Bekijk volle/desktop versie : whahaha quote van de week over taarabt kapot lachen wolla



Pagina's : [1] 2 3

13-04-2011, 00:57

Citaat door Clichy_sousbos:

Citaat door negerszijnzwart:
afellay is pas 23,kijken waar taarabt speelt over 2 jaar dan
wat ga je zou niveua 2 devisie qpr vegelijken met de beste club van de wereld ,afellay kan mee met barca taarabt mag de veters van afellay niet eens strikken met ze qpr



.

13-04-2011, 00:59


hij heeft gelijk eh frankreik

13-04-2011, 02:28
check alleen al de naam van zijn acount. zegt genoeg

13-04-2011, 02:38
afellay is 25 en taarabt is 21, en alsnog is taarabt verder dan afellay.

let maar op wanneer hij volgend seizoen bij man utd/madrid/arsenal/liverpool/chelsea speelt, die man heeft clubs voor het uitkiezen.

13-04-2011, 02:58



Citaat door rette177:
afellay is 25 en taarabt is 21, en alsnog is taarabt verder dan afellay.

let maar op wanneer hij volgend seizoen bij man utd/madrid/arsenal/liverpool/chelsea speelt, die man heeft clubs voor het uitkiezen.


jij moet trainer worden

13-04-2011, 03:09

Citaat door rette177:
afellay is 25 en taarabt is 21, en alsnog is taarabt verder dan afellay.

let maar op wanneer hij volgend seizoen bij man utd/madrid/arsenal/liverpool/chelsea speelt, die man heeft clubs voor het uitkiezen.


Afellay zit er al, Taarabt moet nog gaan.
Dat is hetzelfde alsof je zegt dat Chadli beter is dan Afellay.

13-04-2011, 04:02
Taarabt is 1 van de grootste talenten, van het Marokkaanse voetbal. Op dit moment is Afellay dan ook verder. Maar hun schelen ook een paar jaar en ik verwacht ook dat Taarabt kan slagen bij United.

13-04-2011, 10:01
Jullie zijn echt mongolen, vooral die neger. Vorig jaar speelde Afellay nog bij PSV. Ze hebben em alleen gehaald omdat ie transfervrij zou zijn in de zomer. Tuurlijk ga je die gokje dan nemen, hij is toch Nederlands international, dus waarom niet?

Maar Taarabt, Taarabt doet alles op eigen kracht, en de clubs willen hem dan ook hebben, omdat ie zo goed is. Die clubs willen voor hem allemaal tien miljoen neertellen. In de zomer zal dat ook gewoon stijgen.

Als Afellay een doorlopend contract had, had Barca hem echt niet gekocht hoor? Zelfs niet voor vijf. Grappenmakers

13-04-2011, 15:51

Citaat door negerszijnzwart:


Dacht je, "ik ga even doen alsof ik hem uitlach want ik weet niet wat ik anders zou moeten zeggen".

Die tnawies ken ik al, als je er echt niet mee eens bent dan discussieer. Niet achter je computertje huilen, en doen alsof je me uitlacht.

13-04-2011, 15:55

Citaat door MounEB:
Jullie zijn echt mongolen, vooral die neger. Vorig jaar speelde Afellay nog bij PSV. Ze hebben em alleen gehaald omdat ie transfervrij zou zijn in de zomer. Tuurlijk ga je die gokje dan nemen, hij is toch Nederlands international, dus waarom niet?

Maar Taarabt, Taarabt doet alles op eigen kracht, en de clubs willen hem dan ook hebben, omdat ie zo goed is. Die clubs willen voor hem allemaal tien miljoen neertellen. In de zomer zal dat ook gewoon stijgen.

Als Afellay een doorlopend contract had, had Barca hem echt niet gekocht hoor? Zelfs niet voor vijf. Grappenmakers



Over 4 jaar is Taarabt veel verder dan Afellay.

13-04-2011, 16:10
Vooralsnog is Affelay lichtjaren verder dan Taarabt. We kunnen deze discussie pas gaan voeren als Taarabt op een zelfde podium zijn kunsten laat zien als Affelay.

Met alle respect, de tweede divisie van Engeland en Marokko zijn nou niet te vergelijken met het Nederlands elftal en de Primera division.

13-04-2011, 16:15

Citaat door MounEB:
Dacht je, "ik ga even doen alsof ik hem uitlach want ik weet niet wat ik anders zou moeten zeggen".

Die tnawies ken ik al, als je er echt niet mee eens bent dan discussieer. Niet achter je computertje huilen, en doen alsof je me uitlacht.


smooth tnawies

13-04-2011, 16:23



Citaat door yougivemefever:
Vooralsnog is Affelay lichtjaren verder dan Taarabt. We kunnen deze discussie pas gaan voeren als Taarabt op een zelfde podium zijn kunsten laat zien als Affelay.

Met alle respect, de tweede divisie van Engeland en Marokko zijn nou niet te vergelijken met het Nederlands elftal en de Primera division.


Daar heb je een punt. Maar je doet alsof Afellay zich al heeft bewezen en de beste speler is daar? Verschil is wel het niveau misschien, maar wat Taarabt heeft geflikt bij QPR, staat ver van wat Afellay doet bij Barcelona.

Taarabt maakt QPR in z'n eentje kampioen terwijl Afellay een minuutje speelt in de slotfase.

13-04-2011, 16:28

Citaat door MounEB:
Daar heb je een punt. Maar je doet alsof Afellay zich al heeft bewezen en de beste speler is daar? Verschil is wel het niveau misschien, maar wat Taarabt heeft geflikt bij QPR, staat ver van wat Afellay doet bij Barcelona.

Taarabt maakt QPR in z'n eentje kampioen terwijl Afellay een minuutje speelt in de slotfase.


Ik ontken niet dat Taarabt een grote kan worden. Hij is niet voor niets gewild door grote clubs. Beide zijn het goede voetballers waar we trots op kunnen zijn.

13-04-2011, 17:16
Affelay word gezien als Nederlander en niet al Marokkaan. Ook toen hij naar Barca ging zeiden ze Affelay is de negentiende Nederlander.

Pagina's : [1] 2 3