Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Nederlanders en hun vrijetijdsbesteding



13-04-2011, 10:13
Beste mensen,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de Marokkaanse Nederlanders en hun vrijetijdsbesteding.
Hiervoor heb ik een enquete gemaakt. Deze kan in twee minuten ingevuld worden. Het is van belang dat deze door zoveel mogelijk Marokkaanse Nederlanders ingevuld wordt.Mocht je geen Marokkaanse Nederlander zijn zou je deze enquete altublieft kunnen doorsturen naar je Marokkaanse vrienden. Doorsturen wordt zeer gewardeerd.

hieronder bevindt zich de link:
http://https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dER4VWlBTVY1a0RnUWJFNG85dl9HeXc6M Q

Alvast heel erg bedankt.

Ilias Zian

13-04-2011, 10:15



Citaat:
Toen we deze site bezochten, ontdekten we dat het kan zijn ontworpen om u via een truc te verleiden uw financiële of persoonlijke gegevens aan online oplichters te geven. Dit is een ernstig beveiligingsrisico, dat kan leiden tot identiteitsdiefstal, financiële verliezen of een ongeoorloofd gebruik van uw persoonsgegevens.
Dit zegt mcafee over de link

13-04-2011, 10:19
Ik hossel chickies in musea.

13-04-2011, 10:22

Citaat door schnitzelz:
Ik hossel chickies in musea.



de beste vertaling in het nederlands voor hosselen is bedelen
maar als jij vrouwen wilt bedelen
veel plezier

13-04-2011, 10:29


Wel uitkijken hoor mensen. Niet klikken, zit valse code in die link en dan wordt je internet bankieren gehackt en je wow account

13-04-2011, 10:29
nie sgrikke, maar jullie zijn geen marokanen..

13-04-2011, 10:32

Citaat door ZenBoeddhist:
Wel uitkijken hoor mensen. Niet klikken, zit valse code in die link en dan wordt je internet bankieren gehackt en je wow account

En mods grijpen niet in?

13-04-2011, 10:55
goed zoeken dan

13-04-2011, 11:11

Citaat door ZenBoeddhist:
de beste vertaling in het nederlands voor hosselen is bedelen
maar als jij vrouwen wilt bedelen
veel plezier


Vorm is leegte? Wablief?

Salutem

13-04-2011, 11:38
Heb het ingevuld. Succes met je scriptie.

13-04-2011, 11:41

Citaat door Disputatio:
Vorm is leegte? Wablief?

Salutem



deel uit de hart soetra een tekst uit het boeddhisme
hier de wikilink als je er meer van wil weten

13-04-2011, 12:30

Citaat door ZenBoeddhist:
deel uit de hart soetra een tekst uit het boeddhisme
hier de wikilink als je er meer van wil weten


Je hebt het als ondertekening. Ik neem dan aan dat jij je er meer in verdiept hebt. Kun jij mij, zonder dat ik tig wkipedia pagina's door moet spitten, uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?

Salutem

13-04-2011, 12:33



Citaat door Disputatio:
Je hebt het als ondertekening. Ik neem dan aan dat jij je er meer in verdiept hebt. Kun jij mij, zonder dat ik tig wkipedia pagina's door moet spitten, uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?

Salutem



Nee dat kan ik niet. Niet om lullig te zijn. De wiki geeft wat achtergrond.
Er zijn boeken vol geschreven over alleen deze regels dus uitleggen duurt te lang. Het heeft te maken met wat is en hoe het is en vooral ook wat er niet is. Laten we het daar maar op houden.