Bekijk volle/desktop versie : || Afellay vs. Shakhtrar Donetsk ||



Pagina's : [1] 2

13-04-2011, 13:21

Citaat:


http://www.youtube.com/watch?v=Z-EOkirTyb0&feature=feedu
-

Hij heeft meer lef gekregen, speelde een goede wedstrijd gister.
En is niet meer onzeker, Jammer dat die kans niet erin ging.

13-04-2011, 13:55


Nee scoren tegen Scunthorpe United of Barnsley is geweldig!

13-04-2011, 14:01

Citaat door Clichy_sousbois:
hij heeft goed gespeeld die top team shartar werd helemaal gedold door afellay, op einde was nog spannend als shartar scoorde lag barca eruit, mooie wedstrijd van afellay tegen de top van de wereld







13-04-2011, 14:05
Ja, jammer van die kans!

13-04-2011, 14:09


sjonge jonge waar gaat het hier over jonge... afellay en taraabt zijn totaal verschillend...

afellay is 4 jaar ouder speelt een heel ander spel... heeft een goeie tijd bij psv gehad en moet het gaan laten zien bij barca..

taraabt is getalenteerder... maakt QPR kampioen... meeste assists en goals.. aanvoerder...

ik denk (mijn mening) dat taraabt groter kan worden dan afellay nu op de dit moment is... als hij naar een topclub verkast en goed begeleid wordt en NOG meer rendement uit zijn spel haalt wordt het een van de beste...(bij die club)...

13-04-2011, 14:13

Citaat door MoMo2002:
sjonge jonge waar gaat het hier over jonge... afellay en taraabt zijn totaal verschillend...

afellay is 4 jaar ouder speelt een heel ander spel... heeft een goeie tijd bij psv gehad en moet het gaan laten zien bij barca..

taraabt is getalenteerder... maakt QPR kampioen... meeste assists en goals.. aanvoerder...

ik denk (mijn mening) dat taraabt groter kan worden dan afellay nu op de dit moment is... als hij naar een topclub verkast en goed begeleid wordt en NOG meer rendement uit zijn spel haalt wordt het een van de beste...(bij die club)...



affelay speelt bij nuumr2 van de wereld
taraabt speelt bij numr85


13-04-2011, 14:17

Citaat door Clichy_sousbois:
afellay speelt 1 minuut in de 14 dagen,

taarabt hele wedstrijden 90 minuten lang basis tot einde


weet jij be3da wat wk finale betekent of niet

13-04-2011, 14:23

Citaat door delvito:
weet jij be3da wat wk finale betekent of niet


jonge kom met een inhoudelijke reactie.. wat een bullshit... we hebben het over individuele kwaliteiten en balhaar... niet over de ranking van zijn land

dan kun je ook stellen dat afellay niet diegene is waardoor ze 2de staan... maar QPR wel promoveerd door Taraabt... slaat tog ook op niks...

ongelooflijk dat niveau van sommige hier....

en wat finale?? die kung fu wedstrijd... bedoel je.. dat was echt een top finale.. WOWW ik zat op het puntje van mijn stoel..

13-04-2011, 15:23
Afellay was in zijn PSV tijd beter dan Taarabt!!
Nu is hij nog beter geworden en durven ze deze vergelijkingen nog te maken.

13-04-2011, 15:35
SCHANDALIG dat jullie een speler van QPR nu vergelijken met een speler van Barcelona, echt een Marokko bril op niet normaal.
De mensen die deze vergelijking doen hebben een voetbalverstand van 0.0

kom niet met praatjes zoals Taarabt maakt QPR kampioen, Afellay deed dat met PSV dus is hem al voor, neemt niet weg dat Taarabt goed kan voetballen, maar op dit moment totaal niet kan vergelijken met Afellay.

13-04-2011, 20:33

Citaat:
SCHANDALIG dat jullie een speler van QPR nu vergelijken met een speler van Barcelona, echt een Marokko bril op niet normaal.
De mensen die deze vergelijking doen hebben een voetbalverstand van 0.0
+1

13-04-2011, 20:34

Citaat:
weet je wat me opvalt. dat messi vaak boos is op afellay. ik heb het nu paar wedstrijden nu gemerkt. Wat ik ook heb gemerkt is dat messi vaak expres de bal juist niet aan afellay geeft. alleen als het echt niet kan.
Deze moest je gewoon diep maar dan ook heel erg diep in je .... houden!

Pagina's : [1] 2