Bekijk volle/desktop versie : Kei hard zijn de mensen op deze wereld!



Pagina's : [1] 2

13-04-2011, 15:31
Ik voelde mij echt niet goed en had me moeder zo hard nodig. Ik belde haar op voor een beetje liefde maar ze zij me deze woorden. Allah ie3ewnak het zijn mooie woorden maar ik had verwacht dat ze me zou steunen en schouder zou bieden.

ik voel me echt klote

13-04-2011, 15:35


Ghair inshAllaah meid.. Het is en blijft je moeder

Waarom voel je je zo, als ik vragen mag..

13-04-2011, 15:36
zijn jullie moeders zo erg dan, ik las net ook al een ander topic



hamdoulilah is mijn moeder niet zo, ze staat altijd voor ons klaar met goed advies en vele mensen komen ook altijd naar mijn moeder voor advies als ze ergens mee zitten.

ik zei zo vorige keer ''dat je niet moe word van al die mensen die maar steeds naar je toe komen als het niet goed met ze gaat'' en ze gaf me toch een mooie antw

13-04-2011, 15:37
Kei hard

Jy had Amien Insha'Allah moeten zeggen, jankerd.

13-04-2011, 15:39



Citaat door zara1987:
Ik voelde mij echt niet goed en had me moeder zo hard nodig. Ik belde haar op voor een beetje liefde maar ze zij me deze woorden. Allah ie3ewnak het zijn mooie woorden maar ik had verwacht dat ze me zou steunen en schouder zou bieden.

ik voel me echt klote


Allahi 3awnek, dit houd in dat zij Allah vraagt jou te helpen..
Onbewust een smeekbede verricht voor jou..

A Oen, ipv dat je AMIEN zegt..

Smeekbedes van ouders worden altijd verhoord..

13-04-2011, 15:41
al ghier inshallah.

Het blijft inderdaad je moeder, heb je er over nagedacht dat het een daad uit liefde is ook al is he zo kort. Jou moeder heeft het zelf ook moeilijk. Ze heeft je negen maanden gedragen gebaard en in je jonge jaren midden in de nacht wakker worden. Vergeett niet als moeders daar aan denken ze emotioneel kunnen worden en boos.

Maar waaarom bellen?

13-04-2011, 15:41

Citaat door miss_roena:
Allahi 3awnek, dit houd in dat zij Allah vraagt jou te helpen..
Onbewust een smeekbede verricht voor jou..

A Oen, ipv dat je AMIEN zegt..

Smeekbedes van ouders worden altijd verhoord..




13-04-2011, 15:42
ja het is het keihard. wat dan!!! het is en blijft haar moeder. je weet niet eens wat er gaande is en jullie trekken al conclusies.. jeh mensen. het is keihard wat ze zegt. wanneer een dochter der moeder nodig heeft moet ze haar niet van haar afduwen...

13-04-2011, 15:42

Citaat door zara1987:
Ik voelde mij echt niet goed en had me moeder zo hard nodig. Ik belde haar op voor een beetje liefde maar ze zij me deze woorden. Allah ie3ewnak het zijn mooie woorden maar ik had verwacht dat ze me zou steunen en schouder zou bieden.

ik voel me echt klote


Ga een potje janken, dat helpt wel.

13-04-2011, 15:43
ik snap dat niet eh..
topics openen en vertellen dat je moeder zo en zus reageerde..?
RESPECTLOOS

heeft je moeder je niet negen maanden gedragen?
heeft je moeder je niet verzorgd toen je ziek was?
zo kan ik uren nog doorgaan..
ga aub hier niet zo over je moeder komen praten

schaam je aub het is tenslotte je moeder!

13-04-2011, 15:46

Citaat door essouiriaaa-:
ik snap dat niet eh..
topics openen en vertellen dat je moeder zo en zus reageerde..?
RESPECTLOOS

heeft je moeder je niet negen maanden gedragen?
heeft je moeder je niet verzorgd toen je ziek was?
zo kan ik uren nog doorgaan..
ga aub hier niet zo over je moeder komen praten

schaam je aub het is tenslotte je moeder!


Je kan ook overdrijven.

13-04-2011, 15:51

Citaat door zara1987:
Ik voelde mij echt niet goed en had me moeder zo hard nodig. Ik belde haar op voor een beetje liefde maar ze zij me deze woorden. Allah ie3ewnak het zijn mooie woorden maar ik had verwacht dat ze me zou steunen en schouder zou bieden.

ik voel me echt klote







je moeder is de baas.


Allah oe 3ouwnek ouwe, meer kan ze niet voor je doen

ga je lopen klagen en janken door de telefoon? ze heeft daar geen tijd voor

13-04-2011, 15:54



Citaat door Exclusiive:
ja het is het keihard. wat dan!!! het is en blijft haar moeder. je weet niet eens wat er gaande is en jullie trekken al conclusies.. jeh mensen. het is keihard wat ze zegt. wanneer een dochter der moeder nodig heeft moet ze haar niet van haar afduwen...



afduwen?


dan vraagt ze zich niet af waarom haar moeder zo doet.


die bitch is zeker van huis weggelopen en woont ze nu bij een neger in huis, en hij heeft er geslagen en nu belt ze haar moeder voor steun, maar der moeder wilt niks horen





dat is pas een conclussie trekken

13-04-2011, 16:06

Citaat door mohammedrouicha:
afduwen?


dan vraagt ze zich niet af waarom haar moeder zo doet.


die bitch is zeker van huis weggelopen en woont ze nu bij een neger in huis, en hij heeft er geslagen en nu belt ze haar moeder voor steun, maar der moeder wilt niks horen





dat is pas een conclussie trekken


wie zegt dat ze weggelopen is etc... misschien is er iets heel anders aan de hand.

13-04-2011, 16:13

Citaat door zara1987:
Ik voelde mij echt niet goed en had me moeder zo hard nodig. Ik belde haar op voor een beetje liefde maar ze zij me deze woorden. Allah ie3ewnak het zijn mooie woorden maar ik had verwacht dat ze me zou steunen en schouder zou bieden.

ik voel me echt klote

Ewa misschien kon jou moeder de verdriet ook niet aan, of voelde zij zich niet lekker etc. Was dze te moe.

Het is je moeder ze heeft vast een goede reden waarom ze dat alleen zij, het zijn maar twee worden maar kort en heel krachtig.

Maar goed dat er harde mensen op de wereld leven dat is zeker zo meid!

Pagina's : [1] 2