Bekijk volle/desktop versie : Zou jij een ontmaagd partner accepteren?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

11-04-2011, 21:23
zouden jullie een ontmaagd partner accepteren?

11-04-2011, 21:32


Als hij oprecht spijt heeft getoond

11-04-2011, 21:33
Ik kan nu wel keihard NEEEE gaan roepen, maar als ik verliefd ben dan ben ik het ook echt. Dus Allahoe3lam.

11-04-2011, 21:34

Citaat door Imperfection:
Als hij oprecht spijt heeft getoond




De man zou nooit zo denken over jou. Hij zal jou meteen bestempelen als het goedkope straat meisje dat door iedereen gepakt is.

11-04-2011, 21:51



Citaat door Ongenaakbaar.:
De man zou nooit zo denken over jou. Hij zal jou meteen bestempelen als het goedkope straat meisje dat door iedereen gepakt is.



Dat weet ik ook. Maar een meisje hoort sowieso maagd te blijven voor Allah swt. voor haar ouders en voor zichzelf. Dat jongens ontmaagde meiden als H.oeren zelfs bestempelen vind ik onzin maar aan de andere kant hoort ze wel maagd te blijven.

Ook zijn jongens zo hypocriet als wat. Hun mogen wel alles wat los en vast zit pakken maar wanneer het hun zusjes/nichtjes zijn is het een heel ander verhaal. En jongens horen natuurlijk ook maagd te blijven maar de kans om er zo eentje te vinden is heel klein.

11-04-2011, 21:55
neeee..niemand niet.. zoiets kan je niet hup 1 en 2 antwoorden je moet het hebben mee gemaakt

11-04-2011, 21:57
Ja!

Ik trouw sowieso insha'Allah met een praktiserende jonge man.
Ik neem aan dan dat hij spijt heeft voor de foute die hij begaan heeft, zoals ieder fout die een mens maakt.

Wat hij in zijn verleden heeft gedaan, daar heb ik niets over te zeggen.
We leven immers in het heden en moeten ons focussen op de toekomst.
Daarnaast ben ik de juiste persoon niet om hem over iets te voor vooroordelen!

11-04-2011, 21:57
Ben die maagdelijkheid topic's kotsbeu

11-04-2011, 21:58

Citaat door Epiphany:
Ja!

Ik trouw sowieso insha'Allah met een praktiserende jonge man.
Ik neem aan dan dat hij spijt heeft voor de foute die hij begaan heeft, zoals ieder fout die een mens maakt.

Wat hij in zijn verleden heeft gedaan, daar heb ik niets over te zeggen.
We leven immers in het heden en moeten ons focussen op de toekomst.
Daarnaast ben ik de juiste persoon niet om hem over iets te voor vooroordelen!



Hoor jezelf praten, alsof je weet wat je te wachten staat? Praat in een andere vorm aub

11-04-2011, 21:59
Ja, tuurlijk. Ik huw geen stempel. Ik trouw met een man, daar kan niets tussenin komen.

11-04-2011, 22:01
Nee, ik mag eisen wat ik zelf ben. Hoort hij dus niet bij



Nee joh, wie ben ik om over zijn verleden te oordelen? Indien hij tauwba heeft getoont en 1000% zeker(doormiddel van test bij dokter) is dat hij geen ziektes heeft opgelopen, mag hij mijn hand komen vragen. En indien hij natuurlijk praktiserend is etcet.c de andere eisen die ik stel.
Normaal.

11-04-2011, 22:01
Nee, ik mag eisen wat ik zelf ben. Hoort hij dus niet bij



Nee joh, wie ben ik om over zijn verleden te oordelen? Indien hij tauwba heeft getoont en 1000% zeker(doormiddel van test bij dokter) is dat hij geen ziektes heeft opgelopen, mag hij mijn hand komen vragen. En indien hij natuurlijk praktiserend is etcet.c de andere eisen die ik stel.
Normaal.

11-04-2011, 22:02



Citaat door Mevr_Diktiet:
Hoor jezelf praten, alsof je weet wat je te wachten staat? Praat in een andere vorm aub


Ja, ik weet inderdaad wat me te wachten staat binnenkort.
Spreek alleen als je weet wat je uitkraamt!

Oh, and don't assume, rather ASK! Dimwit

11-04-2011, 22:03

Citaat door Mevr_Diktiet:
Ben die maagdelijkheid topic's kotsbeu



Haha,

11-04-2011, 22:06
Alsjeblieft, zeg. Alsof wij een ander keus hebben. Dit zit er zo diep ingeboord dat iedere vrouw "JA" zou zeggen tegen een ontmaagde man en de meerderheid van mannen "NEE" zou zeggen tegen een ontmaagde vrouw. Er moet een eind komen aan de hypocrisie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11