Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen op het werk!



Pagina's : [1] 2

10-04-2011, 14:31
Vrouwen zijn soms echt trieste wezens.

Ook ik heb vrouwelijke collega's.

Het gaat hier vooral om Nederlandse vrouwen, aangezien zij vaker denken dat ze gelijk staan als de man, alhoewel deze gedachtegang ook steeds meer bij de Marokkaanse vrouwen voorkomt.

Als vrouwen echt eisen dat ze gelijk staan als de man, dan moeten ze niet zeuren over vele zaken.

Zo hoor ik regelmatig van een vrouwelijke collega tijdens een gesprek dat ik dun ben.

Ik vind dat niet erg om te horen, aangezien de meeste collega's van mij dik zijn en telkens jaloers reageren als ik weer een vette hap naar binnen werk.

Mijn vrouwelijke collega wordt wel boos als ik haar dik noem.

Dit onthoudt ze nu al maanden, en telkens reageert ze op een manier om te vragen of ik haar nog steeds dik vind.

Ik ben eerlijk en ik vertel haar gewoon dat ze nog steeds dik is ja.

Ze zegt dat ik dat niet moet zeggen, omdat vrouwen dit niet willen horen.

Ik vertel haar dat ik ook niet op uit ben om te liegen zodat vrouwen zich goed gaan voelen.

Ik vertelde haar dat ze zich niet moet aanstellen. Mij dun noemen mag, maar haar dik noemen niet?

Als vrouwen gelijk willen staan als de man, dan moeten ze zich wat sterker opstellen.

10-04-2011, 14:36


Jou moet ik eens een keer meenemen naar school denk dat je aan het eind van de dag als de meest gehate man op wereld weggaat


But you have a point als je erom vraagt gelijk te worden behandelt moet je achteraf niet gaan zeuren.

10-04-2011, 14:38
Strax lijd ze aan anorexia en sterft ze dankzij jou, maar dat zou ook niets met jou doen

10-04-2011, 14:38

Citaat door tanger_lover:
Jou moet ik eens een keer meenemen naar school denk dat je aan het eind van de dag als de meest gehate man op wereld weggaat


But you have a point als je erom vraagt gelijk te worden behandelt moet je achteraf niet gaan zeuren.


Als ze mij gaan haten om mijn eerlijkheid, dan denk ik dat ze in een fantasiewereld leven.

10-04-2011, 14:40



Citaat door History:
Strax lijd ze aan anorexia en sterft ze dankzij jou, maar dat zou ook niets met jou doen


Wat boeit mij of ze aan anorexia gaat lijden?

Ik zeg enkel wat ik van haar vind.

Als ze daar niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem.

10-04-2011, 14:40
Niet alleen de lusten maar ook de lasten.

10-04-2011, 14:41

Citaat door TYGER:
Als ze mij gaan haten om mijn eerlijkheid, dan denk ik dat ze in een fantasiewereld leven.

Leven ze dat ook niet allemaal?

Sorry maar men beweerd tegenwoordig vaak eerlijkheid duurt het langst enz.
Komt het erop neer en ben je eerlijk ben je opeens de boeman.
Dit trouwens voor zowel mannen als vrouwen als het erop aankomt wil iedereen eigenlijk dat je gewoon liegt.

10-04-2011, 14:42
Het verschil tussen jou en haar is dat je geen vrouw bent. Een vrouw die zich mannelijk wil opstellen is 1, maar dat jij je vervolgens als man zijnde dan ook maar vrouwelijk moet opstellen is wel heel ver gezocht tyger.

10-04-2011, 14:44
nag nag nag

10-04-2011, 14:48


Hij heeft ergens wel gelijk die kale stinkdier

10-04-2011, 14:53

Citaat door TYGER:
Vrouwen zijn soms echt trieste wezens.

Ook ik heb vrouwelijke collega's.

Het gaat hier vooral om Nederlandse vrouwen, aangezien zij vaker denken dat ze gelijk staan als de man, alhoewel deze gedachtegang ook steeds meer bij de Marokkaanse vrouwen voorkomt.

Als vrouwen echt eisen dat ze gelijk staan als de man, dan moeten ze niet zeuren over vele zaken.

Zo hoor ik regelmatig van een vrouwelijke collega tijdens een gesprek dat ik dun ben.

Ik vind dat niet erg om te horen, aangezien de meeste collega's van mij dik zijn en telkens jaloers reageren als ik weer een vette hap naar binnen werk.

Mijn vrouwelijke collega wordt wel boos als ik haar dik noem.

Dit onthoudt ze nu al maanden, en telkens reageert ze op een manier om te vragen of ik haar nog steeds dik vind.

Ik ben eerlijk en ik vertel haar gewoon dat ze nog steeds dik is ja.

Ze zegt dat ik dat niet moet zeggen, omdat vrouwen dit niet willen horen.

Ik vertel haar dat ik ook niet op uit ben om te liegen zodat vrouwen zich goed gaan voelen.

Ik vertelde haar dat ze zich niet moet aanstellen. Mij dun noemen mag, maar haar dik noemen niet?

Als vrouwen gelijk willen staan als de man, dan moeten ze zich wat sterker opstellen.


Je collega noemt jou dun en jij noemt haar dik. Jij kan het zogenaamd hebben dat ze je dun noemt maar zij vindt het wel erg dat jij haar dik noemt. Wat heeft dat precies te maken met vrouwen die vinden dat ze gelijk aan een man staan?

10-04-2011, 14:55

Citaat door S_the_one:
Je collega noemt jou dun en jij noemt haar dik. Jij kan het zogenaamd hebben dat ze je dun noemt maar zij vindt het wel erg dat jij haar dik noemt. Wat heeft dat precies te maken met vrouwen die vinden dat ze gelijk aan een man staan?


Omdat het onderwerp gewicht voor de meeste vrouwen erg gevoelig ligt.

10-04-2011, 14:57


manieren is wat anders dan gelijk behandelen dat zij geen manieren heeft en een oordeel geeft over jou betekent niet dat je tot hun niveau moet verlagen. gewoon beter nooit discusseren met vrouwen gouwetip

10-04-2011, 14:58

Citaat door TYGER:
Omdat het onderwerp gewicht voor de meeste vrouwen erg gevoelig ligt.


Voor mannen geldt hetzelfde. Althans de dikkere mannen.

10-04-2011, 15:00

Citaat door TYGER:
Omdat het onderwerp gewicht voor de meeste vrouwen erg gevoelig ligt.


Ik heb gemerkt dat dat onderwerp tegenwoordig bij mannen ook erg gevoelig ligt. Heel veel mannen zijn erg ijdel, soms nog meer dan vrouwen. Dus ik ben het niet met je eens.

Pagina's : [1] 2