, beste broeder, bereidt je voor op de dag dat je zult slapen? En vervolgens wordt opgewekt.

Beste zuster draag ej hoofddoek.
En doe weg die strakke broek.
Twijfel niet aan het dragen van een hjidaab, het bedekken van je lichaam ..het beschermen van je waarde.
Doe dit beste lieve zuster…voor het verlaten van deze aarde.
Op een dag zul je of naar het eeuwige paradijs of dat andere gaan.
En we zullen voor de weegschaal staan.
Het dragen van een hoofddoek en hjidaab brengt je alleen voordeel.
Alleen het goede ..heel veel.

En volg niet degenen die de wereldse versieringen als een god hebben genomen.
Ze zijn steeds maar bezig met die versieringen van deze wereld…altijd hierover aan het dromen.
Maar degene die het goede pad kiest droomt over het paradijs en de ontmoeting met zijn HEER!
En gaat naar de moskee elke keer!
En draagt haar hoofddoek en hjidaab, en verleidt geen anderen.
En altijd hebben ze plannen om in goede moslims te veranderen.

Beste broeder ..beste zuster, het einde van de wereld is nabij.
In andere woorden: het is heel dichtbij.
De profeet Mohammed vrede zij met hem zei: als aardbevingen en overstromingen toenemen verwacht dan de Dag!!
Het einde nadert en wij zijn druk bezig met het wereldse leven, lekker genieten .. lekker bezig met versieringen met op ons gezicht een glimlach.

Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden..(94: 5)
Waarom laten we ons door deze waardeloze versieringen verleiden?
Als we een mooi meid zien dan zijn we ineens in hartjes en pony s land.
En we blijven maar een hele tijd staren.. wat is er toch aan de hand?
Beste broeder, beste zuster, verbeter jezelf nu het nog mogelijk is.
Ga opzoek naar kennis!

Schrijf je in voor islam lessen ! schrijf je in voor Arabisch!
Blijf altijd kennis zoeken van wieg tot kist.
De zoeker naar kennis heeft bij Allah een hele hoge positie, ik hoop dat ej dit niet mist.
En ik hoop dat je insha Allah snel les gaat volgen..ik hoop dat je je niet vergist.
Beste lieve zuster, beste lieve broeder, zoek ej vrienden zorgvuldig uit! Neem alleen goede vrienden..vrienden die je helpen om naar het paradijs te gaan.

Geen vrienden die je helpen om slechte daden te verrichten..die je opdragen om mensen slecht te behandelen en hun te slaan.
Een vriend van een smidt kan altijd een probleem verwachten, misschien krijgt hij een keer een splinter in zn vinger, of zijn kleren worden vies als hij zijn vriend omhelst, of hem een hand geeft.
Maar degene die een vriend heeft genomen die in een parfum winkel werkt kan altijd iets goeds verwachten, als hij het winkeltje uitkomt dan zijn zijn kleren vol met lekkere parfum, of hij krijg een flesje, in andere woorden ..dit is degene die goeds beleeft.
Kies je vrienden zorgvuldig uit, wees niet als een blind schaap.

En sta op uit je slaap.
Als je wakker bent.
Zorg ervoor dat je naar elke goede daad rent….
En als je iets wilt gaan doen, behoor tot degenen die goed over iets nadenkt…
En behoor niet bij degene die als een blinde door het leven gaan.
En roept: ik ben gevaarlijk!!….thug life!!….ik ben een gevaarlijke marokaan…!!

Beste broeder, loopt niet alle kanten op.
En zeg tegen die mooie meiden: stop!!
Vrees Allah! wallahi! Op een dag wordt jij horizontaal naar een eenzame plek gedragen!
Omdat jij alleen maar om versieringen en slechte daden stond te vragen.
Wallah!!beste broeder als ej niet oppast..wordt je het eten van slangen en ongedierten in je graf.

En nog een veel ergere straf.
En denk maar niet dat niemand je ziet, er is altijd Iemand die je ziet.
Als jij van het maken van slechte daden geniet.
Beste broeder, nogmaals, doe dat niet!
En denk maar niet dat niemand je ziet, er is altijd Iemand die je ziet.

Als jij van het maken van slechte daden geniet…..
Beste broeder.. nogmaals..doe dat niet!!!!!

27-04-2011, 17:56

Citaat door oeghtie_halima:
up


Barakallahoe wiek voor het uppen zuster, moge Allah sub7ana wata3ala jou daar rijklelijk voor belonen inshallah Ameen!

03-10-2011, 19:57



Citaat door miss.deluxe:
Assalamoe alaikom broeders en zusters..
Neem de tijd om dit te lezen, en moge Allah sub7ana wata3ala jou hiervoor belonen inshallah Ameen!!

Het einde van de wereld is nabij…..!

En wij staan nog allemaal voor de bioscoop in de rij….

Lieve zuster die worstelt om de hoofddoek te willen dragen: Zeg Allahoe Akbar! Allah is de grootste ! Hij is mijn Heer!
Is Allah mannelijk dan?

03-10-2011, 20:05
Dat zeg ik niet. Hij slaat op Allah, dat wil niet zeggen dat het een man is?

03-10-2011, 20:07
Barakallahoe fiek oehktie!