Bekijk volle/desktop versie : Affelay op AD's Fc Knudde



Pagina's : [1] 2 3

09-04-2011, 23:09


http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000662/popup.html

09-04-2011, 23:12


Hij is wel goed haha.. jammer dat hij vandaag niet speelde.
Bojan 6/8 weken geblesseerd.

09-04-2011, 23:20
ja jammer...bojan was niet goed. had 2e helft gewisseld moeten worden voor de dreigende affelay

09-04-2011, 23:28
Affelay kan beter verkassen man, barca is gwn veel te hoog gegerepen.

09-04-2011, 23:28


Bojan was er al in de 1ste helft eruit... en hij was vrij gevaarlijk.

Maar wat betreft Affelay...was de afgelopen 2 interlands wel 1 van de beste spelers zoniet de beste.

09-04-2011, 23:57

Citaat door Mercedey250:
Affelay kan beter verkassen man, barca is gwn veel te hoog gegerepen.


(zucht)

Hij is een goede speler. Hij heeft gescoord. Speelt goed bij Barca. Niet zoveel commentaar leveren op anderen!

10-04-2011, 00:00
het is afellay met dubbel L niet dubbel F

10-04-2011, 02:19
die fc knudde strip is altijd zo racistisch. gadverdamme

de huidskleuren van de 'nederlandse' spelers zijn altijd extreem wit, ongeacht hun werkelijke kleur. en afellay krijgt zogenaamd een kleurtje, net zoals de spaanse spelers. marokkanen (voornamelijk de berbers) zijn over het algemeen witter van huidskleur dan de etnische nederlanders.

11-04-2011, 00:25

Citaat door Verkoperstaal:
Als afellay gister niet eens mocht mee spelen. nou dan kun je het echt vergeten hoor!

Onzin. Verwacht je serieus dat ze hem elke keer laten spelen.
Het is geen FC Afellay.
Overigens, speelt hij nog best wel vaak. En het is gewoon een goede speler. Hij is heeel goed op zijn plek bij FCB. Punt.

11-04-2011, 00:46

Citaat door Ben_Tayeb92:
Onzin. Verwacht je serieus dat ze hem elke keer laten spelen.
Het is geen FC Afellay.
Overigens, speelt hij nog best wel vaak. En het is gewoon een goede speler. Hij is heeel goed op zijn plek bij FCB. Punt.





Dit is toch wel de domste opmerking die ik ooit heb gehoord.

Vrouwen en voetbal

11-04-2011, 01:00

Citaat door REALAMAZIGH:


Dit is toch wel de domste opmerking die ik ooit heb gehoord.

Vrouwen en voetbal


Waarom de domste opmerking??:S
Dudee, bij mij hoef je niet aan te komen met: vrouwen en voetbal. Ik kijk meer voetbal dan de meeste jongens. (zucht)

Jullie zijn dom dat jullie verwachten dat Afellay elke wedstrijd 90 min. gaat spelen. Hij heeft een hele wedstrijd gespeeld, hij staat nu weer opgesteld voor de volgende wedstrijd. Hij is vaak zat ingevallen. Ik zie niet in waar jullie je zo druk over maken. De club draait niet om hem ofsoo. Er zijn ook andere spelers, die ook aan spelen toe moeten komen. Jeh fikreh.

11-04-2011, 01:08

Citaat door Clichy_sousbois:


whahaha ik heb me ziek gelachen wesh meen je dit oela


Ewa zeg dan waarom ik dit niet zou moeten menen? !

Jullie praten echt lucht.

11-04-2011, 02:13



Citaat door Clichy_sousbois:
jij zegt hij speelt best wel vaak, volgens mij bedoel je zn tijden bij psv, maar bij barca heeft hij in 7 wedstrijden 60 minuten gespeeld ofzo, en dan zeg jij hij past goed bij Barca, ben je vergeten dat barca wereldsterren heeft op zijn positie zoals Iniesta, Afellay komt zwaar tekort voor Barca, ik vind bojan 10 x beter en zelfs Bojan moet af en toe blij zijn dat die mag spelen


11-04-2011, 02:18

Citaat door BlackXS:


Die clichy is soms echt hilarish, Gourcuff heeft een beter schot/assist dan Sneijder

11-04-2011, 12:20

Citaat door Clichy_sousbois:
jij zegt hij speelt best wel vaak, volgens mij bedoel je zn tijden bij psv, maar bij barca heeft hij in 7 wedstrijden 60 minuten gespeeld ofzo, en dan zeg jij hij past goed bij Barca, ben je vergeten dat barca wereldsterren heeft op zijn positie zoals Iniesta, Afellay komt zwaar tekort voor Barca, ik vind bojan 10 x beter en zelfs Bojan moet af en toe blij zijn dat die mag spelen


EEN
De aanvallende middenvelder verliet in de winterperiode PSV voor Barcelona, maar bij Barça speelde hij tot dusver 287 minuten in het eerste elftal.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/114753/Boze_Afellay_voor_slechts_drie_miljoen_naar_Liverp ool#ixzz1JCyH14OI

En moet je nagaan, dat was 19 Februari. Dus dat zijn er nu wel weer veel meer.

TWEE
Hij kan goed spelen met de spelers. Hij heeft echt een talent. En jij bent eeeeeeeeeeeeeeeecht dom dat jij Afellay vergelijkt met spelers, die al op hun top zitten. Zit er zaagsel in je hoofd? Afellay is groeiende bij Barcelona. Verwacht je bij een transfer dat je elke wedstrijd 90 min gaat spelen en dat je even goed bent als de beste van het team. Waaaaat dom zeg.

Afellay is beter. Hij is een hele goede speler. Hij is echt een Barca-speler!

Pagina's : [1] 2 3