Bekijk volle/desktop versie : Waarom?!



Pagina's : [1] 2

09-04-2011, 20:20
Wat doe ik verkeerd? Waarom doen jullie zo tegen mij? Wat heb ik gedaan? Ik doe alles wat jullie vragen en nog wordt ik zo behandeld? Krijg ik ooit antwoord op al deze vragem?

09-04-2011, 20:20


Trek het je niet aan.

09-04-2011, 20:26
Kon het maar zo gemakkelijk.

09-04-2011, 21:32
Alleen die mensen kunnen jou antwoorden geven op al jou vragen.. En ook vaak ligt het helemaal niet aan jou maar aan hun! Het is moeilijk ik weet.
Moge Allah jou Schenken wat je wenst. Ameen. kus.

09-04-2011, 21:33



Citaat door Safiaa:
Alleen die mensen kunnen jou antwoorden geven op al jou vragen.. En ook vaak ligt het helemaal niet aan jou maar aan hun! Het is moeilijk ik weet.
Moge Allah jou Schenken wat je wenst. Ameen. kus.


Vragen heeft geen zin, volgens die personen ligt het aan mij. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het aan mij ligt, ik begin het te geloven dat het aan mij ligt.

Maar Shokran, dankjewel schat. InshAllaah, hetzelfde geldt voor jou!

09-04-2011, 21:35
Het ligt vast niet aan jou meid, er zijn een hoop slechte oneerlijke mensen op deze wereld.

09-04-2011, 21:41
We hebbe de zelfde kleur ogen

09-04-2011, 21:42
Het ligt niet aan jou.

09-04-2011, 21:51

Citaat door Sudais__:
We hebbe de zelfde kleur ogen


Haha, tbarkeallah 3lik.

Citaat door DeRegeerder:
Het ligt niet aan jou.

Citaat door Loveyou20:
Het ligt vast niet aan jou meid, er zijn een hoop slechte oneerlijke mensen op deze wereld.




Ja maar wanneer jij elke dag hoort wat er mis met jou is, wat jij fout doet, dat je niks goed kan ga je dat zelf geloven. En ik wil gewoon de reden weten waaaaaaaarom.

09-04-2011, 21:56

Citaat door Sweet_woman.:
Haha, tbarkeallah 3lik.




Ja maar wanneer jij elke dag hoort wat er mis met jou is, wat jij fout doet, dat je niks goed kan ga je dat zelf geloven. En ik wil gewoon de reden weten waaaaaaaarom.


Vaak proberen mensen hun eigen tekortkomingen op die manier naar de achtergrond te drijven. Natuurlijk geven ze jou de schuld. Dat doet die mensen zich beter voelen.

Dat zijn nou de signalementen van depressieve mensen.

09-04-2011, 21:57

Citaat door DeRegeerder:
Vaak proberen mensen hun eigen tekortkomingen op die manier naar de achtergrond te drijven. Natuurlijk geven ze jou de schuld. Dat doet die mensen zich beter voelen.

Dat zijn nou de signalementen van depressieve mensen.



Dan zijn deze mensen heel depressief.

09-04-2011, 22:00
Aah, meid.
Wat is errdan?

10-04-2011, 11:03



Citaat door Sweet_woman.:
Vragen heeft geen zin, volgens die personen ligt het aan mij. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het aan mij ligt, ik begin het te geloven dat het aan mij ligt.

Maar Shokran, dankjewel schat. InshAllaah, hetzelfde geldt voor jou!

Ik weet heel goed wat je bedoelt. als mensen jou de schuld blijven geven en jou altijd maar weer vertellen dat je fout zit dan ga je er ook echt in geloven, dat is altijd zo. maar vaak zijn dat de mensen die het zwakst zijn. natuurlijk gaan ze jou de schuld geven, ze gaan heus niet zelf toegeven dat het hun schuld is, en dan voel je je een mislukeling, mensen kunnen je vaak maken of breken, alleen moet er een manier zijn dat dat niet meer mogelijk zou moeten zijn. En dat is een lange weg. Ik hoop dat je hier wat uit kunt halen meid, je mag me ook altijd een pm sturen. Moge Allah jou helpen in tijden van beproevingen. Ameen.

kus.

10-04-2011, 11:04
Wat is er dan aan de hand
Je bent een schat!

10-04-2011, 11:28
Komt wel goed schatje.

Pagina's : [1] 2