Bekijk volle/desktop versie : corrigerende tik nodig voor een geslaagde huwelijk ?



Pagina's : [1] 2

11-04-2011, 12:35
als je kijkt naar de veranderingen die nu plaats vinden is het bijna onmogelijk voor de man om een gezin stabiel te houden.
de grens tussen man en vrouw is voor 99,9% weggevaagd. de taken die ons decennia's heeft geleidt zijn nu opzij geschoven.
kinderen die groot worden in kinderopvang , moeders die 81min besteden aan hun kroost volgens een britse onderzoek.
mannen die de verandering niet kunnen bijhouden en verwaarloos raken.
men voelt zich buitenspel gezet door deze "emancipatie" gedoe.
discriminatie die er nog bij komt kijken tijdens een scheiding waar de man geen enkele recht heeft dan alleen 1uur bezoektijd met zijn kind.
scheidingen die veroorzaakt raken omdat men al bij een meningsverschil hun koffers pakken.



soms vraag ik me af waarom ik in deze tijd leef , past totaal niet bij mij

11-04-2011, 12:40


Onmogelijk? Het is helemaal niet onmogelijk. Zolang man en vrouw zich houden aan de voorschriften die de Islam ons heeft voorgeschreven is er geen probleem. Mannen moeten hun verantwoordelijkheden (kunnen) dragen en de vrouwen moeten niet zoveel zeuren.

11-04-2011, 12:43

Citaat door hanazuki:
als je kijkt naar de veranderingen die nu plaats vinden is het bijna onmogelijk voor de man om een gezin stabiel te houden.
de grens tussen man en vrouw is voor 99,9% weggevaagd. de taken die ons decennia's heeft geleidt zijn nu opzij geschoven.
kinderen die groot worden in kinderopvang , moeders die 81min besteden aan hun kroost volgens een britse onderzoek.
mannen die de verandering niet kunnen bijhouden en verwaarloos raken.
men voelt zich buitenspel gezet door deze "emancipatie" gedoe.
discriminatie die er nog bij komt kijken tijdens een scheiding waar de man geen enkele recht heeft dan alleen 1uur bezoektijd met zijn kind.
scheidingen die veroorzaakt raken omdat men al bij een meningsverschil hun koffers pakken.



soms vraag ik me af waarom ik in deze tijd leef , past totaal niet bij mij




11-04-2011, 12:43
heb dat gevoel ook trouwens niet passen in deze tijd

11-04-2011, 12:45



Citaat door hanazuki:
als je kijkt naar de veranderingen die nu plaats vinden is het bijna onmogelijk voor de man om een gezin stabiel te houden.
de grens tussen man en vrouw is voor 99,9% weggevaagd. de taken die ons decennia's heeft geleidt zijn nu opzij geschoven.
kinderen die groot worden in kinderopvang , moeders die 81min besteden aan hun kroost volgens een britse onderzoek.
mannen die de verandering niet kunnen bijhouden en verwaarloos raken.
men voelt zich buitenspel gezet door deze "emancipatie" gedoe.
discriminatie die er nog bij komt kijken tijdens een scheiding waar de man geen enkele recht heeft dan alleen 1uur bezoektijd met zijn kind.
scheidingen die veroorzaakt raken omdat men al bij een meningsverschil hun koffers pakken.



soms vraag ik me af waarom ik in deze tijd leef , past totaal niet bij mij



11-04-2011, 12:50
er zyn nog mensen die daar anders over denken ; een corrigerende tik is byvoorbeeld geen mishandeling zoals mannen van tegenwoordig handelen maar een klein mini takje & je vrouw daar een tikje mee geven

ik heb ook niks met dat emanicipatie gedoe ; met alle respect voor de mensen die vroeger hard gestreden hadden voor de gelyke rechten maar soms heb je in deze veeleisende maatschappy gewoon behoefte om je eigen rollepatroon te behouden

11-04-2011, 12:54

Citaat door StreetChic:
er zyn nog mensen die daar anders over denken ; een corrigerende tik is byvoorbeeld geen mishandeling zoals mannen van tegenwoordig handelen maar een klein mini takje & je vrouw daar een tikje mee geven

En vind jij dat normaal?

Ik zou er niet aan moeten denken!

11-04-2011, 12:56
Waarom niet? het is maar een corrigerende tik



Citaat door 3rossaTetouania:
En vind jij dat normaal?

Ik zou er niet aan moeten denken!

11-04-2011, 13:07

Citaat door StreetChic:
Waarom niet? het is maar een corrigerende tik

En waarom zou hij mij zo'n tik moeten geven? Alhamdoelilah ben ik goed opgevoed door beide ouders en heb ik op een volwassen leeftijd besloten te trouwen, ik weet wat goed en wat slecht is, daar hoeft mijn man mij niet middels een tik op te wijzen!

Ik tik terug...

11-04-2011, 13:08

Citaat door StreetChic:
er zyn nog mensen die daar anders over denken ; een corrigerende tik is byvoorbeeld geen mishandeling zoals mannen van tegenwoordig handelen maar een klein mini takje & je vrouw daar een tikje mee geven

ik heb ook niks met dat emanicipatie gedoe ; met alle respect voor de mensen die vroeger hard gestreden hadden voor de gelyke rechten maar soms heb je in deze veeleisende maatschappy gewoon behoefte om je eigen rollepatroon te behouden



ben tegen alle fysieke handelingen maar soms wordt dat als enige uitweg gezien.

11-04-2011, 13:09
[QUOTE=3rossaTetouania;95517036]En waarom zou hij mij zo'n tik moeten geven? Alhamdoelilah ben ik goed opgevoed door beide ouders en heb ik op een volwassen leeftijd besloten te trouwen, ik weet wat goed en wat slecht is, daar hoeft mijn man mij niet middels een tik op te wijzen!

Ik tik terug...[QUOTE]


Wollahilah!!

Mezian, een corrigerende tik zeggen ze dan! Wat is het verschil tussen zo'n tik en slaan? Het doet beide pijn

11-04-2011, 13:09

Citaat door 3rossaTetouania:


Ik tik terug...


klinkt kinky ..

11-04-2011, 13:09



Citaat door hanazuki:
ben tegen alle fysieke handelingen maar soms wordt dat als enige uitweg gezien.


In wat voor situaties dan?

11-04-2011, 13:10

Citaat door hanazuki:
ben tegen alle fysieke handelingen maar soms wordt dat als enige uitweg gezien.

Verklaar je nader.

11-04-2011, 13:10

Citaat door hanazuki:
ben tegen alle fysieke handelingen maar soms wordt dat als enige uitweg gezien.

Lekkere voorbeeld ben je voor je kinderen.

Pagina's : [1] 2