Bekijk volle/desktop versie : Caftan Fez ?Asli Arabia? Welke stoff marokkaanse jurk?



09-04-2011, 09:08
Hey dames,


Wat zijn jullie ervaringen met Caftan Fez of Asli Arabia. Ik wil namelijk een jurk laten maken maar wil wel echt een mooie. Maken zij mooie exclusieve jurken? En wat zijn de prijzen ongeveer

Ook vroeg ik me af welke stof echt in is ? Is dat sari of zijn er ook weer andere stoffen. Had begrepen dat er een stof in is met swarovski stenen of andere grote stenen. Weet iemand hoe deze stof heet?

09-04-2011, 11:52


Hallo dames,

Ben op dit moment in marokko om onderzoek te doen naar de nieuwste mode op naai en stoffen gebied.

Wat op dit moment in de mode is zijn de de stoffen met stenen. bijv dantelle (kant) met stenen in allerlei vormen en kleuren. je hebt de dantelle met borduurwerk erdoorheen of gewoon alleen kant met stenen.
als onderstof word satijn gebruikt of brokaat.

Wat ook in de mode is zijn de satijnen stoffen met borduurwerk. ze zijn nu zo kant en klaar te koop je hoeft ze niet meer te laten borduren bij de gayat en daarom valt een jurk stuk goedkoper uit.

er word ook veel gespeeld met onderstoffen, veel pailleten en gepooid satijn. de pailleten op de stoffen zijn er in allerlei soorten en maten.

saristoffen zijn nog steeds hot en nog steeds peperduur.

last but not least, stoffen met swarovskistenen, peperduur maar heel mooi.

hou mijn site in de gaten voor de nieuwste mode in stoffen, site word binnenkort vernieuwd met de nieuwste mode.

http://www.caftanexclusives.nl

09-04-2011, 11:54
Stof met swarovski stenen , chiffon in lichte kleuren, satijn geborduurd.

09-04-2011, 11:55

Citaat door badawia:
Hallo dames,

Ben op dit moment in marokko om onderzoek te doen naar de nieuwste mode op naai en stoffen gebied.

Wat op dit moment in de mode is zijn de de stoffen met stenen. bijv dantelle (kant) met stenen in allerlei vormen en kleuren. je hebt de dantelle met borduurwerk erdoorheen of gewoon alleen kant met stenen.
als onderstof word satijn gebruikt of brokaat.

Wat ook in de mode is zijn de satijnen stoffen met borduurwerk. ze zijn nu zo kant en klaar te koop je hoeft ze niet meer te laten borduren bij de gayat en daarom valt een jurk stuk goedkoper uit.

er word ook veel gespeeld met onderstoffen, veel pailleten en gepooid satijn. de pailleten op de stoffen zijn er in allerlei soorten en maten.

saristoffen zijn nog steeds hot en nog steeds peperduur.

last but not least, stoffen met swarovskistenen, peperduur maar heel mooi.

hou mijn site in de gaten voor de nieuwste mode in stoffen, site word binnenkort vernieuwd met de nieuwste mode.

http://www.caftanexclusives.nl


Hoeveel kost stof met swarovski stenen ongeveer in Marokko? En beschik jij over die stof?

09-04-2011, 18:20


heey meiden ik laat mijn jurken altijd maken bij asli Arabia, heb 3 sarees laten maken en tbarkallah altijd veel mooier dan verwacht.. prijs voor saree is 250 euro.. wel duur maar t word allemaal met de hand gemaakt.

10-04-2011, 09:46

Citaat door badawia:
Hallo dames,

Ben op dit moment in marokko om onderzoek te doen naar de nieuwste mode op naai en stoffen gebied.

Wat op dit moment in de mode is zijn de de stoffen met stenen. bijv dantelle (kant) met stenen in allerlei vormen en kleuren. je hebt de dantelle met borduurwerk erdoorheen of gewoon alleen kant met stenen.
als onderstof word satijn gebruikt of brokaat.

Wat ook in de mode is zijn de satijnen stoffen met borduurwerk. ze zijn nu zo kant en klaar te koop je hoeft ze niet meer te laten borduren bij de gayat en daarom valt een jurk stuk goedkoper uit.

er word ook veel gespeeld met onderstoffen, veel pailleten en gepooid satijn. de pailleten op de stoffen zijn er in allerlei soorten en maten.

saristoffen zijn nog steeds hot en nog steeds peperduur.

last but not least, stoffen met swarovskistenen, peperduur maar heel mooi.

hou mijn site in de gaten voor de nieuwste mode in stoffen, site word binnenkort vernieuwd met de nieuwste mode.

http://www.caftanexclusives.nl



bedankt voor je uitgebreide informatie . Ik ben weer helemaal op de hoogte. Mijn man was in marokko en vertelde al dat ze vriend stof met swarovskistenen had gekocht voor ze vrouw. Dus klopte dat dat helemaal in is, was wel super duur 1600 euro!

Ik zal je site zeker in de gaten houden want wil binnen paar weken stof kopen en jurk laten maken. Maar kan ik bij jou alleen online bestellen of kan ik de stof ook komen bekijken want online is toch anders dan in het echt.

Hoor graag van je Groetjes