Bekijk volle/desktop versie : Sta je er wel eens bij stil?



Pagina's : [1] 2

11-04-2011, 20:25
[ Wat wil je nou eigenlijk bereiken in je leven en waar doen we 't allemaal voor? ]

Lastig.

11-04-2011, 20:25


Laatste tijden heel erg.

11-04-2011, 20:30

Citaat door okeoke:
Laatste tijden heel erg.


Me2, maar vind je 't ni lastig?

11-04-2011, 20:36

Citaat door -Youssratjuh-:
Sta er dagelijks bij stil


Moge allah swt je genezen en bijstaan.

11-04-2011, 20:40


Heb geen flauw idee waar ik zal eindigen. beangstigd me wel een beetje

11-04-2011, 20:42

Citaat door ghallill:
Me2, maar vind je 't ni lastig?



Nee, in het begin werd ik er zelfs bang van. Met de gedachten wat als ik mijn doelen niet heb behaald voor ik doodga ofzo. Nu is het , als het komt dan kan ik met een gerust hart zeggen, ik heb mijn best gedaan.

11-04-2011, 20:46

Citaat door Imperfection:
Heb geen flauw idee waar ik zal eindigen. beangstigd me wel een beetje


Juist, dat heb ik dus ook. Of geen pakkende keuzes durven maken, puur omdat iets onzeker is etc. Vervelend!


Citaat door okeoke:
Nee, in het begin werd ik er zelfs bang van. Met de gedachten wat als ik mijn doelen niet heb behaald voor ik doodga ofzo. Nu is het , als het komt dan kan ik met een gerust hart zeggen, ik heb mijn best gedaan.


Das wel zo ofcourse, maar toch! Uiteindelijk moet je bepaalde keuzes maken die invloed kunnen hebben op je doelen/ toekomst.. wat doe je in zo'n situatie. 't Is gewoon lastig in te schatten waar je eindigt.

11-04-2011, 20:55

Citaat door ghallill:
Das wel zo ofcourse, maar toch! Uiteindelijk moet je bepaalde keuzes maken die invloed kunnen hebben op je doelen/ toekomst.. wat doe je in zo'n situatie. 't Is gewoon lastig in te schatten waar je eindigt.



Dat ist klopt. Als je me dit tijdje terug had gevraagd, had ik je echt zo aangekeken

11-04-2011, 20:57
Ben het volledig met je eens hoor, ik heb dat ook veel..

11-04-2011, 20:59

Citaat door okeoke:
Dat ist klopt. Als je me dit tijdje terug had gevraagd, had ik je echt zo aangekeken


Haha me2 indd, ik word gewoon oud.


Citaat door Mevr_Diktiet:
Ben het volledig met je eens hoor, ik heb dat ook veel..


Indeed, maar hoe doorbreek je die cirkel?

11-04-2011, 21:00
om eerlijk te zijn ben ik een beetje doelloos geworden.

ik had zoveel ambities, maar door veel prive omstandigheden ben ik in alles gaan twijfelen en zijn al mijn ambities de grond ingeboord

11-04-2011, 21:08
Waar ik zal eindigen weet alleen allah swt maar wat ik wil bereiken is voor mezelf wel duidelijk.
Iedereen stelt zich doelen voor het ligt aan jezelf en aan de wil van allah swt of je ze haalt maar je kan altijd je best doen.

11-04-2011, 21:22



Citaat door crazylady_1:
om eerlijk te zijn ben ik een beetje doelloos geworden.

ik had zoveel ambities, maar door veel prive omstandigheden ben ik in alles gaan twijfelen en zijn al mijn ambities de grond ingeboord


Moge allah swt je bijstaan.


Citaat door tanger_lover:
Waar ik zal eindigen weet alleen allah swt maar wat ik wil bereiken is voor mezelf wel duidelijk.
Iedereen stelt zich doelen voor het ligt aan jezelf en aan de wil van allah swt of je ze haalt maar je kan altijd je best doen.


Klopt helemaal!

11-04-2011, 21:25

Citaat door ghallill:
Moge allah swt je bijstaan.



Klopt helemaal!



ameen
shoekran sgat

11-04-2011, 21:27

Citaat door crazylady_1:
ameen
shoekran sgat


You're welcome, maar nooit opgeven! Blijf vertrouwen in allah swt, ondanks hoe naar je situatie is.

Pagina's : [1] 2