Bekijk volle/desktop versie : hoe kun je het goedkoopst naar marokko bellen?



Pagina's : [1] 2 3 4

02-10-2004, 22:00
Hallo iedereen, ik heb een vraag! Hoe kun je het goedkoopst naar Marokko bellen met mobiel (naar mobiel in marokko)? en is er ook een goedkopere manier om te smsen ?
alvast bedankt voor jullie antwoorden....!
bsslama

en nog iets anders, geld sturen naar iemand in Marokko die daar geen rekening heeft, hoe kun je dat doen en hoeveel moet je er extra voor betalen?

02-10-2004, 22:07



Citaat door nurah:
Hallo iedereen, ik heb een vraag! Hoe kun je het goedkoopst naar Marokko bellen met mobiel (naar mobiel in marokko)? en is er ook een goedkopere manier om te smsen ?
alvast bedankt voor jullie antwoorden....!
bsslama

en nog iets anders, geld sturen naar iemand in Marokko die daar geen rekening heeft, hoe kun je dat doen en hoeveel moet je er extra voor betalen?
hoi!

ik weet alleen dat je via 0900 - 1930 goedkoop naar het buitenland kunt bellen. Dit is een inbelnummer van 30 cent per minuut dit betaal je dus ook als je naar een telefoonummer belt in marokko.

doei!

02-10-2004, 22:17
als je dit een paar maand eerder had gevraagt ,,dan waarschijnlijk bij die 2 marokkaanse meiden in amsterdam ...
nu weet de bank het inmiddels!!

02-10-2004, 22:25

Citaat door Wiam2004:
hoi!

ik weet alleen dat je via 0900 - 1930 goedkoop naar het buitenland kunt bellen. Dit is een inbelnummer van 30 cent per minuut dit betaal je dus ook als je naar een telefoonummer belt in marokko.

doei!
ja dat gebruik ik nu als ik naar marokko bel..eerst was het 25 cent p.m. en nu 30 en vind het toch best duur eigenlijk...maar goed iedergeval bedankt

02-10-2004, 22:53



Citaat door VUILNISBAK:
Wat ook een goedkope manier is is gewoon via msn dmv een mic en koptelefoon. Dit is alleen handig wanneer er een icafe in de buurt is en de verbinding goed is.
dit is inderdaad de goedkoopste manier..jammergenoeg heb ik alleen nog geen mic en koptelefoon..
maar hebben ze in de cybercafe's in marokko meestal wel een mic en koptelefoon..?

02-10-2004, 22:55

Citaat door sweety21:
als je dit een paar maand eerder had gevraagt ,,dan waarschijnlijk bij die 2 marokkaanse meiden in amsterdam ...
nu weet de bank het inmiddels!!
sorry maar wat bedoel je? welke marokkaanse meiden en welke bank?

02-10-2004, 23:06
je kan tog ook via een telefoon kaart bellen! is vet goedkoop!
je kan dan via 0800 bellen dan bel je 80 minuten, maar ook gewoon lokaal, en dan bel je 120 minuten.

02-10-2004, 23:16

Citaat door Echie:
je kan tog ook via een telefoon kaart bellen! is vet goedkoop!
je kan dan via 0800 bellen dan bel je 80 minuten, maar ook gewoon lokaal, en dan bel je 120 minuten.
waar kun je die kopen dan ( welke naam heeft die kaart)? en kun je dat ook voor mobiel gebruiken? komen er dan niet nog mobiele kosten bij ofzo..
of is vanuit telefooncel bellen goedkoper met zo'n kaart?

02-10-2004, 23:27

Citaat door nurah:
waar kun je die kopen dan ( welke naam heeft die kaart)? en kun je dat ook voor mobiel gebruiken? komen er dan niet nog mobiele kosten bij ofzo..
of is vanuit telefooncel bellen goedkoper met zo'n kaart?
je hebt verschillende kaarten!
Cobra, of Afrika kaart
En...neej het kost je geen geld, je bent namelijk 0800

03-10-2004, 11:40

Citaat door nurah:
sorry maar wat bedoel je? welke marokkaanse meiden en welke bank?
die twee meiden die van die bank een belhuis hadden gemaakt!!!

03-10-2004, 15:01

Citaat door Echie:
je hebt verschillende kaarten!
Cobra, of Afrika kaart
En...neej het kost je geen geld, je bent namelijk 0800
ja die kun je toch in Turkse winkels kopen?

03-10-2004, 15:04

Citaat door Echie:
je hebt verschillende kaarten!
Cobra, of Afrika kaart
En...neej het kost je geen geld, je bent namelijk 0800
deze kaart gebruiken wij ook en is inderdaad vet goedkoop.

Maar ik ben erachter dat als je via het 0800 belt dat je dan maar 70 minuten kan bellen, maar als je via het 020 nummer belt dan is dat 1 uur en 30 minuten!

het is een 12 euro kaart, maar als je hem uit de markt haalt betaal je er 9 of 10 euro voor!

wasalaam

03-10-2004, 15:05


en goedkoop smsen:

Schaf een belgische simkaart ( mobistar) aan waar je wereldwijd gratis mee kan smsen, zo'n kaart kost tussen de 35 euro en de 40 euro! Je dient hem dan wel om de 6 maanden even op te waarderen, anders raak je je nr kwijt.

wasalaam

p.s: ik ken wat mensen die het zo deden, ik weet alleen niet of het nog in gang is.

03-10-2004, 15:10

Citaat door sweety21:
die twee meiden die van die bank een belhuis hadden gemaakt!!!
sorry daar heb ik niks over gehoord...woon dan ook niet dichtbij amsterdam. maar volgens mij is hier ook een belhuis ja....kun je in een belhuis ook goedkoop bellen naar buitenland?

03-10-2004, 15:14

Citaat door soennia83:
deze kaart gebruiken wij ook en is inderdaad vet goedkoop.

Maar ik ben erachter dat als je via het 0800 belt dat je dan maar 70 minuten kan bellen, maar als je via het 020 nummer belt dan is dat 1 uur en 30 minuten!

het is een 12 euro kaart, maar als je hem uit de markt haalt betaal je er 9 of 10 euro voor!

wasalaam
hoi! kun je die kaart ook gebruiken als je alleen mobiel hebt? en kun je dan ook via 020 bellen? ik denk niet dat ik hem hier van de markt kan halen..wel in turkse winkels denk ik. Maar weet je of als je een mobiel met abonnement hebt en je belt met zo'n kaart, komen er geen extra mobiele kosten bij..?

Pagina's : [1] 2 3 4