Bekijk volle/desktop versie : Ik vind dat mijn broers ook mee mogen helpen met het huishouden.......ik haat het !!!

Pagina's : 1 [2] 3 4

17-03-2002, 17:26
vele handen maken licht werk !!! ik denk wel dat het voorbeeld in deze heel erg belangrijk is... als je een vader hebt die nooit iets in huis doet dan zal je als zoon dat ook niet of nauwelijks doen !!! heb je een vader die de ramen zeemt dan klim je vanzelf op de ladder

Salahdin

17-03-2002, 18:01

wouw, wat hebben veel mensen op mijn bericht gereageerd, dus ik ben niet de enige die vindt dat mannen ook wat moeten doen, wat ben ik opgelucht zeg.

daarnet zat mijn broer achter internet, en zag mijn bericht staan, hij ging me uitlachen SUKKEL, begon hij tegen me moeder te zeggen dat ik niks te doen heb en dat ik maar moet dweilen, nou mijn moeder vond dat een te gek idee, tfoeoee moest ik echt gaan dweilen, ik haaat mijn broer!!! [/SIZE]

ma3a salama

17-03-2002, 18:27
He leeuwenhart, ik wil je aanstaande wel zijn

17-03-2002, 18:34
Mohamed,

Het gaat hier om het stadium voordat je bent gaan samenwonen. Misschien heb je een mening als het gaat om je toekomstige kinderen?

En Leeuwenhart, jij hebt het echt heeeeeel zwaar. Je hebt overigens wel gelijk als je zegt dat vrouwen/meisjes de karweitjes soms zelf willen doen omdat ze vinden het zelf veel beter te kunnen. Ja dames, zo komt er natuurlijk nooit verandering in de situatie.
Als goede 'manager' moet je weleens taken overlaten/delegeren aan je 'medewerkers' en ze ook het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Ze zijn (hopelijk) mondig genoeg om advies te komen vragen mochten ze er niet uitkomen. Geef ze dus ook een káns.

Groeten,
Soesia

17-03-2002, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart

Ik zou maar goed nadenken over wat ik wens, als ik jou was.......
Ik ben er heel erg aan toe, moet ik zeggen...............
Hoe erg dan Leeuwenhartje??
Zo erg kan je toch niet zijn hoor.

17-03-2002, 19:18
Haha, ik ben zeker nieuwsgierig.

En over jouw toekomstige, maak je daar maar geen zorgen over. Je zal zeker niet alleen blijven inchallah.

17-03-2002, 20:09
die broers van mij kunnen minstens hun schoenen vegen bij de deur voordat ze de huiskamer binnen lopen , ik word er knettergek van !!!
steeds maar stofzuigen en dweilen pfffffffff

18-03-2002, 11:33
hey dames
jullie moeten jezelf als eerst afvagen waarom jullie hierzijn
daarover heb ik natuurlijk al over nagedacht
koken
schoonmaken
kinderenmaken
meer niet
sorry hoor
no hard feelings
9mm

18-03-2002, 13:42
Klinkt bekend ja wat dat betreft zijn veel jongens lui....ach ja zo is het nou eenmaal...ik heb wel zoiets als ik getrouwd ben, dan mag mijn man mooi de boodschappen voor zijn rekening nemen....eerlijk is eerlijk ja toch...ps ik heb een hekel aan strijken liefs miss21

21-03-2002, 17:55
NIKS AAN TE DOEN, JONGENS ZIJN EEMAAL IRRITANT GEBOREN

21-03-2002, 18:05
weet je wat ik niet hoef huishouden,daar heb ik mijn moeder en zus voor .het is namelijk vrouwenwerk,en weet je wat ik wel moet doen.4x per dag de honduitlaten!!!!!

21-03-2002, 18:07
hond uitlaten......................oef................. echt mannenwerk!

Wat ben ik blij dat ik een vrouw ben

21-03-2002, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door thajin
weet je wat ik niet hoef huishouden,daar heb ik mijn moeder en zus voor .het is namelijk vrouwenwerk,en weet je wat ik wel moet doen.4x per dag de honduitlaten!!!!!
wat een smoes zeg. Vrouwenwerk. Kun je dan misschien even BEWIJZEN dat dit vrouwenwerk is? Net zo min dat een hond uitlaten mannenwerk is trouwens..
Wat een stereotyp gepraat hier.
Wat ben ik toch blij dat jij mijn zoon niet bent, zeg.
Of laten we het zo zeggen, dat ik jouw moeder niet ben, want anders had ik jou allang van je luie zuignappen getrokken en je aan de afwas gezet. Laat je handen eens wapperen vriend. Niemand is te min voor het huishouden, dus ook jij niet.

21-03-2002, 21:35
ik zou je wel als zoon willen hebben hoor tajin
kun je ook mijn honden uitlaten en de rest die huishouden heerlijk vinden mogen mijn dochters of zonen wel zijn
kom maar hoor naar mammie
een beetje helpen helemaal niet veel
en ik lekker luieren voor de telivisie
mmmmmmmmmmmmmmmmm

21-03-2002, 21:40
FF een vraagje thajin: Hoeveel honden hebben jullie, dat jij deze onzettend verantwoordelijke dagtaak op je mag nemen......

Kijk je trouwens wel uit bij het oversteken, en als ze hun ontlasting hebben gedaan wel even met je poepschepje oprapen he? Is zo vervelend voor de omgeving, die drollen....

Anders krijg je geen snoepje van mammie.

Pagina's : 1 [2] 3 4