Bekijk volle/desktop versie : canarische eilanden



13-04-2011, 09:43
Wie is er wel eens geweest en wat vonden jullie ervan?

13-04-2011, 09:44


ben in 1997 geweest, telt dat nog

13-04-2011, 09:45

Citaat door eekhoorntje:
ben in 1997 geweest, telt dat nog

Ja alles telt.

Wat vond je ervan

13-04-2011, 09:48
Hangt ervanaf wat je wilt doen en waar je van houdt

Ibiza is meer voor uitgaantypes, strand is 10x niks. Heel veel Hollanders die daar gaan om te zuipen, niets voor een stelletje, meer leuk voor als je met vriendinnen gaat.

Fuerteventura heeft mooie strand, s'avonds valt er weinig te beleven, even wat eten thats it als je niet van clubs houdt. Centrum is wel oke, veel Marokkaanse verkopers die je lastig vallen zodra ze zien dat je een Marokkaanse bent.

Cran Canaria was helemaal droog, zaten daar tussen hooggepensioneerden, strand viel tegen en savonds maakten wij het gezellig in het hotelkamer. Centrum is 1 bij 1, vond het een zware tegenvaller.

13-04-2011, 09:53


was naar cran canaria, leuk, warm, mooie stranden, qua eten aten we vis, pizza's, mac, dat verveelt wel, we zaten er 2 weken, dan snak je gewoon naar kip of vlees, veel winkels en met de auto kan je naar de hoofdstad of door de bergen. mouhim genoeg te doen.

maar ik zou er nu niet 123 weer naar toe gaan, tis leuk voor een keertje.

13-04-2011, 09:56

Citaat door eekhoorntje:
was naar cran canaria, leuk, warm, mooie stranden, qua eten aten we vis, pizza's, mac, dat verveelt wel, we zaten er 2 weken, dan snak je gewoon naar kip of vlees, veel winkels en met de auto kan je naar de hoofdstad of door de bergen. mouhim genoeg te doen.

maar ik zou er nu niet 123 weer naar toe gaan, tis leuk voor een keertje.




veel winkels? waar hbieba? wij vonden het zo ongelooflijk droog dat wij online zaten te kijken naar andere vlucht. Hotel was erg mooi, maar buiten hotel was het een tegenvaller, vooral al die hellingen. Ik zag meer 70+ die in hun badpak met bloemetjes op het strand waren, ook veel topless nou dat wil je niet zien tieten die tot de bodem rijken.

Bij puerto Juan zit een Marokkaans restaurant, daar aten we zo nu en dan, volgens de Marokkaanse eigenaar was het halal.

13-04-2011, 10:15

Citaat door missy_chanel:
veel winkels? waar hbieba? wij vonden het zo ongelooflijk droog dat wij online zaten te kijken naar andere vlucht. Hotel was erg mooi, maar buiten hotel was het een tegenvaller, vooral al die hellingen. Ik zag meer 70+ die in hun badpak met bloemetjes op het strand waren, ook veel topless nou dat wil je niet zien tieten die tot de bodem rijken.

Bij puerto Juan zit een Marokkaans restaurant, daar aten we zo nu en dan, volgens de Marokkaanse eigenaar was het halal.



we zochten ons gek naar marokkaanse restaurants niets te vinden, eentje erg ver, kwamen we daar aan was het meer een coffeeshop dan een eettent.

veel winkels in las palmas, puerto rico tegen een rots aan ergens, nou ik heb me echt wel vermaakt hoor. we gingen er ook voor de rust en zon en dat was er in overvloed

maar zoals ik al aangaf twas leuk voor een keertje.

13-04-2011, 10:19

Citaat door eekhoorntje:
we zochten ons gek naar marokkaanse restaurants niets te vinden, eentje erg ver, kwamen we daar aan was het meer een coffeeshop dan een eettent.

veel winkels in las palmas, puerto rico tegen een rots aan ergens, nou ik heb me echt wel vermaakt hoor. we gingen er ook voor de rust en zon en dat was er in overvloed

maar zoals ik al aangaf twas leuk voor een keertje.



Bij puerto Juan zat dus Chiouat, waren idd meer mannen als vrouwen daar, maar denk dat het komt omdat er nauwelijks marokkaanse vrouwen daar wonen. Wij zaten altijd buiten, nergens last van gehad.

Zon was idd in overvloed zo ook de 70+ en wat je zegt leuk voor 1x

13-04-2011, 10:36
Ik ben vorig jaar in juni naar lanzarote geweest voor een weekje, we hadden gewoon vlucht geboekt en appartement gehuurd in zo'n appartemencomplex waar ook zwembad, tennisterein was. We hebben ter plaatse een auto gehuurd, was eigenlijk niet nodig omdat het een klein eilandje was, alle uitstappen zijn op max.60min rijden.
Wij zaten in playa blanca dat ligt in het meest zuidelijk punt.
Er is een leuke promenade om over te slenteren, met veel resto's (alles wat je wilt kan je vinden kwa eten en de prijzen vallen heel goed mee) en souvenirwinkels. Ook is er de nieuwe Rubicon Marine (haven), erg mooi.
De stranden (Playa Dorada) zijn goed verzorgd. Het water is superhelder!
Playa papagyo is ook een supermooi strand komt net uit een boekje.
Ideaal voor zon, zee strand...Een aantal kleine aangelegde strandjes die er goed verzorgd uitzien, sommige met douche.
De straten zijn erg schoon, echt kraaknet. Heel het eiland eigenlijk.
We zijn ook naar puerto carmen geweest, daar is het leuker om te shoppen, je hebt er ook een shopping centrum.Je hebt ook zo'n lange promenade, weer winkeltjes en terrasjes dan weer gewoon rustig met prachtige uitzichten over de zee.Parfum moet je kopen want de aanbieders op de Canarische eilanden zijn een belasting vrije zone. Erg jammer om in dit eiland in een All Inclusive hotel te gaan zitten! Aan de boulevard kun je heerlijk en goedkoop eten en de appartementen zijn mooi uitgerust.
Publiek is voornamelijk Engels, Duits en Spaans. Heel weinig Nederlands of Vlaams gehoord, wat heel goed uitkwam.
We hebben ook een dagtrip naar fuertaventura gemaakt met een ferry (30 min).
Het was echt een gezellig weekje, had niet veel van verwacht maar het was echt een toffe week, meer dan een week gaan moet je absoluut niet doen anders verveelt het.

13-04-2011, 10:41
geweldig!!! wij gaan iedere jaar er heen naar playa del ingles
we gaan zelfs daar wonen ins allah

13-04-2011, 12:45
Wij zijn in nov. naar Tenerife geweest. Prachtig eiland. De natuur is daar zo mooi. We hebben een auto gehuurd en zijn zelf naar de vulkaan de Teide gereden. Je weet niet wat je ziet zo mooi. Vlakbij die vulkaan is ook een soort maanlandschap van de lava. Zeker een aanrader voor een weekje.

13-04-2011, 16:29
Dus voor een weekje is het wel leuk?

13-04-2011, 16:57


Mijn man is geweest en vond het geweldig....
Toevallig was ik vandaag bij Dreizen voor onze ticket....

Ik keek naar de aanbiedingen en zag cran canari staan voor 399 per persoon voor 8 dagen all in.....het is dat ik volgende week naar Turkije ga anders wist ik het wel...