Bekijk volle/desktop versie : *** Anasheed bands Jawahier, Nibras etc



Pagina's : [1] 2

12-04-2011, 16:09
Wie weet de prijzen hiervan?

12-04-2011, 16:14


Nibras is 550euro, Jawahier uit Brussel, heb ik geen idee. Heb gehoord iets in de 700 euro, WA ALLAAHU A3LEM

12-04-2011, 16:19
Hoe speelt Nibras zorgen ze voor een leuke sfeer?

12-04-2011, 16:42

Citaat door -Butterfly-:
Hoe speelt Nibras zorgen ze voor een leuke sfeer?



ZEKER EN VAST! Ik vind persoonlijk Nibras echt TOP! Ambiance gegarandeerd, heb ze al 3x meegemaakt en het was echt leuk, sfeer en ambiance gegarandeerd. Ik vind (mijn mening) dat zij de beste anasheedgroep zijn in België.

xxx

12-04-2011, 16:46


Firqat amani is ook een goede groep!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001144766190

12-04-2011, 16:51
Jawahier is 1050 euro voor als ze naar Nederland moet komen. Belde ze toevallig van het weekend nog.

Maar heeft niemand een demo van goede anasheedbands? Ik heb zowel jawahier als afnane hierom gevraagd maar ze hebben niet. Ik bedoel das toch belangrijk om een indruk te krijgen van hun werk? Ik ga echt niets boeken wat ik niet ken. Wat ik ook jammer vind is dat ze stoppen met spelen/zingen als de bruidegom binnen komt!

12-04-2011, 16:56

Citaat door Frau:
Jawahier is 1050 euro voor als ze naar Nederland moet komen. Belde ze toevallig van het weekend nog.

Maar heeft niemand een demo van goede anasheedbands? Ik heb zowel jawahier als afnane hierom gevraagd maar ze hebben niet. Ik bedoel das toch belangrijk om een indruk te krijgen van hun werk? Ik ga echt niets boeken wat ik niet ken. Wat ik ook jammer vind is dat ze stoppen met spelen/zingen als de bruidegom binnen komt!

Ze plaatsen geen demo omdat hun stemmen op die manier (al zingend) 'awrah is, daarom dat ze ook stoppen met zingen als de bruidegom binnenkomt.

Maar Jawahier is ECHT de moeite hoor, ik heb ze al enkele keren meegemaakt, niemand zit stil.

Nibras heb ik op mijn eigen bruiloft gehad, ook zeer tevreden over geweest. Wie je ook neemt, met beide groepen doe je goed aan.

12-04-2011, 17:02

Citaat door Home_Decoration:
Ze plaatsen geen demo omdat hun stemmen op die manier (al zingend) 'awrah is, daarom dat ze ook stoppen met zingen als de bruidegom binnenkomt.

Maar Jawahier is ECHT de moeite hoor, ik heb ze al enkele keren meegemaakt, niemand zit stil.

Nibras heb ik op mijn eigen bruiloft gehad, ook zeer tevreden over geweest. Wie je ook neemt, met beide groepen doe je goed aan.


Ik vind dat niet logisch, sowieso als ze zingen op een bruiloft kunnen de mannen hun horen als de ruimtes niet ver van elkaar zijn gescheiden. Maar goed, ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten en durf niet iets te nemen wat ik niet ken.

12-04-2011, 17:03
Heb alleen een demo van Nour al Houda maar wie weet waar zij vandaan komen?

12-04-2011, 17:04

Citaat door -Butterfly-:
Heb alleen een demo van Nour al Houda maar wie weet waar zij vandaan komen?


Kun je mij dat sturen?

12-04-2011, 17:07
Weet niet hoe

12-04-2011, 17:10

Citaat door -Butterfly-:
Weet niet hoe


Oh, lukt het ook niet via de mail?

12-04-2011, 17:10



Citaat door Frau:
Ik vind dat niet logisch, sowieso als ze zingen op een bruiloft kunnen de mannen hun horen als de ruimtes niet ver van elkaar zijn gescheiden. Maar goed, ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten en durf niet iets te nemen wat ik niet ken.

Klopt.

Jammer, vorig jaar was er een groot anasheedaward in Antwerpen, daar was Afnane en Jawahier ook aanwezig enzo. Souboul Salaam had de award gewonnen.

12-04-2011, 17:14

Citaat door Home_Decoration:
Klopt.

Jammer, vorig jaar was er een groot anasheedaward in Antwerpen, daar was Afnane en Jawahier ook aanwezig enzo. Souboul Salaam had de award gewonnen.


Jammer!! Gair insha Allaah, het goede willen gaat altijd met obstakels. Maar Souboul Salaam, nooit van gehoord hoe zijn zij?

12-04-2011, 17:35

Citaat door Frau:
Jammer!! Gair insha Allaah, het goede willen gaat altijd met obstakels. Maar Souboul Salaam, nooit van gehoord hoe zijn zij?

Ook erg goed, de bekenden van Antwerpen zijn Rayahien en Souboul Salaam.

Pagina's : [1] 2