Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik hiervan denken??



Pagina's : [1] 2

10-04-2011, 01:03
Zat op de plee en ineens trekt de wc uit het niets door. Ik schrok me rot en sprong overeind starend naar de wc begreep er helemaal niks van. Dit is gister gebeurd maar denk er nog steeds constant aan want zoiets raars vergeet je niet gauw. Bestaat het dat de wc op de 1 of andere manier uit zichzelf kan doortrekken?

10-04-2011, 01:04


Allaahu a3lam. Zeg gewoon dua voordat je de wc in gaat.

10-04-2011, 01:06
Aaahhhh waarom heb ik dit gelezen.
Ik heb nachtdienst en iedereen slaapt. Lekker zeg

10-04-2011, 01:08

Citaat door Amal.BintMfadel:
Allaahu a3lam. Zeg gewoon dua voordat je de wc in gaat.




Ja dat deed ik dus niet. Ik stond net op en ging nogal slaperig erin zonder iets te zeggen, wat ik meestal wel doe "a3odo billahi mina shaitani radjiem".

Ik hoorde op dat moment veel geluiden bij de bovenburen en dat gebeurt nooit tis best rustig. en dat is precies daar boven de wc ongeveer waar ik het hoorde. Misschien waren ze bezig met de riool ofzoiets. Niet dat ik er verstand van heb ofzo maar... ik probeer echt achter te komen hoe dat kan. Volgens mij ga ik de woningbouw bellen en vragen of dit kan gebeuren... Maar ben bang dat ze me vierkant zullen uitlachen en roepen dat ik spoken zie..

10-04-2011, 01:08


Bezeten wc pot, Je drol stonk gewoon en de pot hield het niet meer dus slikte hij het maar door..

10-04-2011, 01:09

Citaat door mecho:
Aaahhhh waarom heb ik dit gelezen.
Ik heb nachtdienst en iedereen slaapt. Lekker zeg



Hoezo?

10-04-2011, 01:10
sorry , ik wou je niet zo laten schrikken

10-04-2011, 01:11

Citaat door MoSaMoSa:
Bezeten wc pot, Je drol stonk gewoon en de pot hield het niet meer dus slikte hij het maar door..



hahaha nee hoor ik zat er nog maar 3 seconden op jaa

10-04-2011, 01:12

Citaat door AbouRfissa:
sorry , ik wou je niet zo laten schrikken




Is echt niet leuk als zoiets je zomaar overkomt. Ik keek serieus rond of iemand me niet soms zat te pesten maar er was echt niemand in de wc.

10-04-2011, 01:13

Citaat door OkOk:
Hoezo?



De Wc's zijn bij ons aan de andere kant van het gebouw, in een donkere hoek.
En ik heb alleen dienst
Ik ga pas naar de wc als een van de mannen wakker is hahaaha

10-04-2011, 01:14

Citaat door OkOk:
Is echt niet leuk als zoiets je zomaar overkomt. Ik keek serieus rond of iemand me niet soms zat te pesten maar er was echt niemand in de wc.



hahahah , ewa ja , dan is het denk ik een technische fout

10-04-2011, 01:14
Vorige keer had ik ook alleen nachtdienst en toen viel er een pot vanaf een hoge kast naar beneden zonder aanleiding vanuit het niets, ik had het niet meer...

10-04-2011, 01:15


Wat er gebeurde was dit: ik was slaperig en plofte neer op de plee en merkte toen pas dat de wc-bril omhoog was. Dus dat deed even een tikje zeer maar geeft niks was meteen over. Misschien dat dat trekkoordje automatisch bewoog ofzo daardoor?? Maar je moet een beetje hard trekken aan die koordje alvorens hij doortrekt dus dit is ook niet logisch..

10-04-2011, 01:15
Je moet dit zeggen lieve meid.

Dua voor naar de wc gaan in het Arabisch
Voor het binnentreden van het toilet zeggen we:

بٍسمِ اللهِ اللّهُمّ إنّي أعُوذُ بكَ مِنَ الخُبْثِ وَ الْخَبَائِث

Bij het verlaten van het toilet zeggen we:

غُفرَانًك

Betekenis van de dua bij het naar het toilet gaan
Voor het binnentreden: In de Naam van Allah, ik zoek toevlucht bij U tegen het kwaad en de boosdoeners.

Bij het verlaten: Ik vraag U om vergiffenis.

Uitspraak van de dua

Voor het binnentreden: Bismillaah Allahoemma innie a3oedhoe bika mina al-goebthi wa al-gabaaith.

Bij het verlaten: Ghoefraanak.

Extra informatie

De overlevering over het binnentreden van het toilet is overgeleverd door Anas ibn Malik en is door verschillende overleveraars vermeld, waaronder Boekhaarie en At-Thirmidhi. De overlevering over het verlaten van het toilet is overgeleverd door Aisha en is onder andere vermeld door Boekhaarie, Moesliem, At-Thirmidhi, Aboe Dawoed, Ibn Maajah en anderen.

10-04-2011, 01:16
Niet teveel over na denken. Er ging gewoon ergens iets mis.

Pagina's : [1] 2