Bekijk volle/desktop versie : Dringend Advies Nodig



Pagina's : [1] 2

12-04-2011, 20:36
Dames en heren,

Even iets heel belangrijks! Ik heb vorige week een leuke man gezien. Althans ik ben voor het eerst in mijn hele leven echt voor iemand gevallen en krijg hem maar niet meer uit mijn gedachten! Ineens voelde ik mij zo sindsdien.

Toevallig was hij met zijn moeder en uit respect groette ik zijn moeder netjes en ben ik weggelopen met mijn vriendin! Hij woont ook in mijn woonplaats maar ik heb nooit eerder gezien tot die dag! Mijn vriendin heeft vroeger naast hun gewoond en wist wel wie hij was.
Doordat mijn gevoel zo sterk is gebleven heb ik contact gezocht met zijn zusje via mijn buurmeisje, die zijn weer goed bevriend met elkaar.
Maar achteraf bleek dat hij heel graag serieus zijn toekomst wil delen met een meisje waar hij mee kan trouwen. Maar een dag later bleek weer dat hij al een jaren relatie heeft.

Nou ben ik iemand van 23 jaar en ook ik denk serieus na over mijn toekomst! Ik heb zo een sterk gevoel voor hem en bij elke salaat smeek ik Allah hem tegen te komen in mijn levens pad.
Mijn tante vind toch dat ik hem moet mailen en gewoon contact moet opzoeken, doen alsof mijn neus bloed en alsof ik niet weet dat hij een vriendin heeft. Hem leren kennen en via daar kijken hoe dat afloopt!
Zij vind dat hij graag de stap wilt zetten en ik ook maar de juiste persoon nog niet zijn tegen gekomen, al ben ik wel van mening dat hij het is. Ik ken hem niet maar ik ken mijn gevoel wel en die heeft mij NOOIT in de steek gelaten!

Lieve mensen, wat moet ik doen! Het gewoon laten of de advies van me tante opvolgen! Ik vraag hier echt om advies en oprechte meningen!

Alvast bedankt!

12-04-2011, 20:39


Hij heeft een vriendin, en jij wilt hem van haar afpakken?

ff kort samengevat voor je.

12-04-2011, 20:42

Citaat door Nadorlady010:
Hij heeft een vriendin, en jij wilt hem van haar afpakken?

ff kort samengevat voor je.


haha idd een juiste samenvatting

12-04-2011, 20:42

Citaat door Nadorlady010:
Hij heeft een vriendin, en jij wilt hem van haar afpakken?

ff kort samengevat voor je.



Dat lees ik ook


Euh.. hij is bezet? Denk dat daarmee al je kaarten verspeeld zijn.

12-04-2011, 20:44


Wat de fok.

12-04-2011, 20:45
Zet jezelf aub niet voor schut en blijf van hem weg.

12-04-2011, 20:51
Hij heeft een vriendin, al 4 jaar..
Lijkt me duidelijk.

En zoiezo, al zou je die "move" maken.. en zou hij happen.. en zijn vriendin waar hij 4jaar een relatie mee heeft opzij zetten om over te lopen naar jou..

Wat garandeert jou dan, dat als hij over 4jaar een relatie van 4jaar met jou heeft.. en hij weer een meisje tegen komt die haar oog op hem liet vallen en die move ook maakte.. Wat garandeert jou dan dat hij bij jou zal blijven..

Ik zou gelijk denken.. Hoe je naar mij bent overgelopen, loop je over naar iemand anders.. Doe maar niet joh.. ROT OVERLOPER.

12-04-2011, 21:18
Dit meen je toch niet? Safe hij heeft een vaste relatie punt. Btw hij heeft je toch ook gezien? Als hij geïnteresseerd was dan had hij vast wel een stap gezet. Zet jezelf niet voor schut meid, je mektab zal wel komen.

12-04-2011, 21:18
Really im mean really


Geen woorden voor ......

12-04-2011, 21:20
Ze smeekt allah om een jongen die aan een haram relatie bezig is (AL JAREN)

Pfff Wie gaat er nou om zo een man vragen? En waarom smeken om een specifiek iemand als je hem niet eens kent?

12-04-2011, 21:20
Je zegt duidelijk dat hij al jaren een relatie heeft, wat ben je toch ook een geniepig geval!

Tfoe 3la kemartek!!

12-04-2011, 21:42

Citaat door Gwoon_ik:
Hij heeft een vriendin, al 4 jaar..
Lijkt me duidelijk.

En zoiezo, al zou je die "move" maken.. en zou hij happen.. en zijn vriendin waar hij 4jaar een relatie mee heeft opzij zetten om over te lopen naar jou..

Wat garandeert jou dan, dat als hij over 4jaar een relatie van 4jaar met jou heeft.. en hij weer een meisje tegen komt die haar oog op hem liet vallen en die move ook maakte.. Wat garandeert jou dan dat hij bij jou zal blijven..

Ik zou gelijk denken.. Hoe je naar mij bent overgelopen, loop je over naar iemand anders.. Doe maar niet joh.. ROT OVERLOPER.



Ze typte "jaren relatie". Waar zie jij het cijfer "4" staan?

12-04-2011, 21:51


waarom wil je moeite doen voor iemand die je geen eens kent maar 1 keer hebt gezien...en je zegt hij heeft een relatie dat zegt toch genoeg hij is verliefd op een ander..als hij werkelijk interesse in je had dan hij wel om je gevraagt

maak jezelf aub niet belachelijk door iets stoms te doen en achter iemand aan te gaan die al bezet is en geen eens zelf interesse toont

12-04-2011, 22:02

Citaat door Mocrosweety1987:
Je zegt duidelijk dat hij al jaren een relatie heeft, wat ben je toch ook een geniepig geval!

Tfoe 3la kemartek!!



hey dat zeg ik alltijd hihihih

12-04-2011, 22:03

Citaat door Hartje_a:
[/SIZE][/B]


hey dat zeg ik alltijd hihihih
Boks ouwe

Pagina's : [1] 2